Cici ayakkabılar

30.3.08

Bu siteye hangi yönlendirme ile gittiğimi hiç hatırlamıyorum. Fiyatlarının uygun oluşu dikkatimi çekti. Mağazası yok, sadece internet aracılığı ile sipariş alıyorlar. Giyim ve aksesuar da var; ancak en çok ayakkabılarını sevdim. İki babetin siparişini verdik bile. Mayıs sonunda giyebileceğim sevgilim getireceği için. Bu arada net.ten ilk ayakkabı siparişim olduğundan birazcık endişeliyim. Umarım numarada sorun çıkmaz. Beğendiğim modellerden birkaç örnek koydum. Özellikle yeşil ve sarıyı beğendim ama ben o kadar yüksek ayakkabı giyemiyorum :(


27 yorum:

ayca dedi ki...

Üst sıradaki üç ayakkabıya bayıldım...:)) şimdi doğru verdiğiniz linkle siteye gidip bakacagım..:)
Paylaşımınız için teşekkürler..
iyi pazarlar dilerim...

ayca ve tugce

MoonSun dedi ki...

Ben yuksek ayakkabilari da cok seviyorum ama senin gibi ben de pek giyemiyorum :)) Her daim babet terchimdir o yuzden :)) Hepsi gercekten cok sik Nazocum :)) Insallah en kisa zamanda cicilerini giyersin canim Nazom :))

nazo dedi ki...

** Ayça zevklerimiz benziyor demek ki ;) İyi pazarlar size de ve tabii ki hoşgeldiniz :))

** Moonsuncan:) Çoğu zaman elim topuklulara gitse de sonucun hüsran olacağını bildiğimden babetlerle mutlu mesut yaşamaya devam ediyorum. Teşekkürler canımm:)

Gözde dedi ki...

aayyh yine ayakkabılarrrr :)) Canlarım beniimmm, seçtiklerin çok hoş Nazocum.
Bende geçen gün kendime kırmızı rugan topuklu bilekten bağlamalı yuvarlak burunlu bir ayakkabı aldım, aşk yaşıyorum kendisiyle :)

nazo dedi ki...

** Gözde, aşk yaşadığın şahsı yakından tanımak isteriz, en kısa zamanda tanıt bize kendisini :p
ben de sevdiğim objelerle senin gibi yakınlıklar kurarım. Onlara sahip olamadığımda ise çıldırırım. Deli miyiz neyiz :)))

yass dedi ki...

ya bende goruyorum cok hosuma da gıdıyor ama ınternetten almak nasıl olur bılmıyorum. cunku kendım deneyıpte aldıgım bazı ayakkabıları bıle sonradan gıyemıyebılıyorum.. bakalım sana nası olcak :)

nazo dedi ki...

** Yass sorma gitsin. Çok pahalı değil bu ayakkabılar, olmazsa çok çok üzülmeyeceğim belki ama severek alıyorum. Site yurtdışında olduğundan ayakkabı numarasını Türkiye'ye göre çevirdik. Yalnız numaralar buçuklu. Ben yine de 38 i tercih ettim. Bakalım mayıs sonu elime geçecek. Umarım ilk ayakkabı alışverişim hüsranla sonuçlanmaz.

Salincakta Iki Kisi dedi ki...

Nazo'cum bu markanin kiyafetleri ve ayakkabilari burada ki bir magazada satiliyor-ismini cok dusundum ama bir turlu cikaramadim-insallah buraya geldiginde o magazadan bol bol alisveris yapma imkanin olur-gercekten cok hesapli ciciler var. Siparislerini de guzel gunlerde kullanmani diliyorum.

nazo dedi ki...

** Banucum, geleyim ben talan ederim her yeri :)) Teşekkür ederim güzel dileğin için..

Sinem YAMAN dedi ki...

Ben de babetlere bayıldım. :) Ama ben de babet giyemiyorum maalesef. Eşim çok uzun boylu. Kısa boylu olmamama rağmen babetlerle yanında cüce gibi kalıyorum. :)

nazo dedi ki...

** Ben diyecektim çok kısa görünmüyorsun diye yazmışsın zaten Sinem. Sen yine bulundur elinin altında babet. Eşinle çıkmadığın zamanlarda kullanırsın ;) Benim boyumda çok çok uzun değil ama çevremdekilerden uzunum. Öyle olunca topukluyla kendimi leylek gibi hissediyorum :p Öyle olmasa da çok topuklu giyemezdim. En fazla 3-4 cm. o da özel zamanlarda :)

www.edasuner.com dedi ki...

Ama dolgu topukla kolay yürürsün be kuzum. Bende giymeye giymeye unuttum gerçi ama bunlar çok şekermiş valla

nazo dedi ki...

