"Hayatın Öğrettiği 3 Şey"

8.2.08

Sobe olayını gezdiğim bloglarda görüyordum. Nihayet benim de başıma geldi, sihirliellerankara sobelemiş. Soru Hayatın Öğrettiği 3 Şey
Hayatın öğrettiklerini 3 şeyler sınırlamak zorladı. İlk aklıma gelenler;
1. Sabırlı olmayı öğretti.
2. Riyakar olmamayı, şartlar ne olursa olsun doğru bildiğimi söylemeyi öğretti.
3. Sevmeyi öğretti hayat bana; herkesi, herşeyi, önyargısız, çıkarsız.. ve gülmeyi, güleryüzlü olmayı..

Ben de Kadınca Bir Blog / Esra'yı sobeliyorum. Hadi bakalım..



4 yorum:

sihirli eller dedi ki...

güzel arkadaşım hep gülersin umarım ve hayat sana iyi şeylerin hep daha iyilerini öğretmeye devam eder.

nazo dedi ki...

canım çok teşekkür ederim. güzel dileklerin hepimiz için geçerli:)

MoonSun dedi ki...

Her seyin en iyisi en guzel seninle olsun Melek Nazom :))

nazo dedi ki...

:)) canımm ne güzel bir dilek. ben de aynısını senin için diliyorum, can-ı gönülden.