Alişveriş :))

20.9.08

Geçen hafta dışarı çıkmamıştım hiç ve çok sıkılmıştım. Artık son 1-2 gün depresyon noktasına gelmiştim :) Eşim duruma son noktayı koydu tabii ki. Perşembe günü bir güzel gezdik, tozduk, alışveriş yaptık. Ona buna saldırıp tüm enerjimi boşalttım. Burada da yaz sezonu indirimi var. Daha pek çok şey beğendim ama bir dahaki sıkılma sonu alışverişlerine sakladım :)
İşte benim olanlar:

Beyaz ayakkabım oldukça yüksek topuklu. Çok sık giyebileceğimi sanmıyorum ama hoşuma gitti. Topuklu giymeye de bir yerden başlamalıyım. Sandaletler zaten vazgeçilmezim hem de 5 $ a benim oldular :)

Sonra bikini aldımmm :) Hem Guess, hem de oldukça uygundu fiyatı. Üstelik pembe ve puantiyeli. 2009 yazında puantiyeleri sık sık görecekmişiz. Eee geri kalmak olmaz :) Sonra beyaz bir tshirt aldım, önündeki fırfırdan dolayı. Alışverişin akşamı da dışarı çıktık. Hemen giydim. Akşam da eşime aklımızda yokken Banana Republic'ten merserize kazak ve gömlek aldık. Hem de yeşil :) Çok güzel şeyler vardı. Lacivert ve tonlarının dışına pek çıkmayan kocam için en renkli seneydi sanırım. Pembe, yeşil, kırmızı.. Ben erkeklere çok yakıştırıyorum bu renkleri. Gerçi giyecekleri yere göre değişir. Neyse sonuç olarak ben kendime geldim. Bütçe birazcık sarsıldı ama olsun. Benden kıymetli değil ya :p


Bir de Neutrogena'ya geri döndüm. Cildim problemli, pek çok kez söylemiştim bunu. Ciddi değil ama bu ara hassaslaşmaya başladı yine. Stres çok etkili maalesef. Hemen gösteriyor kendini. Bir de buranın havası çok kuru. Benim yapyağlı cildim bile kuruyor :) Sabun ve nemlendiricisinden çok memnundum. Devam etmeye karar verdim. Fiyatlarına ise şaştım kaldım. Makyaj malzemeleri, cilt bakım ürünleri Türkiye'ye göre çok uygun. Değerlendirmek lazım ! :)



18 yorum:

nzlgl dedi ki...

Sevgili nazom

Aldığınız cicilerin çok güzel hepsini güle güle iyi günlerde kullan canım. Eşin de tabii çok iyi yapmışsın ara sıra insanın alışverişle deşarj olması lazım:))

iyi hafta sonları

sevgilerimle

Sinem YAMAN dedi ki...

Hepsini güle güle kullan Nazo'cum. Eşin de güle güle kullansın. Değerlendir ordaki ucuzluğu. Biz değerlendiremiyoruz sen değerlendir. Bütçeyi çok sarsmadan değerlendir.

n@zo dedi ki...

Nazlı Ablacım ara sıra olması kaydıyla lazım tabii ki :)) Teşekkür ederim.
Size de iyi hafta sonları..

n@zo dedi ki...

Sinemcim sarsmamaya dikkat etmeye çalışıyorum. Gerçekten :D Resmen moralim düzeliyor, ilaç gibi :)) Teşekkür ederiz..

Flame dedi ki...

Nazocum bende sandalet çok severim. Seninkinin rengine bayıldım. Puantiye ise 2009'un olmazsa olmazı :) iyi etmişsin almakla. Neutrogena'nın derinlemesine temizleyen portakal rengi bir yüz yıkaması var. Bende bu aralar onu kullanıyorum.Memnunum. Beyaz fırfırlı t-shirt'ün ise süppermişşşş :)

n@zo dedi ki...

Alev ya ben de kararsız kaldım alırken sabun mu; jel temizleyici mi diye. Sonra doktor amcanın sözünden çıkmayayım dedim. Benim sabunda turuncu renkli, akne için kullanıyordum zaten. Moda diye almamıştım aslında ama uymuş olduk, puantiyelerim ve ben hazırız :p

serrose dedi ki...

ohhh gozumuz gonlumuz acildi
iyi gunlerde kullan
bende bayildim bikinine

esinie aldiklariniz da super iyi gunlerdee kullanin

ayci dedi ki...

valla bende bugün pazar alisverisine ciktim istanbulda...

cantaaaa aldim ve simdi sen mutlu ben mutlu...:)

n@zo dedi ki...

** Teşekkür ederiz Serrose..

** Ayçicim ohhh sefan olsun. Demek pazar alışverişi yaptın, ne zevklidir..Pazara gitmeyeli çok oldu, özledim..

a. gizem dedi ki...

güle güle kullan nazoo:)) ayakkabılarına bayıldım

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Gri sandaletlere bayıldım, harika, güle güle giy.

n@zo dedi ki...

** Gizemcim teşekkür ederim.

** Teşekkür ederim Banu. Severek giyiyorum ben de 2 gündür :)

enhar koç dedi ki...

hmms ben beyaza bayıldım, güle güle giy

n@zo dedi ki...

Teşekkür ederim Enhar ;)

MoonSun dedi ki...

Kesinlikle Neutrogena diyorum, benim de butun cilt urunlerim neutrogena su an :) Bayiliyorum ona :)

n@zo dedi ki...

Piyasadaki pek çok ürünü kullandım ben pahalı-ucuz. En iyi gelen Neutrogena oldu. Sabununu da doktorum önermişti Moonsuncum.

Ayse dedi ki...

merhaba nazli,
seni nemlendiriciler hakkinda uyarmak istedim... iclerinde paraben oluyor genelde ve bu da sagligimiz icin hic de iyi degil...
Ben Whole Foods'dan aldigim dogal yaglari karistiriyorum damlalikli bir sisede, ve oyle 2-3 damla suruyorum. Kurumuyor cildim hic... Ben jojoba yagi ve sweet almond oil karistiriyorum. Sen de cildinin ozelliklerine gore uygun olanini secebilirsin (dogal urunler satan dukkanlarda bulabilirsin heralde)...

www.cosmeticdatabase.com' a bakarsan kullandigimiz urunlerin icindeki maddeler hakkinda okuyabilirsin. Ayrica "Not just a pretty face" diye bir kitap var, tavsiye ederim...

sevgiyle kal, kolay gelsin,

n@zo dedi ki...

Ayşe holgeldin,
Ben bugüne kadar nemlendirici kullanmadım hiç. Sivilce tedavisindeki ilaçlar kuruturdu cildimi. Onun içinde doktorum bir karışım vermişti ama bitkisel değildi. Bugünlerde kurumaya başladı. Hergün kullanmıyorum yine de. Tavsiyerin için çok teşekkür ederim gerçekten. Hemen araştırmaya başlayacağım. Anladığım kadarıyla sen de Amerika'dasın. Sayfana geleyim hemen :) Tekrar teşekkürler. Bu arada adım Nazlı değil :)
Sevgiler..