Canım sıkılmıyor:) ve yeni temam

10.4.08

Canım Sıkılıyor dedikten sonra gösterdiğiniz destek için teşekkür ederim. İyi ki sıkılmışım, şımartıldım :)
Yazamadım uzun zamandır. Bu sürede tez önerimi hazırladım. Artık bir tez konum ve önerim var. Bu yük üzerimden kalktı.
Okul bu ara yoğun. Önümüzde 23 Nisan var. Tören hazırlıklarımız devam ediyor. 30 Nisan'da proje yarışmamız var ama henüz projemiz yok. Bu hafta halletmemiz lazım. Yarışma okulumuzda yapılacağından salonu düzenlememiz gerekiyor. Maalesef görevliler arasındayım.
Haftaya en yakın arkadaşımın kına gecesi var. Ondan sonraki hafta da düğün :)) Bunun heyecanı da var. 12 yıllık arkadaşım, dostum, kardeşim.. ve ilk defa bu kadar yakın arkadaşımın düğününü göreceğim.
Sonra 41 gün kaldı sevgilime sarılmama :)
Yarın dersim yok. Sabah geç uyanıp, güzel bir kahvaltı yapacağım annem ve babamla. Sonra annemle çarşıya çıkacağız. Günlük çatal-kaşık-bıçak seti almam lazım. Acil ihtiyaç :)) Geçenlerde de yumurta pişirme makinesi aldım. İndirim vardı. 6 yumurtayı aynı anda pişiriyormuş. Göreceğiz bakalım ilerde marifetlerini.
Ve son olarak temamı nasıl buldunuz ??


15 yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

Çok şeker olmuş be kızım ama can sıkıntısı yok demiştik dimi :) Melek resmi de görünce ana dedim çok eski yazımda kullanmıştım hatta hihi :) Sa na da uğurlu gelsin bari.

nazo dedi ki...

Can sıkıntısı yok ki :)) Melek resmini sen bi çok yazında kullanmıştın Edicimcim.. çok şirin değil mi? :))
Temayı beğendiğine sevindim :)

MoonSun dedi ki...

Ohhh en sonunda canin sikilmiyor artik :)) Cok sevindim bu habere Nazom :)) Yeni teman da cok seker olmus Nazocum, gule gule kullan :))
Insallah sevgiline de en kisa zamanda kavusacaksin, cok az kalmis :)) Kocaman opuyorum seni :))

recephilmi dedi ki...

Tema çok güzel olmuş. Gözü yormayan bir tema. Bu ruh hâliniz hep devam eder inşallah...

Haydins dedi ki...

cok sirin olmus bu tema..yukaridaki kus cok sevimli :)

nazo dedi ki...

** Evet evet az kaldı Monishim, sağlıkla gelir inşallah. Temayı beğendiğine çok sevindim. Teşekkür ederim ve öptüm çok çok..

** Recep Hilmi merhaba, temayı beğendiğinize sevindim. Yorumunuz için teşekkür ederim..

**Haydins, teşekkür ederim. Minik kuş selamlıyor herkesi :))

izsurucu dedi ki...

nazocum harika bir tema olmuş.. tema değişikliği sanki saç değişikliği gibi bu alemde herhalde:) insan gördükçe iyiki de yapmışım diyo..serpil gibi kuşa bayıldım.. sen negüzel tez işinin ucundan tutmuşsun benim de bi bitirme projem var uf sıkıntı bastı.. canın sıkılmamasına ayrıca çok sevindim:)

nazo dedi ki...

:)) Bu alemde tema değişikliği saç değişikliği gibi bişey.. güldürdün beni Pınar:)) Beğendiğine sevindim canım.Benim bitirme projem uydurmasyondu. Hoca çok sallamadığı için kolay kolay atlatmıştım ama bu öyle olmadı tabii. Sıkı bi çalışma gerekli. Sevgiler Pınarcım..

Sinem YAMAN dedi ki...

Yeni tema süper olmuş gerçekten. Ben de çok beğendim. Bak günler geçip gidiyor çok şükür. 41 günün kalmış. :)

Ayrıca sana bir tavsiye. Evini gereksiz makinelerle doldurma. :) Yazık yahu. Kendin tencereye koy pişir o 6 yumurtayı. :) Kaynadıktan sonra 3 dakika tutarsan rafadan olur, 3.5 - 4 dakika arası kayısı olur 4.5 - 5 dakika katı olur. Bu kadar basit deeermişim. :)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

Nazo'cum hep mutlu ol emi :)

yeni teman şirin olmuş. Huzur veren soft renkleri var :)

Flame dedi ki...

Yeni teman güzel olmuş Nazo... Sıkıntıların bittiğine, geri sayıma da yaklaşmanıza sevindim :)

nazo dedi ki...

** Ama Sinem küçücük bişey :)) Yumurta tenceresi yerine bunu kullanırım. 20 ytl.cik :p
Temayı beğendiğine sevindim.

** Esracımmm sağol canım.. Sen de hep mutlu ol. hepimiz mutlu olalım :))

** Allah böyle sıkıntılar versin canım, benim ki şımarıklık :) evettt geri sayıma başladık sayılır.. Temayı beğenmene sevindimm..

Bilun Şen dedi ki...

Tema süper olmuş Nazocum :) İçim açıldı vallahi :)

nazo dedi ki...

:)) Teşekkür ederim Biluncum. Beğendiysen hep gel, için açılsın ;)

www.edasuner.com dedi ki...

Daha önce canım sıkılyor demiştin ya ona ithafen belirttim tekrar bebeğim öperim kocaman