Ben geldim..

13.8.08

Arkadaşlar yorumlarınızı eksik etmediğiniz ve güzel dileklerinizi bizimle paylaştığınız için ayrı ayrı teşekkür ediyorum sizlere. Tatilimiz 5 gün sürdü ve çok güzeldi. Döndüğümüzden beri ailelerimizle vakit geçiriyoruz; çünkü Amerika'ya gidişimize 4 gün kaldı. O yüzden bloga vakit ayıramaz oldum. Zaman zaman bloglarınızı geziyorum ancak yorum yazmaya vaktim kalmıyor. Ayrıca düğün fotoğraflarının bir kısmı geldi ama tarayıcı olmadığından ekleyemedim. İnşallah en kısa zamanda kına-düğün-balayı sırasını bozmadan paylaşacağım.
Sizleri çok özledim, sevgiyle kalın..


8 yorum:

ela dedi ki...

hoşgeldin nazo gelin:)
Allah mutluluğunu sevincini heyecanını daim kılsın canım(amin)
Canım tadını çıkar heyecanının.Bloga ABD de bol bol girersin napcen orda:P
fotoğrafları bekliyoruz..

Flame dedi ki...

Nazocum,
Gidiyosun demek :(
Yeni yazılarını merakla bekliyordum, umarım ABD'den de sıkça yazma şansın olur.

Özledik seni, öpüyoruz kocamannn.

Mutluluklar...

AssoRTieK dedi ki...

hoşgeldinizz:)
herşeyin istediğiniz gibi gitmesi ne güzel aman maşaallah:)
bundan sonrada öyle gider inşallahh:)

ASLI dedi ki...

hoşgeldin nazo düğün fotoğraflarını çok merak ettim.umarım abd den yazma fırsatın olur sevgiler..

Sinem YAMAN dedi ki...

Öptüm seni Nazoşş. Bekliyorum yazılarınııı.

nzlgl dedi ki...

Sevgili Nazo

Yuvanda geçireceğin ilk kandilin mübarek olsun.

Sana eşinle ve sevdiklerinle beraber geçireceğin nice kandiller dilerim.

Sevgilerimle

sihirli eller dedi ki...

son günlerini doya doya yaşa.
sen herkezi özlücelsin herkez seni özlücek.allah çok mutlu etsin hepinizi.
kandilin mübarek olsun.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

biz de seni çok özledik nazocummm... fotoğrafları en kısa zamanda bekliyoruz :)