Kolye ve ...

30.4.08

Bu ara bişeyler yapmak istiyorum ama yaratıcılık denen şeyi yine kaybettim sanırım. Moonsun'un hediyesi turkuaz boncuğu bozmayıp, o şekliyle bileklik olarak kalsın diye düşünmüştüm ama dün akşam kolyeye çevrildi ellerimin arasında. Daha önce yaptıklarıma benziyor, kendimi takrarlıyorum sanırım. Yine de olsun, bu ara tüm kolyelerimi kullanıyorum. Seviyorum incik boncuk kolyelerini :)
Bugün proje yarışmamız vardı. Daha önceki yarışmalara katılmış 2 projeyi 1. ve 2. seçti değerli jüri. Üzüldük okulca. Halbuki yarışma şartlarında "daha önceki yarışmalara katılmamış, özgün bir proje olma" şartı vardı. İtiraz ettik ve işe yaramadı. Çocukların girişimciliğini engellemek olmazmış. Bizim zavallı öğrencinin girişimciliği havada kaldı maalesef :(
Eve geldim. Bizim Evin Halleri'ni izliyorum :) Napayım seviyorum bu diziyi. Akşam da Yaprak Dökümü'nü izleyeceğim. Yarın Kavak Yelleri var. Öbür gün .... diye uzar gider liste. Çığlık atmak istiyorum :p Aslında diziler karşısında binbir şekle girip, uyukluyorum demek daha net açıklar akşam ki hallerimi. Neyse..
Günler yine hızlı geçiyor. Yorulsam da hızlı geçmesini seviyorum.
Ayrılık geçsin bitsin istiyorum.


15 yorum:

Gözde dedi ki...

Nazocum sana epeydir yorum bırakmıyorum beeen, gelmediğimden değil ama üye girişi yapmaya o kadar üşeniyorum ki :))) Kusuruma bakmazsız umarım, aynı şekilde ne zamandır yazı da yazmıyorum kendi bloguma...
Kolye çok güzel olmuş eline sağlık canım... Bende şu anda bizim evin halleri izliyorum, bir şeyler atıştırırken :) Akşam da yaprak dökümü izleyeceğim :) ama yarın kavak yelleri yerine parmaklıklar ardında var benim :) Aslında bende senin gibi çok izlediğimden değil de ses olsun diye açık bırakıyorum tv yi...
Bu yorumda bırakamadığım yorumlar yerine 4 yorum boyutunda oldu ama :)))
Öpüyorum şekerim, sevgiler

Gözde dedi ki...

Aaa sefayla neva barıştı bak nazooo :)

Sinem YAMAN dedi ki...

Kolye çok güzel görünüyor. Eline sağlık. Zamanın hızlıca akıp seni sevdiceğine kavuşturmasını ve birdaha hiç ayrılmamanızı diliyorum. Ayrıca izlemeyin şu dizileri yaaaa. :( Onun yerine film izleyin. :(

nazo dedi ki...

Evett Gözde, üşengeç Gözde. Bne hergün geliy orum bloguna ama yeni bişey yok :( Ben de bişeyler atıştırdım. Dizi de bitti. Neva ile Safa barıştı da Rüzgar ile Misket'in hali ne olacak bilmem :))
Ben de öptüm canımcım

Sinem ya napalım işte can sıkıntısı akşamları. uyur uyanık nasıl izlediğimi görsen izliyor demezsin. Annem izliyor, ben de yanında çorbadan :) Güzel dileğin için teşekkür ederim Sinemcim, az kaldı :)

izsurucu dedi ki...

kolyen çok güzel olmuş nazocum eline sağlık.. okul yarışmalarında hep bi aksilik olur zaten bir hevesi gidio o yaştaki çocuğun..ben de o diziyi izlerdim trtdeyken ama bi baktım kanal1 deydi dimi dallasa dönmüş yaa:)

nazo dedi ki...

ooo hem de nasıl Pınar. Dallas solda sıfır :))
evet ya okul yarışmaları çok objektif olamıyor maalesef. bunu bildiğimiz için de çok üzülmüyoruz artık.
Öptüm canım..

yass dedi ki...

ya bende o salak dızıyı ızlıyorum. sızı kene gıbı yaa bılıyorum cok sapsal neler olucagınıda tahmın edıyorum ama yıne de ızlıyorum. bı tane bıle sevdıgım karakter yok. haa fusunun bebesı var bebekken cok tatlıdı. bı o yanı:P gercı bu durumda ben salak oluyorum ama napalım. 7 senedır boyle.. :P

Flame dedi ki...

Nazo kendine haksızlık etme yaaa. Tekrarlaya tekrarlaya eminin çok daha güzel şeyler çıkacak ortaya.

Hem senin ilhamın uzaklarda da ondan sabret dönünce ne ciciler yaparsın kimbilir :))

Kolyede çok hoş bu arada.

nazo dedi ki...

** Yasscım al benden de o kadar. Boşver, izle gitsin :))

** Uzaklardaki ilhamım gelince tam tersi olur gibi geliyor bana. Hiçbir şeyle uğraşmam, sadece o :)

Salincakta Iki Kisi dedi ki...

Nazo'cum burada okullar tatile girmeye basladi, sanirim nisanlin bugun yarin ucacak sana-simdiden gozun aydin. Kolyeyide cok begendim, bence Etsy'de bir dukkan acip satmalisin bunlari.

nazo dedi ki...

Banucum, az kaldı. 15 inde bitecek sınavları. 20 sinde uçağı. Kavuşmamız ise 22 sini bulacak. Sağlıkla gelsin de onca zaman bekledim, azıcık daha beklerim :)
Kolyeyi beğendiğine sevindim canım, şuan düşünmüyorum ama oraya geldiğimizde elim boş olacak. Belki yaparım. Cesaret verdiğin için teşekkür ederim :)

MoonSun dedi ki...

Canim Nazom :)) cok sik olmus bu kolye :)) uzun zamandir yoktum neler omus neler ;))

benim periler de gitti bir yerlere, ne olacak bu periciklerle olan sorunumuz bizim :)) bari cabuk gelseler :))

Yarisma icinde cok uzuldum bu arada :((

nazo dedi ki...

Canım geldiğine sevindim. Uzun aralar verme lütfen. Perilere gelince mevsimlik çalışıyorlar galiba. Nereye gittilerse dönsünler..

ayci dedi ki...

AYRILIK GECSIN BITSIN...ah iste bak onu bende cok istiyorum ben nazoo...ay cok dertli oldu galiba!

nazo dedi ki...

Ayçicim, kavuşacağımızı bildiğimiz ayrılıklar yaşalım. En zor olan aksi durum..