Zincir Kolyem

14.3.08

Dün bir mağazanın takı reyonunda yandaki kolyenin benzeri vardı. Etiketini görünce gözlerim yuvalarından çıktı. Eve geldim, hemen başladım yapmaya. Bittiğinde anladım ki 5-6 katı karla satılıyor :)
Yapılışına gelince; gümüş rengi, en ince zincirleri istediğiniz boyutta parçalara ayırıyorsunuz. 5 tane gümüş halka kullandım ben. Her bir halkayı 6 zincirle birleştirdim. Kullanmak istediğim uzunluğu ayarladım ve 2 zincirle birleştirdim. Farkındayım anlatım özrüm var ama resimden ne kadar kolay olduğunu görebilirsiniz.
Notcuk: Kolyeyi siyah üstlerle kullandığınızda güzel duracaktır. Fotoğrafı pijamamın üzerinde çektim :p


13 yorum:

iz dedi ki...

çok çok güzel bi kolye olmuşş..eline sağlıkk..anlatmışsın yaa ..eda ablanın kolyesi de çok hoştu bugünnn..hadi sevgiler

nazo dedi ki...

** pınarcım teşekkür ederim. evet evet ben de çok beğendim edinin kolyesini, kendisi mi yapmış acaba? neyse sorarız :) sevgiler canım..

Gözde dedi ki...

Nazocum biliyomusun ben böyle zincirli şeyler yapmaya çalışınca düğüm yapıyorum :))) Ama çok şık olmuş, böyle uzun kolyeleri seviyorum...
Bu arada Ediyi bende izledim, bu cumada okula gitmedim :) 2. reklama kadar yanına gitmediler uyuz olduuummm :)

nazo dedi ki...

** aynen gözde ben de sinir oldum:(
zincir düğüm olmadı hiç, kolay kolay yapabilirsin. bu arada sen bu okulu asma işini abartmadın mı birazcık? gitme dediysem her hafta demedim :))

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nazocum: ellerine sağlık döktürmüşsün yine :)

bu arada nazocuım sen bu yaz evleniyordun di mi? hani hazırlıklar :P

nazo dedi ki...

** bu kız yaza evlenecek nelerle uğraşıyor diyorsun di mi esra? :) 2 ağustosta düğünüm inşallah ama ev kurmayacağız. 10 ay kadar amerika'da yaşayacağız, nişanlımın işi ve okulu dolayısıyla. o yüzden dönüşte ev kuracağız. şimdi bi hazırlık yok anlayacağın. sadece mutfak eşyalarını, nevresim, yatak örtüsü gibi eşyaları alıyorum o kadar. nişanlım mayısta dönecek, o zaman bakacağız gelinliğe de:)
kolyeyi beğendiğine sevindim. sevgiler..

www.edasuner.com dedi ki...

Ay aynen ya dikkatli böcek seni kıl oldum bende :) Bu arada kolye çok ağır olmuş ya sade ama şık, Siyah bir elbisede nasıl patlar ellerine sağlık kuzum. Esra'mında dediği gii valla senin bu 10 ay usd yaşama işi zor olmasa bari ilk iş net bağlat bak ona göre :)

MoonSun dedi ki...

Nazocum cok sik olmus bu yaff :)) Bayildim ben buna, dedigin gibi siyahlarla cok sik durur :)

Ben Eda'yi izleyemiyorum ama burda :(( Keske bir firsatim olsa cidden izlemk isterdim Eda'yi tv'de :)) Eminim cok cici seyler yamistir yine :)

yass dedi ki...

nazocmmmm, ınsan boyle guzel bı takı yaparda pıjamasının ustunde mı resmını ceker:P ehuhua cok guzel olmus.. gule gule kullan..

bıde madem bısıler alıyosun paylassana:P gorup begenıp hemen alırız fena mı:P

nazo dedi ki...

** seda hanım pardon eda hanım :)) kolye hakkındaki yorumunuz beni onurlandırdı. sizin gibi bi oteriteden böyle şeyler duymak çok hoş :))) 10 ay usd de yaşama işi zor olacak elbette ama çaktırmıyorum kendime de etrafıma da :) lay lay lom gidiyorum şeklindeyim şuan. net. bağlantısı hemen olacak edicim, kafayı yerim yoksa. öptümmm..

** Mooniişim:) kolyemi beğendiğine sevindim. üzülme izleyemiyorum diye, edi nasılsa sık sık çıkıyor tv.ye, döndüğünde birine mutlaka rastlarsın;) öptüm canımm..

nazo dedi ki...

yass karıştırma şimdi orasını :) gece yaptım, üstümü değiştirip çekmeye üşendim :) önce aldıklarımın resimlerini bulmam lazım net.ten. hisar dan falan aldım. sen biliyosun onlşarı zaten.

www.edasuner.com dedi ki...

Nazom yazımda Nazom'da duymuş yazmıştım ya Asuman hanımdan yorum gelmiş kuzum bakıver :)

nazo dedi ki...

** baktım şeker ;)) kibar bir kadın Asuman hanım ve biz çok edepsiziz. pişman ettik kadıncağazı :p