Günler geçiyor..

5.7.08

Herkes izinde, tatilde. Ben de istiyorum ama biraz daha sabretmem lazım. Hem bu kez sevgilimle tatil yapacağız. Öncekilerden çok farklı, çok zevkli olacak. Bunu düşünüp oyalıyorum kendimi. Üstelik çok görmek istediğim Bodrum'u göreceğim. Küçüklüğümden beri yaz tatillerini Antalya ve civarında geçirdim. Artık Ege zamanı, hem de sevgiliyle.. Bir de Yunanistan ve İtalya'ya (özellikle Venedik) gitmek istiyorum. Mesaj yerine ulaşmıştır umarım :p
Şu sıcak yaz günlerini, her gün gelen bir sürü misafiri çekilir kılan tek şey sevgiliyle yapılanlar. Bazen sadece yürümek ama bir külah dondurmayla (çilek-çikolata), bazen açık bir yerde çay içmek, bazen gelecek güzel günleri konuşmak, bazen sıcağa inat kebap yemek, bazen buz hokeyi oynamak ve yenilmek ve bir daha ki sefer için hırs yapmak, bazen birlikte olmaya şükretmek...
Dün sinemaya gittik. Film Wanted. Ben bazı sahnelere bakamamış olsam da gayet güzeldi. Heyecan, hareket hiç eksik olmuyor. Aksiyon sevenler mutlaka gitsin.
Ve geçenlerde yaptığım kolyeyle bu yazıyı sonlandırıyorum.

Kahverengi mumlu ip, renkli boncuklar ve mavi-yeşil küçük kurdela kullanarak yaptım. Yapımı basit, zevkle de kullanıyorum.


7 yorum:

ela dedi ki...

Ne güzel ya...Allah mutluğunuzu huzurunuzu daim kılsın inşallah.
Kolyede şirin olmuş canım.

n@zo dedi ki...

Teşekkür ederiz efendim :) Elaaa hani blogunn, ne zaman açılacak ???

ela dedi ki...

:)) Farkındayım geç oldu ama güç olmasın dimi:P
Şimdilik babamın yanında çalışıyorum 10 günlük kadar,çalışanlardan biri yok.
Geçen hafta yoğundu anneme,annaneme temizlik artı tatil:)
Velhasılkerem işçilik sürem bitince ufak ufak başlasam diye düşünüyorum:)
İlk yazım ne olur gerçekten bende merakla bekliyorum:P

n@zo dedi ki...

O zaman kolay gelsin Ela :)) Merakla bekliyorum. İçinden ne geliyorsa yaz, devamı gelir.

çilli kız dedi ki...

ÇOK ŞEKER OLMUŞ ÇOK ŞIK BİRŞEY N@ZOCUM ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK:)

çilli kız dedi ki...

naz@ seni arkadaşım olarak siteme eklemek istiyorum... izin verirsen

n@zo dedi ki...

Çilli kız hoşgeldin ve teşekkür ederim. Elbette ekleyebilirsin. Sık sık görüşmek üzere..