Kına Mendili

5.2.08

Birşeye benzetemediyseniz hemen anlatayım. Bunlar kına gecesinde kına yakmak isteyen kızlara dağıtılacak kına mendilleri. Yaktıkları kınayı 1. resimde olduğu gibi kapatacaklar, 2. resimde olduğu gibi bilekten bağlayacaklar. Yapmaya başladık annemle, henüz 6 tane oldu. Kırmızı deri sateni yuvarlak kestik. Parlak tarafları görünecek şekilde 2 kat olacak. Önce görünen yüzün ortasındaki pulları dilediğimiz gibi dikiyoruz. Ardından ortaya kurdaleyi, altına diğer katı koyup, kenardaki pulları dikiyoruz. Hem arkadaşlarıma anı olarak kalacak hem de kıneyı peçete yerine bunlarla kapatabilecekler. Kırmızı kırmızı da güzel görünür. Tabii sadece oynayanlara dağıtılmasını rica edeceğim:)) Aslında basit gibi görünüyor ama pulları dikmek gözleri yoruyor. Neyse ki tatil ve geç yatıp, geç kalkabiliyorum.


9 yorum:

sihirli eller dedi ki...

hımmmmm sen bunları dikicem diye yeni post girmiyorsun.çok yaratıcı olmuş.zaten kına eldivenleride hep kırmızıdır. bunlarada kırmızı çok yakışmış.ellerine sağlık.

nazo dedi ki...

beğendiğine sevindim:) gündüz gezip, akşam bunlarla uğraşıyorum. 4 gün kaldı okulun açılmasına, son turları atıyorum :))

lacheen dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. herkes kına yakmak için can atacak bence :))

Esra :) dedi ki...

nazocum iyi fikir valla :) Kına gecesi çok eğlenmiştim ben. Düğünde insan ne yaptığını bilmiyor heyecandan ama kınada daha bir kendindde oluyorsun :)

nazo dedi ki...

**teşekkürler laçincim, yaksınlar tabii, o kadar uğraştık :))

**esra herkes aynı şeyi söylüyor. oynamayı bile sevmediğim halde kına gecesine özeniyorum. düğünle arasına 1 gün ara koyduk. eğlenelim, dinlenmeye vakit olsun diye :)

Biyonikkedi dedi ki...

Nazoooooooooooooooo
Nerelerdesinnnnn?

Ama olmuyor ki böyle yaaa:(
Bak bak aynı eller.

nazo dedi ki...

buradayım burada :))

www.edasuner.com dedi ki...

Bilirsin öğğk derim valla bozulmak yok ama bu kadar modern bir kına eldivenim olsaydı bende göğsüme değil elime yakardım kınayı. Burada yazmayım sen sor bir ara anlatırım sana nasıl yaktığımı pişşt ayıp kız Nazom ısrar etme mailden yazcam işte pışıık :):)

sihirli eller dedi ki...

banane banane ediiii kınayı neresine yakmış?
bende bilmek istiyorummmm