Ben geldim !!

1.3.08

AnkaraM'da çok güzel 2 gün geçirdim, özlemişim.
Beşevler'de açılan el sanatları kermesinden çok ucuza doğal taşlar aldım. Turkuaz ve mercanın renklerine bir kez daha hayran oldum.
Gözde'nin önerdiği boncukçuları gezdim, mutlu oldum.
Arkadaşım için gelinlik baktık, heyecanlandım.
Mutlaka izlenmesi gereken, ulus bilincini iliklerimize kadar aşılayan 120'ye gittik, ağladım.
Fasıla gittik, eğlendim.
Karanfil, Konur, Bulvar, Beşevler, Emek yürüdüm yürüdüm, sevgilimi özledim.


12 yorum:

Gözde & Süheyla dedi ki...

Ohhh, ne güzel dolu dolu zamanlar geçirmişsiin Nazocum. Çok sevindim vallahi .. Bu Beşevlerdeki fuarı 14Şubat hediyelik eşya fuarına gittiğimde ordakiler söylemişti ama unutmuşum,çok iyi oldu hatırlattığın, yarın bende gidip bir gezeyim...O tariflerle boncukçuları bulmanada ayrıca mutlu oldum canım, aldıklarınla yapacağın cicilerini bekliyorum :)Bu arada sevgiline kavuşana kadar zaman su gibi aksın, hemencecik geçiversin günler Nazocum.. Öpüyorum seniii

sihirli eller dedi ki...

hoşgeldin arkadaşım.
vee güle güle..
ankarada seni bekliyormuş gibi çok güzeldi hava 2 gün güneş seni seviyor anlaşılan.çok üşüyünce seni çağırırım senin hatrına ısıtsın bizi..

nazo dedi ki...

** gözdecim hepsi de aynı güzergahtaydı. çok kolay buldum. yalnız şık düğmeyi gezemedim. adım atar atmaz elektrikler gitti. yüksek gerilim hattı kuruluyormuş bi yerde. uzun süre gelmeyebilir dedi çalışan. ben de tel.imin ışığıyla bi tur atıp çıktım. bi dahaki sefere mutlaka uğrayacağım. orası baya büyük ve tüm hobi malzemeleri var. bu arada güzel dileğin için çok teşekkür ederim. az kaldı sayılır. 81 gün sonra kavuşacağız inşallahhhhh :) öptüm çok..

** evettt sihirlillerim hava çook güzeldi. lay lay lom gezdim bende. yalnız sandığın kadar şanslı değilimdir. hep yağmur yağardı; bu seferlik kıyak yaptı sanırım hava:)

www.edasuner.com dedi ki...

Ankarayı özledim Nazommm ne güzel de yazmışsın ya..dayan bebek kavuşcaksınız kuzum :) timsah kardeşi de seni de mucukladı edi

nazo dedi ki...

** dayanıyorum tüm kuvvetimle :)) edicim ya nereden çıktı yine bu bakım çalışması. tabii işler büyük olunca bakımı vs. de uzun sürüyor. bir an önce bitsin. öptümmmmm...

nergisce dedi ki...

hosgeldin nazo, yazini okurken birden herseyi özledim:(...dogal taslarini cok merak ediyourm yakindan tanitirsi belki :) sevgiler...

hülya dedi ki...

hoşgeldin...diyim bende önce.sonrada sayfanı gezeyim bakayım...sevgiler.

nazo dedi ki...

** Nergiscim merhaba, hoşbuldum :)) taşlarımı gösteririm tabii ama çok değiller. bir kaç taneler:)
** Sen de hoşgeldin hülya, sevgiler..

MoonSun dedi ki...

Hos geldin Nazom :))
Evet yaff taslari ben de merak ettim :))

nazo dedi ki...

** moonsunumm okula gidiyorum şimdi. eve dönünce çekeceğim foto.sunu. öptümm..

Sinem YAMAN dedi ki...

Hoşgeldin Nazo;
Güzel vakit geçirmene çok sevindim. Ankara'yı ben de çok severim. Memeketim olan Kırıkkale'ye yakınlığından mı, stajımı orada yaptığımdan mı bilmem; hep sıcak gelmiştir Ankara bana. Umarım sevgiline de en kısa zamanda kavuşursun. Zaman su gibi akıp geçiyor derler ama bence bu su bekleyen için durgun kalıyor...
Sevgiler...

nazo dedi ki...

** evet sinem ya neden öyle oluyor. çalıştığım halde yavaş geçiyor zaman. çalışmasam kimbilir nasıl geçecek. bu arada Ankaramın yeri bende de başkadır:))