Kına gecesine 18 saat kala..

31.7.08

...
Akşam 19.30'da kına gecem var ve ben çok heyecanlıyım.
Düğün ve kına gecesi davetlimiz farklı olacağı için iki gecede de gelinlik giyeceğim. Ayrıca kına elbisem de var tabii ki.
Gelinlikle yürümekte zorlandığım için birazcık tedirginim. Umarım güzel atlatırız.
Bugün çok kötü bir haber aldım ve ne yapacağımı bilmez durumdayım. En yakın arkadaşlarımdan birisi yanımda olamayacak. Çünkü apar topar ameliyata girecek sabah. Telefonda söyleyip beni üzmek istemedi ama biyopsi sonucu kötüymüş ve göğsü alınacakmış. 25 yaşında gencecik, bekar ve güzel bir kız için ne demek olduğunu az çok anlıyorsunuzdur. İçim çok buruk o yüzden. Hayatımın en özel günlerinden birini yaşayacakken çok sevdiğimin uzakta ve kötü durumda olması çok üzüyor beni de.. Hayat sürprizlerle dolu. Bugün bunu acı bir şekilde öğrenmiş oldum. 1 senedir ve hatta 2 gün öncesine kadar hayal kuruyorken kötü oldu. Kına tepsisini o tutacaktı. Ben oynamayı pek beceremediğim için, o sürekli oynayacaktı... Şimdi herşey yarım kalmış gibi. İnşallah herşey güzel olur onun için. İnşallah en kısa sürede atlatır ve sağlığına kavuşur.
Cuma gününe olup biteni ayrıntılı bir şekilde yazarım.
Mutlu kalın, hayat güzel sürprizlerle karşılaştırsın bizleri..


19 yorum:

Haydins dedi ki...

Hersey gonlunce olsun Nazocugum..Simdiden mutluluklar diliyorum belki sonra yazma imkanim olmas..
Arkadasin icinde acil sifalar dilerim.Umarim yakin zamanda sagligina kavusur.

sihirli eller dedi ki...

günler saya saya bitti demekki.
the and.....
mutlu son.çok teleşlısındır şimdi eteklerin uçuşuyordur.oradan oraya koştur.gelenlere hoşgeldiniz de,
saçın makyajın ne güzel olucaksın.
gamze için çok üzüldüm.zor bir hastalık.ama erken teşhis ve bu gün olacağı ameliyet onu kurtarıcak.sadece bir parçası alınıcak sanırım.bu tarafından düşünmek lazım erken tedaviye başlanmış ve bu gün kurtulacak.
işte allah bizlere öyle zamanlarda
öyle olaylar yaşatıyorki halimize şükretmemiz için.çok geçmiş olsun.gidişatından haberdar et ama çok iyi olacagını ben biliyorum.çevremde bu hastalığı olan çok kişi var.
hadi bakalım sanada bol eglenceler.
gül eğlen tadını çıkart.bol bol resim çek beni kına geceme ait tek bir resim bile yok..aksiliklerden dolayı ama kamera kaydım var neyseki.

nzlgl dedi ki...

sevgili nazo

yazını okuyunca önceliği arkadaşın Gamzeye vermek istedim.
Allah şifa versin canım. Evet gerçekten üzücü ama yinede şükretmeliyiz ki tıp çok ilerledi. Üstelik göğüs olayında erken teşhis çok önemli ki anladığım kadarıyla arkadaşında bu olmuş biraz sıkıntılı bir dönemden geçecek sanırım ama inşallah sonrası güzel olacak.
herşey bizler için ama Allah yinede şifalı hastalıklar versin.
Ben dualarımda arkadaşın gamzeyide unutmayacağım ona acil şifalar ve bol moral diliyorum.

Gelelim kına gecene . geçen hafta bir kına gecesine katıldım. Ben bayılıyorum böyle gecelere harika bir ortam oluyor ve kendi adıma çok eğleniyorum. İnşallah kızımında kınasında böyle eğlenirim.
Kınan hayırlı uğurlu olsun. Arkadaşın için tabi üzüleceksin ama hayat bu kına gecenide doya doya yaşamalısın.
Bunlar insan hayatında bir kere yaşanacak şeyler
Avucunun içine yakılacak kınayı nişanlının baş harfi olarak yakabilirsin ben 20 sene önce öyle yapmıştım havalı oluyor
Yanaklarından öpüyor tekrar kutluyorum

sevgiler

ela dedi ki...

Canım benim ya hakkında inşallah en hayırlısı en güzeli olur.
Arkadaşın için de üzüldüm.Allah acil şifalar versin.
Arkadaşına yapılabilecek en güzel iyilik şuan için dua etmek.
Senin de bu akşam ve düğünde peri gibi güzel olacağına inanıyorum ;)
Bak sen böyle yazıyon özenen var mı diye düşünmüyon hiiiiç:=)
Biz de düğünü erken tarihe çekebiliriz.Bakalım:)..

Flame dedi ki...

Nazo'cum Gamze'nin rahatsızlığına çok üzüldüm, umarım sorunuz geçer ameliyatı ve sağlığına kavuşur. Geçmiş olsun...

kına gecesinde ben elbise ve bindallı giymiştim. Gelinlik yoracak seni, umarım çok çok güzel bir akşam geçirirsin. Ayrıntılar için sabırsızlanıyorummm, öpüyorummmm seni. Sevgiler...

n@zo dedi ki...

