Canım sıkılıyor !!

5.4.08

Canım sıkılıyor benim. Hiçbir şey yapmak istemiyorum, üstelik yapmam gereken çok şey var. Ne evde durmak istiyorum, ne dışarı çıkmak. Yoksa depresyona falan mı girdim? Yok yok kesin bahar yorgunluğu. Nasıl korunuruz bu bahar yorgunluğundan? Hemen öğrenelim.. Sabahları çok yorgun uyanıyorum. Resmen ruh gibi gidiyorum okula. Derslerde sürekli esniyorum. "Örtmenim uykunuzu alamadınız mı?" sorularından gına geldi. Kendimden sıkılmaya başladım artık.
Sevgilimin dönmesine 47 gün kaldı. Acaba bu yüzden mi sıkılganlığım? Dayanma sınırlarımı zorluyorum ne de olsa. Özlediiiimmmm !!!
Artık bir son vermeliyim bu uyuz hallerime. İlk iş olarak dolabımı yerleştirmeyle başlayabilirim. Giyilen kıyafetler odanın dört bir yanında. Diğerleri dolabın içinde kimbilir ne haldeler? Zaten biraz daha devam edersem annem çıldıracak. Sonra çalışma masamı toparlayayım en iyisi. Evet evet bunlardan başlayayım üzerimdeki ölü toprağını atmaya. Sonra makyaj temizleme pamuğu almam lazım. Görüyorsunuz ne büyük ihtiyaçlarımın olduğunu :p
Bu arada pappalarım gelmiş. Sevgilim resimlerini gönderdi. Görünüşleri hoşmuş ama pek sağlam değil gibilermiş :) Anneannem hep der "Pahalının vardır hikmeti, ucuzun vardır illeti" Neyse ne de olsa deneme amaçlıydı. Ayağıma tam gelsin de ben onları temiz temiz, incitmeden giyerim. Şimdi odamı toparlamaya gidiyorum, hepiniz kalın sağlıcakla..
Bu arada resimdeki balonlar ne güzel değil mi?


21 yorum:

AYCA dedi ki...

Kesin bahar yorgunlugu aynı tembellik bende de var, herkeste de var...:)) ama bu tembelliği üstümden atacam,yürüyüşle..:))

yeni cicilerini güle güle kullan..:))

iyi hafta sonları dilerim...

nazo dedi ki...

Ayçacım adı her neyse bitsin gitsin bir an önce ;) Teşekkür ederim canım, sana da iyi hafta sonları..

MoonSun dedi ki...

Canlan heyecanlan biraz Nazom :))
Hem bak sevgilinin gelesine 47 gun kalmis, bundan daha guzel heyeceanlanma ve canlanma sebebi mi olur :)) Bosver evi masayi, onlari topladiktan sonra daha da yorgun hissedeceksin :)) At kendini disari gez dolas, geldikten sonra toplarsin herseyi :))
Ayakkabilarinin gelmesine cok sevindim :)) Gule gule kullan, insallah tam uyar :)) Kocaman opuyorum seni canim Nazom :))

nazo dedi ki...

Moonsunum söylediğin gibi oldu. En yakın arkadaşım geldi. 3 hafta sonra düğünü var. 2 hafta sonra da kına gecesi olacak burada. Ona bindallı falan baktık. Gezdik, dolaştık. Eve gelince o gazla dolabımı toparladım. Çalışma masasını da başka bir güne erteledim :) Şimdi sevgilimle konuşacağım. Ardından da tez önerimi yazmaya başlayacağım. Sıkıntım hala geçmedi ama otur otur nereye kadar. Çalışmak lazım :) Ben de kocaman öptüm canımm :)

Gözde dedi ki...

Nerdeyse aynı durumları yaşıyormuşuz Nazocum... Ben baharı çok severim, hiç bahar yorgunluğu falan da yaşamazdım ama hava falan da çok kapalı...
Bu arada ayakkabıların hayırlı olsun, babet dediğin zaten ne kadar sağlam olsa da çok çabuk eskiyor, en güzeli rengarenk alıp sadece 1 sezon kullanmak :) Güle güle giy canım

nazo dedi ki...

Haklısın Gözdecim, 1 sezon sonra ne kadar iyi bile olsa sıkılıyorum zaten. Önemli olan severek giymek :)
Havalar salı ısınmaya başlıyor; umarım biz de toparlanırız artık..

Sinem YAMAN dedi ki...

Nazocummmmm, canımmm, şu resimdeki kıza yakışmaz öyle uyuşukluk ve depresyon lafları. Yapacağım edeceğim dediğin her işi yap öncelikle ve aklını güzeeel bir rahatlat. İstemeye istemeye de olsa yap. Daha sonra kendine zaman ayır.

