Siyah Kolyem

13.4.08

Mavinin bu tonu bu yıl çok revaçta. Kırmızı-mavi uyumundan sonra siyah-mavi uyumunu da çok seviyorum. Dün akşam kristal görünümlü boncuklarımla bu kolyeyi yaptım. Aralara küçük kristal boncuklardan koydum. 1. kalite değiller ve misinaya dizmeden öteye gitmedim ama basit ve güzel oldu bence.
Bu arada Edi'de gördüğüm Blog Ödülleri’ne kaydoldum. Kazanırsam küresel ısınmayı sona erdireceğim. Oylarınız bana :)) (neyim eksik benim politikacılardan, aklıma geldikçe vaatlerimi sıralarım) Şaka bir yana yarın iş günü. Umarım herkes için güzel bir hafta olur..


25 yorum:

3prenses dedi ki...

yeniyim demiştim ya herkese mavi boncuk dağıtıyım bari ( oyum sana )

recephilmi dedi ki...

Hocam yaptığınız bu kolyeleri beğenmezseniz bana gönderin ben takacak birine vereyim. :) Bu da çok güzel olmuş.

Merak ettim hangi okulda öğretmensiniz acaba? Buraya yazmak istemezseniz mail olarak yazabilirsiniz. Belki de hiç yazmak istemezsiniz, o zaman da siz bilirsiniz :)

nazo dedi ki...

** Öyleyse tamamdır bu iş. Daha vaatlerim gelecek. Pişman olmayacaksın 3prenses :)))

nazo dedi ki...

** Recepcim, bunu taktım bile bugün:) Okulum hıdırlık yolunda, K adaifçioğlu İlköğretim

recephilmi dedi ki...

Ha evet duydum ama hiç görmedim ve gitmedim :) Belki de görmüşümdür de hatırlamıyorum :)

nazo dedi ki...

Ben de oraya atanana kadar bilmiyordum ve görmemiştim. Zaten büyük bir okul değil. Öyle kendi çapında :)

recephilmi dedi ki...

Profilimden yeni kişisel bloguma bakar mısınız hocam? Not isterim yıldızlı pekiyi falan :)

nazo dedi ki...

Ekliyorum arkadaşlarıma ama yıldızlı pekiyi devri geçti be Recep :)) Neyse senin için bişeyler yaparız;)

recephilmi dedi ki...

Şimdi ne var peki hocam? :)

MoonSun dedi ki...

Oylarim sana Nazom :))

MoonSun dedi ki...

Bu arada siyah kolyen cok sik :)) Gule gule kullan Nazocum :))

MoonSun dedi ki...

Nazom su odullere ben de kaydoldum :)) Hic umidim yok ama kisisel kategorisine bas vurdum :P

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nazocum çok sade ve şık bir kolye olmuş...

jemand dedi ki...

sanki kristal gibi ışıl ışıl..maviyle siyah hakketen çok güzel duruo.. buarada benim hiç siyah kolyem olmadı:(

nazo dedi ki...

** Moonishim sanki ben çok mu ümitle katıldım. Boşversene, hangimizin en iyi olacağım diye saplantısı var ki.. Hepimizin amacı paylaşım, arkadaşlık.. Ben iyi ki açmışım blogumu, iyi ki senin gibi arkadaşlarım oldu :))

** Esracım beğendiğine sevindim, sen takı işine ara verdin heralde ;)

** Pınarcım sen alasını yaparsın be güzelim :) 2 lira verdim sanırım boncuklara, düşün yani kalitesini ama ışıl ışıl duruşunu sevdim ben de.

www.edasuner.com dedi ki...

Kuzum seni önerdim ben ödüllerden muck

nazo dedi ki...

:)) bu önerme işi de o sayfadandı di mi Edicimcim, ben hemen oraya gidip önermeler yapayım :D Bu arada çooooookkk teşekkür ederim :)

ayci dedi ki...

simdi bakiyorum,

bütün yorumlarda NAZO NAZO...

tikliyorum - karsima bu tema cikiyor!

AMANIN :) ben bir ara cok cikcik cizmistim - cikciklerimi - moonsun bilir :)

temana asik oldum!

birde takilarina...özendimmmm :)

nazo dedi ki...

Ayçii demek aşık oldun temama :)) bu demek oluyor ki sık sık geleceksin bundan sonra ;) ben de görür görmez sevdim temamı, kısa zaman önce değiştirdim. takılarımı beğendiğine de çok sevindim. görüşmek üzere..

ayci dedi ki...

hatta günde iki kez bile gelicem canim ;) bu arada inanamiyorum beni ilk görüste cengelli c ile yazdin - cok sevindim - genelde herkes aydan gelen AYCI saniyor beni ama senin yazdigin gibi ... cengelli c ile yaziliyorumm ben :)

süper...galiba canim - sanada asik oldum ;)

nazo dedi ki...

bana aşık olma ayçi benim sevgilim var :p ya da ol sen bilirsin :D
ayçi senin isminin c ile olanı da mı var. ayçi işte. bildiğim ayçi böyle benim, ondan doğru yazdım. yoksa kesin yanlış yazardım. neyse ilk zamanlar günde 2 kere gel ayçi, sonra dozunu arttıralım olur mu? yalnız şu günlerde bişey yok bakacağın. eskilerle idare et :p

Desdemona dedi ki...

Kolye harika olmuş, uyumlu gerçekten de, güle güle kullanın. =) Bir de bu konularda beceriksiz biri olduğum için, gıpta ettim.

Önermek istedim ama e-posta adresinizi kabul etmedi."nzmykrbck@yahoo.com" blog önerme şeysi.

nazo dedi ki...

desdemona merhaba, beğendiğine sevindim ve tabii ki ziyeretine de :) blog önermede sorun yok. belki anlık bir sorun olmuştur. Görüşmek üzere..

Desdemona dedi ki...

Oylama olayına geçilmiş, hani kategoride blogunuz, bulamadım da :$

nazo dedi ki...

Evet geçildi dün oylamalara. Blogum kişisel kategorisinde. Üye olduktan sonra oy verebiliyorsunuz her kategoriden seçtiğiniz bir bloga. Sevgiler..