Sıcakkk.. Çok sıcakk...

25.7.08

Saat 03.06
Birazdan buharlaşıp, yok olacağım.
Benim memleketim sıcak olurdu da hem nemli, hem sıcak olmazdı.
Ey küresel ısınma, ISINMA!!
Geceleri uyuyamıyorum kapı, pencere açık olduğu halde.
Azıcık esinti istiyorum, n'olur !!
Geceleri uyuyamadığım gibi sabahları erken kalkmak zorunda kalıyorum.
Bütün kemiklerim acıyor.
Yorgunum, çok hemde..
Sıcağın tesir etmediği tek şey boğazım :)
İçimde günden güne büyüyen bir fil var sanki.
Sürekli acıkıyorum.
Yemek yiyip, uyusam, uyansam, yemek yesem, tekrar uyusam...
Yok artık daha neler..
Daha fazla saçmalamadan gidip, uyuyabilme mücadelesi vereyim
ve bu kez lütfen ben galip çıkayım.
Ama önce bir küpe.. Eski ama olsun; aslolan paylaşmak :)
İyi uykular, tatlı rüyalar bana
(Sıcak kumlardan serin sulara atladığımı görmek istiyorum rüyamda :p)



15 yorum:

Flame dedi ki...

Nazoooo;
sıcakkk bencede çokkk sıcak !!

Offff bunaldım valla bende, Eylül gelsin ve kalksın şu nem üzerimizden.Küpenin bir benzerini bende yapmıştım bir vakitte, seninki de çok güzel.

Gelin hanım iştahınıza sahip olunuz, pleaseeeee :))))

n@zo dedi ki...

Olamıyorum Alev, valla 100-200 gr. daha alsam gelinlik sığmayacak, sığsa da patlayacak :))
Çok bunaltıcı hava, insanın canı bişey yapmak istemiyor.

çilli kız dedi ki...

slmm:)))) n@zoooo yine ben çilli kız :( ewt havalar çok sıcak mafetti ya şu küresel ısın ma bizii..

Craft Woman dedi ki...

Canım takı cıvıl cıvıl güle güle kullan.Ayrıca 11 gün kalmasına çok sevindim ama sakın kilo alma. Aklımdaydın geçen gün evlendimi diye düşünüyordum. Sana şimdiden dua ediyorum gönlüm seninle sen bunu biliyorsun zaten. Ayrıca maillerine bak :)

n@zo dedi ki...

Craft Woman :)) çoook mutlu oldum çookk.. Oley be :))

Sinem YAMAN dedi ki...

İlahi nazo;
Tüm duaların gerçek olsun. Rüzgar gelip yanağını okşasın. Uykusuzluğun son bulsun. İştahın birazcık kapansın. Gerçi fazla kilon yok gibi ama olsun... :) Küpeler çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

n@zo dedi ki...

Amin Sinemcim amin, hepimizin duası kabul olsun :)) Dün gece yazdıktan sonra uyudum nihayet sabah 11 e kadar. Bugün daha iyiydim o yüzden. Fazla kilom yok. Çok orantılı olmayan bir vücut tipine sahip olmakla birlikte memnunum halimden ama kilo almamak en güzeli.

ela dedi ki...

Canım benim ya sıcaktan uyuyamamak gerçekten insanda sinir yapıyor.
Ben izmirdeyim yanıyorum:)
Ya insanın bazen böyle dönemleri olur.Çok yemek yer ama öyle bir dönem geliyor ki sonrasında çok az yemeye başlıyorsun.
Aman gelinlik geliyorsa ye canım:) can boğazdan gelir:P
mecburmuyuz biz hep kilo düşünmeye:))

n@zo dedi ki...

Ela sorma ya ne sinir hem de. İzmir daha sıcaktır eminim ama Afyon'da fenaaa..
Yemeye devam ediyorum. Allah'tan kilo almadım. Terle falan gidiyor galiba.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo,rüyaların gerçek olsun:(
buarada küpelere bayıldım:)

n@zo dedi ki...

:) Teşekkür ederim canım. Hava 2 gündür iyi gibi. En azından akşam 10 dan sonra. O bile farkediyor.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

istanbul bir haftadır falan rahatladı sanki ara ara serin bie oluyor bişz burada rahatız yani :)

nzlgl dedi ki...

Sağlık ve huzur (ki çok ihtiyacımız var) günler nice kandiller diliyorum

sevgiler

n@zo dedi ki...

Kesinlikle çook ihtiyacımız var. Aynı güzel dilekleri ben de diliyorum.
Hayırlı kandiller..

ibrahim çınar dedi ki...

yiğit özgürün çok sıcak diye parkta ağlayan çocuk karikatürü geldi aklıma :)