Son durum ve filli bir kolye

29.6.08

Dün gelinlik için provaya gittik. Meraklı gittim, huzurlu döndüm. Büyük bir çoğunluğu bitmiş. İstediğim gibi sade olmuş. İşlemeleri kaldı bir tek. 19 Temmuzda gidip teslim alacağız. Ayrıca geçen hafta vize için de gün aldık. O da 14 Temmuz'da. En çok ondan korkuyorum, bir aksilik olur ve alamazsam diye. İnşallah her zaman ki gibi en kötüyü düşünüyorumdur ve sonunda gülen taraf olurum. Neyse bakalım, bekleyip göreceğiz.
Anneannemde kalmaya son sürat devam ediyorum. Gelmeye de pek niyetim yok aslına bakarsanız. Akşam olunca gidiyorum. Evin karışıklığından kurtulup, tam bir kafa dinleme oluyor. Hizmette de sınır yok. Ne istersem yapıyor melek anneannem. Boncuklarımı götürdüm oraya. Bu ara yine haşır neşiriz kendileriyle. Renkli renkli içimi ferahlatıyorlar. Bir kaç kolye, küpe ve anahtarlık yaptım ama fotoğraf bir tanesiyle sınırlı. Diğerlerini de çekince paylaşırım.

Fil figürünün uğur getirdiğine inanırım ben. Zaten fil, başarı, güç, dayanıklılık ve şans sembolüdür. Kahverengi mumlu ipin ucunu bakır aparat ve tahta uzun boncuğa geçirdim. Bakır aparatın altından da ipin ayırdığım kısmını geçirdim. Cam halka ve çiçek boncuklar, kurdela ve küçük fille süsledim. Beyaz tshirt, etek ikilisiyle güzel oluyor. Diğer iki kolye de bu tarzda ama severek kullanıyorum. Herkese güzel bir hafta diliyorum..

Not: Moonsun'un benden bir ricası vardı. Dün mail atmış. Bir öğretmen arkadaşımız Trabzon'da çalıştığı okul için yardım istemiş Moonish'den. O da bizlerin bloglarında bunu duyurmamızı rica etmiş. Ben nasıl bir kampanya olacağı kesinleştiğinde daha detaylı bir duyuru yapacağım elbette. Konunun önemini birebir yaşayan bir kişi olarak çok iyi biliyorum. Sanırım bir kaç güne kesinleşir. Merak etme Moonsun'cum olur mu?


10 yorum:

sihirli eller dedi ki...

canım çokk az kalmış.vize filanda çıkaıcak pırrrr uçtu uçtu nazo uçtu olucak.ben böyle salaş kolyeleri seviyorum.heryerinden birşeyler fırlıcak ellerine sağlık çok güzel olmuş.bende moonsunun mailini silmisim okumadan heycandan özledimya çok merak ediyordum ne olduğunu sen banada mail atatrmısın gelince?

Haydins dedi ki...

Ben pek inanmam boyle seylere ama hediye fil gelirse evinize (gercegi degil tabi) yeni ev alinirmis..
Bize hediye gelmedi de ben magnet olarak almistim biryerlerden dolabin uzerinde duruyordu, nerdeyse 1 sene gectikten sonra aldik evimizi..tesaduftur caniimmm..

AssoRTieK dedi ki...

meraklanman doğal tabi vize işleri problem hele bnm gözümde :) ama sen alıcaksın inşallah vede eşinle bir ömür mutlu yaşıycaksınız inşallahh...

ela dedi ki...

Gelinliğini giydiğinde fotoğraflardan görürüz artık.
Annane olayı da dediğin gibi karışıklıktan biraz sıyrılmak için güzel olmuş:)hem belki de kalamadığınız kadar başbaşa kalıyorsun annanele,evlenmeden.
Kolaye çok tatlı olmuş.Hep aynısını diyorum ama beyaz badiyle çok güzel durur:)
Kolay gelsin canım

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

gelinliğini merak ediyorum nazo'cum.

Serpil evet öyle bir şey var fillerle ilgili. 7 fil diye bir şey var ya özellikle onu evine asarsan mutlaka olurmuş evin. inanmaktan bir şey çıkmaz umut dünyası bu :)

n@zo dedi ki...

Sihirliellerim mailini gönderirsen ben aydınlatırım seni :) Kolyeyi beğendiğine sevindim ve inşallah vizeyide sorunsuz alırız.

Serpil, ben de hiç inanmam uğura, fala vs. ama fili çok seviyorum. Alev göndermişti bana fil magnet. Evlenince yapıştırayım buzdolabına da alalım evi. Çok makbule geçer :))

n@zo dedi ki...

Assortiek inşallllaaahhh, aminnn !! :) Eş durumu olunca benim durumum daha rahat görünüyor ama garanti değil işte. Hayırlısı olsun diyelim ;)

Ela ananem çok değerlidir benim için. Üzerimde emeği çoktur. O yüzden hiç angarya gibi görmüyorum. Çok memnunum hayatımdan. Söylediğin gibi evlenmeden güzel güzel vakit geçiriyoruz. Beyaz badi konusunda katılıyorum sana. Çok seviyorum bende beyazla renkli takılar kullanmayı.

Esra, gelinliğim gayet sade bir model olmuş. Çok farklı bişey değil ama benim içime sindi. Fille ilgili bir de şöyle bir inanış var bildiğim. Yatak odasına fil figürü koyan kadınların erkek çocuğu olacağına inanılırmış. Umut dünyası işte :))

ela dedi ki...

Canım yanlış anlaşılma olmasın belkı o sekılde cevap vermedın de bır an öyle hıssettım:)
angarya gıbı gormedıgının ve cok sevdıgının farkındayım ki bu cok takdır edılıp hoş karsılanacak bır durum.
Benımde çok hoşuma gıttıgı ıcın bahsettım ;)
Yanlış anlaşılma olduysa hakkını helal et;)

n@zo dedi ki...

Şşşştttt Elaaa, aşk olsun. Yanlış anlar mıyım ben seni. Öyle duygularımı yazdım. Olumsuz birşey hissetme sakın tamam mı? Öptümmm..

ela dedi ki...

tamam o zaman :)
öptüm canım