Peçete Yüzüğü

19.2.08

Uzun bir zamandır peçete yüzüğü yapmak istiyordum. Çünkü dışarda istediğim renkte bulamadım; ayrıca gereğinden pahalı olduğunu düşündüm. sihirliellerankara da bir kaç gün önce bu peçete yüzüğünü gördüm. Sonra istediğimi söyleyince Seda kendi yaptıklarını da paylaştı. Ben de onlardan esinlenerek aşağıda gördüğünüz peçete yüzüklerini yaptım. Aman aman bir model olmasa da içime sindi. Üstelik çok da ucuza mal oldu. Makrome örülen plastik halkalara, ipe dizdiğim kum boncukları sardım. Ortasına koyduğum çiçeği de hazır aldım. Silikon tabancasıyla yapıştırdım. Henüz peçetelerim hazır değil, öylesine bi peçetede gösterdim.



11 yorum:

sihirli eller dedi ki...

çok güzel olmuşlar.inciyi çok severin her peçeteye yakışıcak bir model.sakın alma demiştim iyi yapmışsın çok uyguna maloldu değilmi?üstelik misafirler bunlar çok güzel dediğinde ben yaptım demenin keyfide çok başka oluyor.ellerine sağlık

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

güzel olmuşlar nazocum bembeyaz peçetelere bu halkalar eminim çok yakışacaktır..

lacheen dedi ki...

nazocum ellerine sağlık çok güzel olmuşlar. Ben de ne zamandır yapacağım ama vakit bulamadım bir türlü. Sende gördükten sonra belki bana da şevk gelir.

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Nazo yine ellerine saglik, magazadan alinmis ibi duruyor, cok guzeller...

nazo dedi ki...

** Sedacım tekrar teşekkür ederim. 12 tanesi 6 ytl ye maloldu. En önemlisi de içime sindi. Hatta anneme de yapcam. O da çok beğendi.
** Esra ve Ecem teşekkür ederim. Bi de kullandığım günleri görseydim :p :)
** Laçincim eminim seninkiler çok daha güzel olur. Hadi bekliyoruz :)

nergisce dedi ki...

merhaba, yaptiklarini meraka takip ediyorum, özellikle pecete yüzüklerin harika olmus, gelin havasi var incili beyaz :)...
sevgilerle

nazo dedi ki...

nergisce merhaba :) kamile nin annesiymişsin. ben blogunu gezdim, kamile yorum yazdım diye hatırlıyordum. şimdi baktım, yanlış hatırlamışım. yani yazdım daha. ekliyorum seni arkadaşlarıma, hep beklerim:) bu arada teşekkür ederim yorumun için.

MoonSun dedi ki...

Benim hic pecete halkalarim olmadi yaff :))
Ellerine saglik cok siklar :)) Iyi gunlerde kullan Nazocum :))

nazo dedi ki...

** moonsuncum teşekkür ederim. sen kartlara gömüldün, etrafını görmüyosun ki:)) bi başlasan kimbilir ne fikirler gelir aklına:)

Haydins dedi ki...

gormemisim bunlari Nazocugum buldum...Cok guselmis seninkilerde ellerine saglik, gule gule kullan..

nazo dedi ki...

Teşekkür ederimm canım. Fotograf çekimi kötü oldu ama beğendiğine sevindim.