Sevgilinin dönmesini maalesef ki daha çabuklaştıramayız. Ama bu bekleyişi zevkli hale getirmeye çalışabiliriz. Mesela bir sepet alıp onun içine her gün sevgilin için miniminnacık hediyeler koyabilirsin. Ve odana güzel bir çeltik tablosu yapıp günlerin azalmasını daha somut izleyip mutlu olabilirsin.

Bu ruh halini düzeltmek için yapabileceğimiz bir şey varsa bize iletebilirsin. Unutma herşey gelip geçici ve hayat boşa geçirilmemesi gerekecek kadar çok kısa.

nazo dedi ki...

Sinemcim öyle bi yazmışsın ki iyi ki bu blogu açmışım ve iyi ki tanımışım sizleri dedirttin bana. Çok teşekkür ederim yakınlığın için..
O resimdeki kıza arada oluyor öyle. Normalde çok neşelidir aslında :)
Hediye fikri çok güzell. Hediye almasam bile hergün bişeyler yazarım. Geldiğinde veririm. Bugün başlıyorum öyleyse :)) Çeltik attığım takvimler okulda, odamda ve bilgisayarımda mevcut. Nereye baksam 46 görüyorum bugün;)
Öptüm canım.. Tekrar teşekkür ederim içimi ferahlatan yorumun için..

Sinem YAMAN dedi ki...

Nazo'cum senin derdin bizim derdimiz. Güzellikleri olduğu kadar sıkıntıları da paylaşmalıyız ki azalsınlar. Sevgi ile ve depresyonsuz kal. :) Öpüyorum.

nazo dedi ki...

Bu sözlerden sonra depresyon mu kalır canım benim :)) Hep mutlu ol sen yüzü gibi kalbi güzel arkadaşım :))

Bilun Şen dedi ki...

Nazocum, Sinem'e yürekten katılıyorum vallahi :) Silkelenince herşey kendiliğinden yerine oturuyor. Ufacık bir uğraş bile bu bahar yorgunluğu denen illeti uzaklaştırıyor olabildiğince..
Sevgilinin dönmesini bekliyormuşsun, günler çabucak geçecek inşallah! Biz burdayız bak :) Elbet yerini dolduramayız ama destek oluruz, dinleriz, okuruz..
Öpüldün!!

nazo dedi ki...

Biluncummm hoşgeldinn, ne iyi ettin de geldin !! Yazılanları okuduktan sonra sırtım yere gelir mi sanıyorsun? Çok ama çok teşekkür ederim güzel kalpli insan. Sen de öpüldünn..

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nazocum bilun ve sineme ben de katılıyorum.. bunu yanı sıra o saydığın işleri mutlaka yapmanı tavsiye ederim. insanın böyle zamanlarda birikmiş işlerini bitirmesi ilaç gibi geliyor.

nazo dedi ki...

Esracım,
farkettim ki işler birikince ve bi türlü sıra gelmeyince insan panik olup stres yapıyor. Dolabım, masam derli toplu. Tez önerimi yarıladım. Yarın da alınacaklar için çarşıya çıkacağım. Hem hava da düzeliyor. Mutlu olmamak için sebep yok. Önemli olan sağlığımızın yerinde olması ;))

Flame dedi ki...

Bahar yorgunluğu herkes gibi seni de yakalamış galiba... Hem bak 44 kalmış ayrılığın bitmesine...

İyi düşün ki iyi şeyler olsun der annem hep, kalbini ferah tut...

Sevgiler

nazo dedi ki...

Merhaba Flame, ne güzel diyor annen. İyi düşünelim, iyi olsun. Bazen oluyor karamsarlık ama kısa sürmesinde fayda var.
Teşekkür ederim güzel yorumun için..

serpil dedi ki...

Darisi benim pappalarin basina ..
Bahar yorgunlugu gibi bir seydir.geceerrr ..Belki biraz da heyecandan :)

nazo dedi ki...

Serpilcim hadi bakalım darısı senin pappaların başına..
Heyecan çook var ama yorgunluk ayrıydı. Artık az kaldı, koşuşturmalarımız başlayacak. Güzel günler beni bekler :))

www.edasuner.com dedi ki...

Gelirsem oraya ham yaraım seni. Neye bu sıkkınlık bakayım odanı da topladın kesin sen ben bu yazını okuyana kadar ohh sefan olsun işte. Bu balonlar gibi renkli Nazo'mu neşeli görmek istiyorum ve gıdısından öpüyorummm.

nazo dedi ki...

ehehe öp o zaman Ediş :)) Artık geçti. Canım falan sıkılmıyor merak etme. Yeni konular girmem lazım bir an önce :)) Teşekkür ederim güzel desteğin için Edicimcim..

www.edasuner.com dedi ki...

Heh iyi bari bak içime dert oldu geldim yine yaz o zaman bebeğim iyi ol daima da :) Elbette destek olacağım her konuda hemde..