Sobe / Siz Kimsiniz?

27.9.08

Sevgili İçimden Geldiği Gibi sobeledi bu kez. Bu haftayı da ebe sobe bitirmiş olduk :)


Soru 1) İsminiz?
Nazo
Soru 2) Nerelisiniz?
Afyonkarahisar
Soru 3) Yaşadığınız yer?
Las Vegas
Soru 4) Mesleğiniz?
Öğretmen
Soru 5) Hobileriniz?
Takı, incik, boncuk, ıvır zıvır işler, kitap okumak, internette vakit geçirmek, fotoğraf çekmek (kursa gitmek istiyorum), alışveriş yapmak (Birşey almasam bile mağazaları dolaşmaktan acayip zevk alırım), arkadaşlarımla birlikte olmak, bir de sevgilimle Ankara sokaklarında saat sınırlaması olmadan, amaçsız yürümek.
Soru 6) Evli misiniz?
Evet, 54 gündür :)
Soru 7) Kaç çocuğunuz var?
Çocuğum yok.
Soru 8) En sevdiğiniz yemek?
Anneannemin yaptığı her yemeği yerim. Buna işkembe çorbası ve ciğer bile dahil ki başka bir yerde ağzıma koymam. Kebabın her türünü severim. Pırasa, etli lahana sarması, balık ve makarnaya karşı ayrı bir sempatim var. Hamur işlerine bayılırım. İrmik ve kabak tatlısı, kazandibi ve annemin yaptığı sütlaça hayır demem. Kısaca ben yemek yemeği çok severim; ama farklı lezzetlere biraz kapalıyımdır.
Soru 9) Sevdiğiniz müzik türü?
Türk Sanat Müziği, 70 ve 80'lerin Türk Pop Müziği
Soru 10) Nerelere gitmek istersiniz?
En çok İtalya ve Yunanistan. Sonra Türkiye'de en çok Karadeniz'i görmek isterim. Ardından İzmir ve çevresi, bir de Güneydoğu Anadolu'ya bir tur olsa ve ben de katılsam hiç fena olmaz :)

Ben de bu kez Elçin'i sobeliyorum ve herkese eğlenceli bir hafta sonu diliyorum.


14 yorum:

nzlgl dedi ki...

Nazom

İnşallah evliliğiniz 54 seneyi çok çok geçer:)))

Sizlere mutlu bayramlar diliyorum

Kucak dolusu sevgiler

ELÇİN dedi ki...

canım benim emir büyük yerden derhal yerine getirildi :)

n@zo dedi ki...

İnşallah Nazlı ablacığım. Sevdiklerinizle, mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle..

n@zo dedi ki...

Hahaha.. Elçincim estafurullah. Okudum hemen, teşekkür ederim.

Flame dedi ki...

Nazocummm, yeni tatlara bende kapalıyımdır. Var mi anane yemekleri gibisi :)

n@zo dedi ki...

Ahh Alev.. Yok valla. Nasıl özledim bir bilsen yemeklerini, herşeyini :( Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin ona.
Yeni tatlara oldukça kapalıyım. Hiç zevk alamıyorum dışarıda yediklerimizden.

cool cookie dedi ki...

Nazocum,

Şimdi gordum beni de eklemissin... Cok zarifsin.. Cok mutlu ettin beni;)

MoonSun dedi ki...

amanin bir onceki yorumumu bu postuna'a yazmadim insallah :) hani su evde nefret edilesi durumlarla ilgili olani :)

Kocaman optum seni Nazom :)

n@zo dedi ki...

Korkma Moonishim doğru yere yazdın :)) Ben de öptüm kocaman..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'cum:Keyifli yazmışsın ellerine yüreğine sağlık.Buarada inşallah 54 günden sonra 5'li yılarrı da beraber devirirssiniz:)

n@zo dedi ki...

Ahh sağol canım, inşallah :)

fulya dedi ki...

Ben sizi gezdiririm İzmirde nazo abla :)gerçi yaban ellerdesin şu an bizim içinde gez olar mı :D

n@zo dedi ki...

Ne güzel olur Fulyacım :)

fulya dedi ki...

Bloğuma yeni İzmir resimleri ekledim bakmak istersen buyur beklerim :D