İNCİ & AVENTURİN

19.9.08

Biliyorum çok keyif vermiyor artık benim aynı tip kolyelerim :p Bu kez son, uzunca bir süre için en azından. Geçen seferden kalan aventurinler vardı. Bir de annemin eski bir inci kolyesi buraya gelmeden mefta olmuştu. İkisi gözüme pek bir uyumlu göründüler. Sonra Moonish'in hediyesi güllü klips ve yine aventurin kolye ucu da birleşince böyle birşey çıktı ortaya. Kolye ucuna incilerde koydum ve dün hemen taktım :)
Sonracığıma ben dün, -1 haftadan sonra ilk kez- dışarı çıktım. Bir sürü alışveriş yaptık. Kendime pembe bikini bile aldım. O yüzden çok mutluyum bugün. Aldıklarımı da bir dahakine yazıp, sevincime ortak edeceğim sizi de :)
Ş i m d i l i k g ü z e l b i r h a f t a s o n u d i l i y o r u m h e r k e s e . . .


5 yorum:

serrose dedi ki...

Aldiklarinin fotolarini bekliyoruz iyi gunlerde kullan :)

n@zo dedi ki...

Hemen canım :) Teşekkür ederim..

Flame dedi ki...

Neyi kullanmayı seviyorsan onu yap canım. Ben sevdim yeşil yeşil :)

n@zo dedi ki...

Tamam o zaman; ama biraz ara vereyim kolye işine :p

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

ÇOk güzel olmuş, ellerine sağlık.