Sevgilimi Çok Seviyorum !!! :)

14.2.08

8 yıl oldu sevgilimle sevgili olalı. O zamanlar lisedeydik. Aradan geçen yıllar hep gülümsemeyle hatırladığımız çok fazla anı bıraktı bize ama bunların arasında hiç "Sevgililer Günü" anımız yok. Aslında var bir tane. Bugüne özel ilk ve son kez karşılıklı hediye verdiğimizde lise sondaydık. O bana gümüş bir bileklik ve kolye almıştı. Ben de O'na bir gömlek.. O gömleğin parasını denkleştirmekte epey zor olmuştu:) Sonrasında çok kez birbirimize sürprizler yaptık elbette ama hiç bugüne özel olmadı. Sevgililer günü kutlamam ben, kapitalist düzene ayak uydurmam gibi düşüncem olsa da yüksek sesle söylemedim bunu. Öyle ya da böyle insanların birbirleri için birşeyler yapması, düşünmesi güzel. Yalnız söylemeden geçemeyeceğim, 'şu kadarcık bişey' reklamlarından çok sıkıldım. Neyse ben de bu yıl biraz farklı olsun istedim. Aramızdaki okyanusa inat Canım'a Can Yücel'in çok sevdiğim bir şiiriyle sesleniyorum.

Sevdiğimle Yaşlanmak İstiyorum...

Seneler geçsin, sen beni bil, ben seni bileyim istiyorum.
Benim olduğu kadar dostlarının, dostlarının olduğu kadar benim ol istiyorum.
Nice sıkıntı ve zorluk yaşayıp anlatalım.
Yaşayalım ki, öğrenelim hayatı ve destek çıkmayı.
Birbirimizin omuzlarında ağlamalıyız.
Paylaşmalı ve beraber sıkılmalıyız.
Öyle ki, yalnız sıkılmak sıkmalı bizi.
Güzel günlerimizi, evimizde bir şişe şarap ve pijamalarımızla kutlamalıyız.
Ya da bazen dostlarla ucuz biralar içerek...
Böylece yaşamalıyız işte.
Sonra çocuğumuz olmalı,
Düşünsene senin ve benim olan bir canlı.
Geceleri ağladıkça sırayla susturmalıyız.
Sen arada mızıkçılık yapmalısın ve ben söylenerek almalıyım sıranı.
Yorgun olduğum için yemek yapmamalıyım, söylenerek yumurta kırmalısın.
Hava soğukken birbirimize sıkıca sarılıp yatmalıyız.
Zaman su gibi akıp giderken, her şey yaşanmış bir hayatımız olmalı.
Her şeye rağmen hiç bıkmamalıyız birbirimizden
Mutlu da olsa, kötü de olsa, yaşadığımız günler bizim günlerimiz olmalı.
Saçlara düşünce aklar ya da gidince aklar, çocukları güvence altına alıp gitmeli bu şehirden.
Kavgasız, her sabah cinayetle uyanılmayan, sessiz bir yere gitmeliyiz.
Geceleri balkonda denizi seyredip, sandalyelerimizde sallanmalıyız.
Eve gelip benden kahve istemelisin.
Çocuklar gelmeli ziyaretimize, geçmişteki hareketli günlerimizi anımsamalıyız.
Ben, "Bey" demeliyim sana, sen de "Hanım".
Öyle sevmelisin ki beni bu yazdıklarım korkutmamalı seni.
Tebessümler açtırmalı yüzünde.
Bir gün bu hayatı bırakıp giderken, sadece mutluluk olmalı yüzümüzde.
Birbirimizi sevmenin gururu olmalı her şeyde...

CAN YÜCEL


8 yorum:

sihirli eller dedi ki...

aayyy romantik ama üzücü bir post.
bu gün 99 günmü kadı dönmesine.bende mi senin günlerini sayar oldum ne...
önce allah kavuştursun
sonra çok mutlu,umutlu ve sevgi dolu olun yeter her gün sevgi günü her gün sevgililer günü....

nazo dedi ki...

* artık çok üzülmüyorum sihirlieller. özlüyorum ama üzülerek değil. hem 270 lerden başladık saymaya, 98 gün kaldı:) dileğin çok güzel. herşeye rağmen mutlu, umutlu, sevgi dolu olduktan sonra hergün geçiyor. ben de hepimize böyle günler diliyorum.

www.edasuner.com dedi ki...

heytt be aşk kadını seni bebeğim hayatın senin gibi şeker ve aşk tadından geçsin muck

nazo dedi ki...

ehu ehu aşk kadınıyım ben:)) bu güzel dileğin hepimiz için geçerli edicim. hepimiz sevdiklerimizle hayal ettiğimizden çok daha mutlu olalım.

MoonSun dedi ki...

Sevgililer gunun kutlu olsun Nazom :)) Her seyin gonlunce oldugu bir gun diliyorum sana :))

nazo dedi ki...

*Teşekkürler Moonsuncum:))Hergünün sevgi ve aşk dolu olsun. Eşine ve sana sevgiler..

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nazocum allah hiç ayırmasın sizi. insanın sevdiği kişiyle aynı evde yaşaması kadar mutlu edici bir şey yok.

nazo dedi ki...

eminim öyledir canım, ben de bekliyorum o güzel günleri heyecanla:))