Bir küpe

22.2.08

Bir küpe ve herkese iyi hafta sonları..



5 yorum:

nergisce dedi ki...

küpeler harika, farkli bir havasi var, begendim, bayildim güle güle kulanman dilegiyle nazacum. iyi hafta sonlari...

nazo dedi ki...

**teşekkürler nergiscim. küpenin aparatını ve sedef boncukları ankaradan almıştım. izmir caddesindeki bi takıcıdan:) sen de oralardasın diye yazdım. bir de bilirsin belki. ankarada kızılay da bilidiğin başka boncukçu var mı?

nergisce dedi ki...

nazocum, karistirdin herhalde:) ben ankarada degilim :( almanyadayim gurbet ellerde. ankaralida degilim sakaryaliyim :)...ama ankarada olsaydim mutlakaki boncukculari bilirdim ;)

nazo dedi ki...

** :)) nergissss bu yorumları kimseler okumasa bari. potun böylesini ancak ben kırarım:) kusura bakma canım. karıştırdım, Allahtan kiminle karıştırdığımı da biliyorum, O kadar vahim değil yani durumum:)

Adsız dedi ki...

Adını beğendim arkadaşım ama sayfan da çok güzel. Kendine iyi bak.Her nerede olursan ol.
Nazlı