Ayakkabılarımda son durum

30.5.08


Birkaç arkadaşım Cici ayakkabılar yazımda bahsettiğim ayakkabılarımın nasıl olduğunu sormuştu. Hemen cevaplıyorum. Öncelikle numarada problem yaşamadım. İkisi de tam oldu. Kalite konusunda mükemmel değiller maalesef. Suni deri sonuçta. Zaten o fiyata çok kaliteli bir ayakkabı beklemiyordum ben ama çok çok kötü değiller. Beyaz olan diğerine göre çok daha rahat. Diğerinin burnu biraz daha küçük ve ortapedik olmadığından çok uzun süre giyip, ayakta kaldığımda rahatsız ediyor. Model olarak ise ikisini de çok sevdim. Sonuç olarak ilk online ayakkabı alışverişimde hüsrana uğramadım.


7 yorum:

Flame dedi ki...

Burun mesafesi kısa olan babetler fazla rahat olmuyor Nazocum. Arada giyersin artık.

ayci dedi ki...

kahveleri istiyorum kahveleri lütfen...af edersiniz ama 41 numara...tesekkürler!

nazo dedi ki...

** Aynen Alev ama olsun ayakkabı ayakkabıdır. Varlığı bile mutluluk verir :)

** Ayçicim, koca ayaklı arkadaşım kalmadı elimizde. Kusura bakma artık :))

Adsız dedi ki...

SLM NAZO..
Blogunu begenerek takip ediyorum.Sana birsey sormak istiyorum babetlerını aldıgın onlıne sıteyı bende gormustum daha once ama yurtdısından satın alınabılıecegını dusundugum ıcın pesını bırakmıstım sen nasıl aldın

Adsız dedi ki...

Slm Nazo ben Gökçe bahsettiğin siteyi aylar önce keşvettim bende bayıldım fıyatlara ve modellere nasıl aldın ayrıntıya gırebılırmısın bende blogspot uyesıydım ama ıptal ettım oyuzden ısımsızden yolluyorum yorumumu cvplarını beklıyorum gorusmek uzerere:)

Adsız dedi ki...

NAZOO BEN HALKA CVP BEKLIYORUM GERI DONERSEN SEVINIRIM

nazo dedi ki...

Gökçe merhaba, ben yurtdışından aldırdım. Nişanlım Amerikadayken sipariş verdi ve getirdi. Tr.ye satışının olup olmadığını bilmiyorum.