Alttaki gelinliği bulanların, görenlerin insanlık namına haber vermelerini rica ediyorum!!

19.1.08

LaCheen ve Esra dan sonra bir gelinlikte ben koyayım dedim. Düğünüme 6,5 ay var daha ama bi heyecandır gidiyor. Zaten düğünün beni ilgilendiren tek tarafı gelinlik. Geri kalan şeyleri annemler hallediyor sağolsunlar. Henüz gelinlikçileri ya da terzileri gezmedik. Ben sadece kendi çapımda net.ten, dergilerden bakıyorum. Şuana kadar istediğim tarz gelinliğe en yakın ya da ta kendisi diyebileceğim aşağıdaki:) Benzerini alacağım ya da diktireceğim. Henüz herşey belirsiz sadece paylaşmak istedim.


13 yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

Ablam sana benim gelinliğin resmini mail attım bakıver :) Öperim

nazo dedi ki...

teşekkür ederimmmm. baktım, sen içindeykende görmüştüm resimlerden ama bu şekilde daha ayrıntılı bakabilme şansım oldu. eteği, kuyruğu vs. çok güzel ve şu bir gerçek ki tüm gelinlikler güzel duruyor giyildiğinde. insanın yüzündeki ışık, mutluluk herşeyi bambaşka yapıyor. tekrar sağol edicim ablacım:)

Esra :) dedi ki...

nazocum çok güzel bir gelinlik ama bulamazsan da üzülme diktirirsin artık resimden bakıp aynısını dikiyorlar. Eğer istanbul'da yaşıyorsan bnm gelinlikçimin adresini verebilirim sana.

Bu arada hani bnm blogda bahsetmiştik ya rahatlık die seni etkileöiş olmak istemem ama bu kol şekli dans etmeni engelleyebilir. Sen kollarını hareket ettirdiğin anda o omuzlar boynuna doğru çıkacaktır ( sözümde giymiştim bu yaka elbise resimlerde feci görünüyorum). Bence kesin dene derim ben...

lacheen dedi ki...

Nazocum,
Beğendiğin gelinlik hakikaten çok güzel, inşallah istediğin gibi olur. Bu yaka modelini annem çok istemişti bana fazla klasik geldi o yüzden yaptırmıyorum. Tabi tarz meselesi, daha klasik bir yapım olsa kesin yaptırırdım çok şık ve zarif duruyor çünkü.

nazo dedi ki...

*esracım kollarını annem de söyledi. kolları normal olur ama bu yakaya benzer yakaları beğeniyorum. söylediğin gibi deneyince anlaşılacak nasıl birşey olacağı. bunlar sadece varsayım. bu arada istanbul'da yaşamıyorum. Afyondayım ama Ankara'da alınacak ya da diktirilecek.
*laçincim tam da söylediğin gibi klasik seviyorum ben. saçımı da eski türk filmlerindeki kadınların saçına benzer bişey düşünmüştüm. modeli tam anlatamıyorum da annem o kadar da değil artık dedi:) neyse bakalım önce senin gelinliği saçı göreyim kopya çekebilirim :) ne de olsa benimkine daha 6,5 ay var.

www.suheylaninelisleri.blogspot.com dedi ki...

Hangi sezon bilemiyorum ama, Vakko Wedding de bulabilirsiniz.

nazo dedi ki...

öncelikle hoşgeldiniz. teşekkür ederim, araştıracağım.

Sinem YAMAN dedi ki...

Sevgili nazo;
Bu gelinlik Vakko'da var. Zaten onun kataloğundan ya da ihraç ettiği markanın kataloğundan alınmış sanırım resim. Vakko deyince gözün korkmasın. Ben evlenirken korka korka gitmiştim ama dikimden çok az farkı olduğunu görünce şok geçirmiştim. Umarım bu yazımı okursun. Biraz geç kalmışım. Ve umarım düğününe en az 2 ay vardır çünkü yurtdışından getirdikleri için en az 2 ay sürüyor.Benimki öyle olmuştu. İyi ki erken gitmişim. :) Mutluluklar dilerim...

nazo dedi ki...

** sinemcim merhaba, düğünüme 6 ay var. mayısta bakacağım gelinlik işine. şimdilik sadece net.ten bakıyorum. bir kaç tane beğendiğim oldu ama denemeden olmaz. bir de önyargısız her yere bakmak lazım. teşekkür ederim önerin için. şimdi blogunu gezeceğim bende:)

Sinem YAMAN dedi ki...

Nazo bu arada;
Bu gelinli�i sordun diye yan�lad�m ama inan ben netten be�endi�im gelinliklerin hi�birini �st�mde be�enmedim. Hi� alakas� olmayan almam dedi�im straplez gelinli�e bay�ld�m mesela. Gelinlik �yle bir �ey ki o seni se�iyor, sen onu... Yani ben ald�m gelinli�i daha �zerime ge�irirlerken b�y�lenmi� gibiydim. Bu ne g�zel kuma� �eklinde c�mleler d�k�l�yordu a�z�mdan ki kuma�tan hi� anlamam. :) �n yarg�l� olmamak en g�zeli.

yass dedi ki...

nazocumm, sımdı yalayıp yutuodum blogunu.. bu gelınlık pronovıas.. vakkodan ayrıldılar artık. ama hangı sezon bılemıcem. ankaraya gelırsen ben gotururum seve seve oraya senı..

nazo dedi ki...

** canım benim sağol :)) gelinliğimi Ankara'dan alacağım ya da orada diktireceğim. gelinliğin kesin karar verilmiş yanı sadece bu :) yardımına ihityacım olduğunda kapını çalarım seve seve ve utanmadan:p çok teşekkür ederim ilgin için ;)

başak dedi ki...

slm herkese arkadaşlar bende bahçelievler çavuşpaşada gelinlikçiyim isteyen arkadşlar showrumumuza gelip fikir edinebilirler özdemirler moda evi bu arada bnde 1 ay sonra evlenecegim ve daha hala gelinlik modeli için karar vermiş degiim