Okullar açıldı..

9.9.08

Son yazdığımdan bu yana 6 gün geçmiş. Günler çok hızlı geçiyor ve ne mutlu ki sıkılmaya fırsat bulamıyorum. Hafta sonu yine yollardaydık. Kendimi, evi ve fotoğrafları toparlayınca yazacağım uzun uzun.
Bu hafta okullar açıldı biliyorsunuz ve ben okulumdan, arkadaşlarımdan ve öğrencilerimden ayrıyım :( Yandaki fotoğraf rehber öğretmen olduğum 8-A sınıfına ait. 2008'e bir gün kala yeni yıl hediyeleri dağıtmıştık birbirimize. Görüyorsunuz çam ağacımız bile var :) Hepsini de çok özledim. Şimdi her biri farklı bir okulda, hatta farklı bir şehirde lise hayatlarına başladılar. Umarım bundan sonra çok başarılı ve mutlu olurlar.
Yeni dönem tüm öğretmen ve öğrencilere güzellikler getirsin..


7 yorum:

Haydins dedi ki...

OZledin degil mi??Neyse donunce kaldigin yerden devam edersin ogrencilerinle :)

sihirli eller dedi ki...

ahh güzel ögretmenim öğrencilerinden ayrı olmak seni üzdü değilmi?ben öğrenci olsam böyle genç ve güzel öğretmenimi bende özlerdim.nedense oldum olası yaşlı öğretmenleri sevmiyorum.ne tuhaf diilmi?

nzlgl dedi ki...

sevgili nazo

eminimki her öğrencinin hatırında kalan bir öğretmensin onlar bu cici öğretmenlerini hiç unutmayacaklardır.
Herkes için hayırlı bir yıl olması dileğiyle

sevgiler

Sinem YAMAN dedi ki...

Öğretmenlik gerçekten çok özel ve çok güzel bir meslek. Evle ilgili ve yaptıklarınla ilgili yazılarını bekliyorum canım.

n@zo dedi ki...

** İnşallah Serpilcim. Aynıları olmayacak ama olsun :)

** Sihirliellerim gençsen biraz daha şanslısın diğer öğretmenlere göre. Samimiyetine inanırlarsa herşeylerini paylaşıyorlar.

n@zo dedi ki...

** Nazlı ablacım merhaba, tüm öğretmenler iyi ve güzel şeylerle anılmayı ister ve umarım öyle de olur. Teşekkür ediyorum size..

** Sinemcim kesinlikle öyle. Bir de hakkettiği değeri görse büyükler tarafından daha iyi olacak. En kısa zamanda yazacağım :)

Craft Woman dedi ki...

Haydi bol şans canım kanatsız melekler öğretmenler umarım her daim iyi öğrenciler ve velilere rastlarsın