Biz pikniğe gittik !! :)

9.6.08

Nihayet pazar rehavetinden kurtulduk ve ailece pikniğe gittik dün. Açık hava çok iyi geldi. Şuan fiziksel olarak ağrılarım olsa bile ruhum sapasağlam :) Resimlerdeki ufaklık Ahmet'in yeğeni yani artık benim de yeğenim. Ben de onun yengesi oluyorum bu durumda ama o henüz bana yeye diyor :) Onunla ve sevgilimle koştuk, oynadık, güldük, eğlendik, güzel ve mutlu bir pazar geçirdik.
Ayrıca dün sabah OKS'de gözetmendim. Çocukların stresi çok can sıkıcıydı. Şaşkın, ürkek, heyecanlı girdiler sınava. Nasıl bir eğitim sistemidir bu eleştirilerimi yapmayacağım şuan ama üzüldüm dün sınavzede yavrucaklara. Bugün ise rehber öğretmen olduğum sınıftan güzel haberler aldım. Pek çok öğrencimin netleri istediğimiz gibi. Umarım sonuçlar da aynı olur.


10 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

oh nazocum valla mangal çekti cnm. Haftasonu bizde hep beraber kayınvalidemlerin bahçesinde mangal yakacaktık ama yağmur yağınca vazgeçtik :(

Flame dedi ki...

Nazocum, pikniğe gitmeyi bende çoook seviyorum. mangal bahane, fotolar şahane :)afiyet olsun canım.Keyfini çıkarın derim.

Oks - sbs meselesi feci oldu bence. Yazık çocuklara yaaa, ebnde çok üzülüyorum.

ela dedi ki...

şimdiden prova :) anne baba çocuk:)
Biz de haftasonu pikniğe gittik havalar böyleyken piknik çok güzel gerçekten.
Sizin içinde iyiolmuş ne güzel yüzünüzden mutluluk akıyor.

ayci dedi ki...

sanki fotografa bakinca, istahim aciliyor gibi...sanki ama bana mi öyle geliyor ki?

off banada aci nazo nolur :(
sinavim haftaya biticek bir tek buna seviniyorum! :)

içimden geldiği gibi dedi ki...

EĞLENCELİ GEÇMİŞ ANLAŞILAN...

nazo dedi ki...

Esra kıyamam ben sana. Buralarda olsan birlikte yapardık mangal keyfi. Bu ara en çok tıkladığım site meteoroloji.gov.tr :) Her an değişebiliyor hava.

Keyfini çıkardık valla. Ayrıca her an her yerde abuk da olsa fotoğraf çekmek-çekinmek çok zevkli :))

nazo dedi ki...

Ela senin içinin güzelliğinden güzel şeyler görmen ;)
Anne-baba-çocuk inşallah ileride. Çok istiyorum ama zamanı var daha :)

Off be Ayçi bitsin şu sınavların da kendine işkence etmekten kurtul artık. Haftaya herşeyin tadını çıkarma zamanı başlıyor senin için ;)

İçimden geldiği gibi geçti valla. Baya eğlendik :))

mermaid dedi ki...

ortam şenlenmiş çiçeklenmiş:)
yeni tema güzel olmuş pek çok:)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Piknik fikri gerçekten süpermiş.Ne de güzel eğlenmişsinizdir.Benim de bu ara fazlasıyla pikniğe gidesim var ama burası sanki afrika değil de kutup gibi hala yaz gellmek bilmedi. Heyecanla piknik günlerini bekliyorum.
Bu arada çocukların böyle durumlarda streslerine tanıklık yapmak insanı çok üzüyor. Geçen sene öğretmenlik yapmıştım evlenmeden evvel bir sene kadar. O zaman daha yakından anladım ve gördüm bir çok şeyi. Anlatsam sayfalar yetmez.Umarım herşey daha iyi olur yavrucuklarımız için..

n@zo dedi ki...

Mermaid beğendiğine sevindim. Dün bi yanlışlık sonucu değiştirdim temamı. sonra bu çiçekleri buldum. biraz da böyle kullanayım bakalım

Tuğba merhaba,
Piknik yapmak ailecek çok zevkli. Umarım sen de en kısa zamanda özlediğin piknik günlerine kavuşursun. Sınav konusunda neler anlatacaklarını tahmin edebiliyorum. Çok zor çok..