** Haydinscim teşekkür ederim. Umarım sende dilediğin gibi güzel bir tatil yaparsın Türkiye'de.

** Sihirliellerim saya saya bitirdik sonunda. Çok heyecanlıyım. Elim ayağım birbirbirine dolaşıyor sanki. 13.30 da kuaförde olacağım. Gamze adına teşekkür ederim. Hastalığın adı her neyse çok erken teşhis edilmesi çok güzel tabii. Zaten sevindirici olan tek şey bu şuan için. Umarım en kısa sürede, en az hasarla atlatır.

n@zo dedi ki...

** Nazlı hanım merhaba, güzel dilekleriniz ve dualarınız için gerçekten çok teşekkür ederim. Çünkü buna çok ihtiyacımız var. Kına geceleri eğlenceli olur hep ama ben oynamayı pek beceremediğim için biraz endişeliyim. Söylediğiniz gibi bir kere yaşanacak bir şey ama içim buruk. İnşallah herşey güzel olur. Benden de kocaman sevgiler size ve kızınıza. Bir de darısı başınıza ;)

** Elacım az kaldı. Sen de en güzel şekilde yaşayacaksın inşallah. Düğün erkene çekilirse sen şu blog açma işini de erkene al. Teşekkür ederim güzel yorumun için.

n@zo dedi ki...

** Ben de elbise konusunda kararsız kaldım Alev ama gelinlik her zaman giyilecek bir şey olmadığı için tadını çıkarmaya karar verdim. Dediğim gibi davetliler de farklı olacak. İnşallah güzel geçer. Gamze adına da çok teşekkür ederim. Öpüyorum çok..

mermaid dedi ki...

Canım arkadaşına üzüldüm, acil şifalar diliyorum.
Sana da çok mutluluklar. Her şey çok güzel olacak ve kına geceni eminim yıllarca hatırlayacak kadar çok eğleneceksin...
Her şey gönlünce olsun.
Sevgiler...

AssoRTieK dedi ki...

ayy çok üzüldüm cnm arkadaşına,allah acil şifalar wersin,derdi weren allahım dermanınıda werir inşallaah,nazocum bana mail atmayı unuttun galibaa,ciciler elimde kaldı:)

Sinem YAMAN dedi ki...

Nazocum çok üzümdüm Gamze'ye. :( Hayat böyle işte. Ne acı ki böyle.
Umarım Gamze bu işten sağlıklı ve dinç bir şekilde kurtulur ve umarım senin için herşey süper olur. Gelinlikle yürüme konusunda sana tavsiye : kasma kendini, rahat bırak. çok kolay yürümek inan buna. Benim gelinliğim dünyanın en ağır gelinliğiydi ama ona vurulmuştum bir kere. straplez ve ağır olmasına rağmen inan hiç sorun yaşamadım ve inan kendini bırakırsan rahat rahat yürür ve oynarsın...

çilli kız dedi ki...

YAZMAYI SAKIN UNUTMA MERAKLA BEKLİYORUM:)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

kına gecemde çoook eğlenmiştim umarım seninki de öyl geçer. gelinlik konusunda da çok imrendim sana :) insan 1 gece giyince tadına varamıyor

arkadaşın için de acil şifalar diliyorum. inşallah bu kadarla kalır.

fotoğraflarını bekliyoruz :)

fatma dedi ki...

son c�mlene kat�l�yorum in�allah allah�m hepimizi g�zel s�rprizlerle kar��la�t�rs�n.Arkada��n i�in ger�ekten �ok �z�ld�m ama emin olmal�s�n ki o hep seninle olacak yan�nda olamasan da. �ok �ok ge�mi� olsun diyorum. K�na gecesine gelince in�allah �ok g�zel olmu�tur. Bu g�n detaylar� bekliyoruz

Flame dedi ki...

Nazooooo; hadi uyannn uyannn yaz bize neler oldu dün akşam :)

Merak ettim canım olmaz ki !!! bu kadar da bekletilmez ki !!!

Gözde dedi ki...

Nazocum umarım kınan güzel geçmiştir. Geç kalmış iyi dileklerimi kabul et lütfen.
Arkadaşına da acil şifalar diliyorum fakat moralini bozma çünkü benim kuzenimde çok yakın zamanda böyle bir operasyon geçirdi, çok çabuk atlattı. Artık tıbbi müdahaleler çok daha kolay, böyle bir zamana denk gelmiş olması çok nahoş bir durum fakat allah dermansız dert etmesin canım...
Öpüyorum

AYŞENUR dedi ki...

öncelikle Gamze ye çok geçmiş olsun,Allah acil şifalar versin...

8 ağustosta da benim kına gecem var ve seni yakınen takip ediyorum.aynı şekilde davetliler farklı olacağından bende kına gecemde gelinlik giyeceğim,sonrada özel olarak yaptırdığım bindallımı...gelinlik konusunda bemnde tedirginim.rahat rahat göbek atamıcam diye :)
e artık senin tecrübelrini dinler ders alırım,lütfen yaz emi? :)
herşey gönlünce olsun...

yass dedi ki...

nazosummmm, canımmmm merakla donmenı beklıyorummmm:)

n@zo dedi ki...

Herkese tek tek teşekkür ediyorum. Kına gecem ve düğünüm çok güzeldi. Beklediğimden daha güzeldi hem de. Ayrıntıları ve fotoğrafları tatilden sonra paylaşacağım.