MUTLUYUM, ÇÜNKÜ..

30.5.08

Jemand'ı (iz sürücü) hepiniz biliyorsunuz. Çook güzel takılar yapıyor kendisi. Dün beni çok sevindirdi. Birkaç gün önce adresimi istemişti ve yaptığı takılardan göndereceğini, düğün hediyesi olmasını istediğini söylemişti. Ben de seve seve verdim adresimi ve dün postam geldi. Çiçeklerle süslediği sakız kutusu çok şirin. Yorumlarda beğendiğimi söylediğim iğne oyalı küpeyi de koymuş Sevgili Pınar. Gerçekten çok ama çok mutlu oldum. İnce düşünceli arkadaşlar ediniyorum, onlardan çok güzel anılar kalıyor bana. Ben de en yakın zamanda onun için bir posta hazırlayacağım. Resimde gönderdiği birbirinden güzel, el emeği takıları görüyorsunuz. Bugün bilekliğini taktım, yarın da iğne oyalı küpelerimi takacağım. Tekrar teşekkür ediyorum Pınarcım. Ellerine sağlık..
Yarın Ankara'dayız. Gelinlik bakacağız ve umarım karar vermiş olarak döneceğiz.
Herkese eğlenceli bir hafta sonu diliyorum.


4 yorum:

Flame dedi ki...

Nazo'cum Jemand çok ince bir davranışta bulunmuş. Seviliyorsun işte ne güzel :)

Gelinlik kısmı bayanların en önemli sorunudur. Hemen hemen tüm gençkızlar hayalinde bir modele sahiptir. Umarım gönlüne yatan bir seçim yapar ve keseyide fazla zorlamazsın :) Kolay gelsin canımmm...

nazo dedi ki...

:)) Ben de çok seviyorum Pınar'ı ve seni ve tüm blog arkadaşlarımı :)
Gelinlik işi tamamdır Alev. Diktiriyorum. İnternette beğendiğim bir modeli biraz değiştirdim. Çok pahalı olmadı. Ayakkabımı ve gerekli ıvır zıvırımı da aldık. Şimdilik içime sindi. Umarım bitince de aynı duyguları taşırım. İlgin için teşekkür ederim canımm..

Sinem YAMAN dedi ki...

Her zaman söylüyorum ve söylemeye devam edeceğim; şu sanal dediğimiz alemde de iyiler iyilerle karşılaşıyor. Ne mutlu bizlere. Ne iyi insanlar var aramızda.

nazo dedi ki...

Sonuna kadar katılıyorum Sinemcim. Ben sizleri çok seviyorum, yıllardır tanıyormuş gibi. İyi ki varsınız..