Renkli..

7.6.08

Minik cam boncuklardan yaptığım bilekliğim yazmama vesile olsun. Yazacak çok şey var aslında ama yazacak kimse kayıplarda. Net.te uzun süre vakit geçiremedim bu hafta. Dönem sonu olduğu için okul yoğun. Notlar giriliyor, raporlar yazılıyor, iki de bir toplantı oluyor vs. Arta kalan zamanlarda da sevgilimle kendi işlerimiz için koşturuyoruz. Hiçbir şeyden şikayetçi değilim. Günler güzel geçiyor, her anın tadını çıkarmaya bakıyorum. Bir türlü gelemeyen yaz bile canımı sıkmıyor. Hava yaz gibi değil. Bazen çok bulanık, bazen serin. Garip yani.. Mesela bugün dışarı çıkarken üzerime hırka almalı mıyım, almamalı mıyım karar veremedim. Tek derdim hep bu olur umarım :)) Resimde görmüş olduğunuz bileklik renkli cam boncuklar, çiviler ve zincirle yapılmıştır. Bilekte güzel durmakla birlikte, her an halhal yapılmak üzere uzatılabilir. Ne de olsa Nazogelin ayağına takar halhal :)) Hiç takmadı bugüne kadar, gerçi bugüne kadar gelin de olmadı. Neyse ben daha fazla saçmalamadan gidiyorum arkadaşlar.
Esen kalın..


6 yorum:

Flame dedi ki...

Bende düşündüm ve ne olur ne olmaz diye attım hırkayı çantaya :))

Ne kadar yoğun olduğunu tahmin edebiliyorum,vakit yetmiyordur kesin canım. Neyse sık dişini ne kaldı ki :)

Bence bu tam Halhallık olmuş canım. Syakta süper durur, bencede uzattt.

AYŞENUR dedi ki...

selam nazo...bileklikler gerçekten güzel görünüyorlar...ellerine sağlık güle güle kullan...
AYŞENUR

nergisce dedi ki...

nazo gelin, acma arayi...bileklik harika, bana da baska fikirler verdi bu renkli bileklik...kucak dolusu sevgiler:)

ela dedi ki...

ya var ya bu kadar olur:) sana bugun yazdıktan sonra ıcımden dedım kı bırden: Nazo gelın ayağına takar halhal:) hatta dedım nazo da dugununde bı halhal taksa:)
Bır okudum sımdı sasırdım:)
Bileklik tam yaz bıleklıgı olmus canım gule gule kullan.

nazo dedi ki...

Alev hırkaları çantaya atmaya devam. Ne olur ne olmaz :))
Hal hal yapayım ben bunu en iyisi ;)

Ayşenur merhaba, beğendiğin için teşekkür ederim. Sık sık görüşmek dileğiyle..

nazo dedi ki...

Demek başka fikirler verdi Nergis, hadi o zaman görelim bizde ;) Ben açmam arayı, asıl sen açma !!

:)) Ela güldürdün beni. Hiç halhal takmadım ama arkadaşlarım hep bu nakaratla takılır bana. Ben en iyisi bilekliği halhal yapayım ;)