Çiçekli Kolye

25.2.08

Bir tane daha kolye yaptım. Sanırım kafayı yedim, alışkanlık oldu. Akşam olunca boncuk kutumla oturuyorum. Yeni boncukta almıyorum. Eskilerle ne çıkarsa artık. Siyah kum boncuklardan vardı büyüklü küçüklü. Bir de anneannemin anneme seneler önce yaptığı yaka çiçeğini söktüm:)) Yapraklarını, dallarını ayırdım (ne kadar kötüyüm). Sonra da böyle bişey çıktı. Siyah boncukları iki sıra ipe 4 küçük, bir büyük dizdim. Püskül içinde sadece küçük boncuklardan kullandım. En son da çiçeği taktım. Aslında çiçekten iki tane daha var elimde ama sade daha güzel oldu kanımca.


13 yorum:

iz dedi ki...

çok güzel olmuş cnm sanki ortasını da kum boncuklarla yapmışsın gibi ..anneannein eline sağlık bu drumda:) sevgilerime

nazo dedi ki...

evet canım, çiçeğin kenarına ve ortasına da kum boncuklardan diktim. uyumlu olsun diye :)) anneannemin maşallahı var valla, annemin hala sakladığı çok güzel şeyler yapmış.

sihirli eller dedi ki...

canım çok güzel olmuş.aslında biz yetenekliyiz diye geçiniyoruz.eskiler bize taş çıkartırlar.şindi kim bu iğne oyalarından yapabilir değilmi?

nazo dedi ki...

** evet canım ya çok becerikliler. üstelik o zamanlar hayat şartları da zordu. hiç üşenmeden neler neler yapmışlar.

www.edasuner.com dedi ki...

heheh ne varsa annelerde var bende dantel kolyeyi böyle yaptımdı ya :) altın bileklikte çok şık canım ellerine sağlık

nergisce dedi ki...

:) cok güzel olmus nazocum, bende sizlerden göre göre bu aralar hic bos oturmuyorum , bulasici hastalik gibi. diger iki cicektenden bir pembe birde beyaz kolye yapabilirsin farkli bir modelde, tam yazlik bunlar :)

nazo dedi ki...

teşekkürler nergiscim. diğer 2 çiçeği de değerlendirmem lazım. ilham bekliyorum bi de boncuk. hafta sonu alcam:)

MoonSun dedi ki...

Cok guzel olmus bu yaff :)) Eskileri degerlendirmek iyidir her zaman, hem kullanilmis hem de baktikca hatirlanmis oluyor :)) Ellerine saglik cok sik :))

nazo dedi ki...

moonsun moonsun teşekkür ederim:)) yorumları okuyunca feci gaza geliyorum :)

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

ananne torun ortak yapımı çok güzel olmuş ikinizinde ellerinize sağlık

nazo dedi ki...

biz de anane torun teşekkür ederiz:)) bu arada hoşgeldiniz, hep bekleriz :)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nazo yaz yaklaşırken sende de bende de bir takı telaşı başladı :)))

nazo dedi ki...

** hem de nasıl esra. sanki bugüne kadar hiçbir şeyimiz yokmuş gibi:) ben çok sabırsızlanıyorum. bir an önce gelsin yaz, şıkır şıkır olalım;)