Tatil başladı !!

26.1.08

Tam 16 gün okul yok. Yoğun, yorucu bir dönem geçirdik. Özellikle son günler sıkıcıydı. Karne hazırlamak hep zordur ama bu dönem daha bir yordu. e- okul zımbırtısı yüzünden sinir geldi, eğitim camiasına. Neyse ki atlattık, darısı 2. dönemin başına. Şimdi kendimize kalma zamanı. Spora başlamam lazım; ama arkadaşım yok. Birinin beni gaza getirmesi lazım. Aslında birine de ihtiyacım yok. Aynaya bakmam yeterli oluyor:) Yine de yılmayacağım, kendimle savaşımı kazandığım an gidip yazılacağım bir spor salonuna. Hiç evden çıkasım yok. Yan gelip yatayım istiyorum. Kitap okuyup, kocaman bardağımla kahve içeceğim. Çok da yeni olmayan; ancak okumak isteyip de okuyamadığım kitapları okuyacağım. Bir tek Jean-Christophe Grangé'ın kitabı yeni. Yazarın sıkı bir hayranıyım, diğer kitaplarına buradan ulaşabilirsiniz. Polisiye-macera türündeki romaları seviyorum. Bu konuda bizden Ahmet Ümit'de çok iyidir bence. Kavim, Beyoğlu Rapsodisi, Patasana, Sis ve Gece beğendiğim romanları. Okumadıysanız tavsiye ederim.

Sonraa dün gece kendime kolye yaptım, altın sarısı hem de:) Ben ki altını hiç sevmeyendim bir zamanlar. Nişan sonrası pek bi hoşuma gitmeye başladı. Gerçek altın olanları arada takıyorum; ama bu tarz gerçek olmayanları bu ara sık kullanmaya başladım. Altta görmüş olduğunuz kolyeme minik incileri takı yaptığımız çivilerle birleştirerek başladım. Ardından 3 sıra biraz daha büyük inci ekledim. Sonra altın rengi halkaları aralarına o incilerden koyarak birleştirdim. Birde araya daha büyük, etrafı tel kaplama incilerden koydum. Öyle devam ettim ve ilk resimdeki kolye oluştu. Kahverengi balıkçı yaka bluzle güzel duruyor. Resimlerin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.


Dün Edime peçete yüzüğüyle ilgili birşeyler sormuştum. O da buna istinaden bu yazısında şarap kadehi küpesi yapmamı söylemiş çeyizim için. Halka küpe apartlarına değişik boncular dizilerek yapılabilir. Hem çok kolay, hem de şirin mi şirin. Evde olan küpe aparatına deneme amaçlı dizdim bir kaç boncuk. Daha güzel incik boncuk kullanıp yapacağım. Bu Edi var ya valla her eve lazım:)

İşte böyle.. Yaşasın tatil !!!


2 yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

Edi yesin seni emi. 100 puan bayıldım ben bunlara valla gaz değil bilirsin Edini beğenmezsem direk söylerim cidden bayıldım.Hatun yapda bolca sat eşe dosta :)

nazo dedi ki...

:)) sen gaza getirmek için söylememiş olabilirsin edicimcim ama ben geldim gaza çoktaan. öptüm çok..