Küçükken ben :)

1.2.08

Küçükken ben böyleydim :) Asıl dikkatinizi çekmek istediğim üzerimdeki elbiseler annemin üretimi. Kendisi 10 yıllık emekli bir giyim öğretmeni. Eskiden o kadar çok şey dikerdi ki kendine ve bana şimdilerde hiiççç almıyor eline iğne iplik. Gözlerim eskisi gibi değil bahanesinin ardına sığınıyor. İlk çocuk olmam sebebiyle ayakkabılarım falan da çeşit çeşitmiş. Pek hatırlamıyorum tabii ki. Resimlerde 3 yaşındayım (yıl 1986). Bir tek kareli gömlekli resmim de 5 yaşındayım. Bazı elbiselerimi annem saklamış. Kızım olursa giydirecekmişim:) Hey gidi günler.. Çoraplarım bile dantel :))


Resimlerin üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz. Tarayıcım olmadığından fotoğraflardan çektim; o yüzden kalite biraz düşük. Kusura bakmayın artık..


7 yorum:

MoonSun dedi ki...

Merhaba Nazo :))
Iade-i ziyaretine geldim :))

Ne guzel sayfana gelince cocukluk fotograflarinla karsilastim :)) Benim de avde hala atmaya kiyamadigim cocukluk elbiselerim durur :)) Sonra da bakar bakar guleriz annemle :))

Bu arada esinle America'da farkli eyaletlerde olacaginizi okudum :(( Bunu duyduguma uzuldum, ama geldikten sonra kolayca ayarlayabileceginiz bir durum... :))

Bu arada seni bloguma eklememin bir sakincasi var mi :)) Cevabini bekliyorum :)) Herkesten izin alarak ekliyorum cunki :))

Sevgiler gonderiyorum sana :))

nazo dedi ki...

canımm hoşgeldinn !!!
yanlış anlamışsın sanırım, biz farklı eyaletlerde olmayacağız. ikimizde nevadada olacağız. las vegasta. zaten ben onunla geleceğim. benim bi işim olmayacak orada :)
bu arada ekle tabii ki, çok mutlu olurum. ben de ekledim seni.
görüşmek üzere..

MoonSun dedi ki...

Bunu duyduguma cok sevindim Nazo :)) Yani ayri yerlerde olmak cok zor cunki :)) Iyiki yanlis anlamisim oyleyse :))
Ben de seni ekliyorum sayfama sevgili Nazo :)) Sen de hos geldin sayfama :))

sihirli eller dedi ki...

ne güzel anne kız öğretmensiniz.çok güzelsin annede çok başarılıymış.ben evlenmeden önce annem evdeki bütün dikiş işlerini bana verirdi.hala biriktirir ben gidince yaptırır.düğmeleri bile ben dikerim.hanımefendi dikiş dikmekten hoşlanmıyormuş.

nazo dedi ki...

** ilahi sihirlieller. demek annen düğme diktiriyor sana :D işkencenin böylesi:) ben de evlenince kocama diktirebilir miyim ki diye düşünüyorum. annemle o kadar zıtız ki. anne kız öğretmeniz. annemin zamanında ki müdür şuan benim müdürüm. adam hala emekli olmuyor :)
** Moonsun, çok mutlu oluyorum ben de, arkadaşlarım çoğalıyor diye. hep gel, beklerim :))

www.edasuner.com dedi ki...

Benim Nazo'm o günlerden belliymiş güler yüzlü olacağın. Annende tam bir İstanbul hanımı.Nostaljik post için sağol ablacım.

nazo dedi ki...

hehe.. annemin pozlar hep böyle eski resimlerde. öptüm edimmmm