** Herkes öyle söylüyor ama ben kendime güvenemiyorum be Edicim. Aslında bi yerlerden başlasam iyi olacak :)

yass dedi ki...

yaws.. hemen baktım o sayfaya sayende.. benım begendıgım dugun ıcın ayakkabı acayıp ucuzz :) tabı gırmısken bı kac bısı daha begendım. cıdden fıyat ucuz olunca bı denemıs olucaz.. bucuklu olması ısıme geldı benım oyle cunku.. aslında buyuk alıp daralttırılabılırdı burda.. fıyatlar cok ıyı cunku:)

nazo dedi ki...

** Yass önü açık beyaz topuklu ayakkabıyı beğendin di miii ?? ben de onu beğendim ama aldırmadım, olmazsa diye. Beyaz babet aldım. Onu giysem gelinlikle dünyalar benim olur ama annem izin vermez kesin :p :))

nergisce dedi ki...

ayyyy asik oldum bu ayakkabilara... siteyide inceledim, fiyatlar cok uygun magazadakilerden bile daha kaliteli gözüküyor ve secenekte co... senin aldiklarin süper (aman nazar degmesin masallah:)) herhalde bende alsaydim senin sectigin sütlü kahve babeti ve yesil ayakkabiyi alirdim süper bunlaryaa güle güle kullan canim

nazo dedi ki...

** Nergis yeşilleri alıp, benim yerime yürüsene :))
Teşekkür ederim, umarım sorun çıkmaz da kullanabilirim.

Haydins dedi ki...

Yesil ve sari cok gusel ama bende boyumdan dolayi tercih etmiyorum bu kadar yuksek topuklu ayakkabilari..
Bakayim bende siteye :)

sihirli eller dedi ki...

çok şıklar ve ucuzlar aynı zamandada.ben yollarda giyipde o kadar yüksekleri yürüyemem.ama çok zarif giyincede havası değişiyor insanın araba bende olursa yada kısa mesafelerde giyebiliyorum.gelince fotolarını bekliyoruz nazomm..

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nazocum hepsi birbirinden şık. iyi cesaret valla hiç bilmediğin bir markanın ürünlerini netten sipariş vermek :)
eda'nın dediği gibi bence de dolgu topuk çok rahat bir denesen göreceksin. neredeyse düz ayakkabı rahatlığında.

Haydins dedi ki...

bende aldim valla :) bir ablama bir kendime bakalim nasil cikacak..

nazo dedi ki...

** Haydins yaşasınnn, sen de almışsın :))Umarım ikimizde mutlu oluruz ayakkabılarımıza kavuşunca :))

** Sihirli ellerim topuklu ayakkabılar gerçekten çok zarif duruyor. Bi kere insanın yürüyüşü güzelleşiyor. Neyse bakalım ben dolgu topuklulardan alıp, bi ara deneyeceğim.

** Esracım ucuz olmasa almazdım. Hoşuma gitti bir de. Umarım hayal kırıklığına uğramam. Dolgu topuğu deneyeceğim kesinlikle. Bi yerlerden başlamam lazım ne de olsa :)

ela dedi ki...

güle güle kullan canım.
Yeşile bayıldım!!!! bir de sağ en altta çiçekli olana..

ela dedi ki...

Canım bir de ayakkabılarından memnun kaldın mı?Malların kalitesi nasıl?
Bir de kargo ücreti vs hariç ücretler bunlar dimi?
Saolasın

nazo dedi ki...

Elacım ayakkabılarımı getirdi nişanlım. Hemen giydim :) ikiside tam oldu ama kalitesi çok çok iyi değil. Uzun süre kullanabileceğimi sanmıyorum. Ücretler kargo hariç tabii. Bir de Türkiye'den sipariş veriliyor mu bilmiyorum.

ela dedi ki...

hııı:) şimdi çaktım :)
Nişanlının getırcegı konusunu es geçmişim:)
Çok hoş ve orjinal kimse olmayan modeller var o yüzden insanı etkiliyor hemen sipariş vermek istiyor.Haklısın aslında fotoğraflardan da bellı cok kullanıslı olmayacagı ama zaten tr de de cok para verılmeey mal cok uzun dayanmıyor:)
koılay gelsın canım

nazo dedi ki...

Ben anlamadığını anlamamıştım Ela :) Tr.ye satışları olsa bile taa oralardan getirtmeye değmez. Ancak giden birileriyle getirtirsen deneyebilirsin. Bizim ucuz ayakkabıcılarda değişik modeller yapsa hiç fena olmaz aslında.
Sağol canım..