Sobe / İlk kandırılma hikayem

17.9.08

Zarife tarafından sobelendim bu kez. Sobe konusu çok zorladı beni. İlk defa kim tarafından kandırıldığımı soruyor Zarifecim. Ben hayatım boyunca çok kandırıldım. Fazlasıyla iyi niyetli olmak aptallık göstergesi değilse aptal bir insan değilim ama kendimi enayi hissettiğim çok olmuştur. O yüzden ilk kez kim tarafından kandırıldığımı inanın hatırlayamıyorum. O yüzden masum bir kandırılış hikayemi yazayım. Zaten yaşım itibariyle de ilk olmaya aday. 8 yaşımdaydım sanırım, kardeşim ise 2.
Babam kardeşimle bana uçak getirmişti gittiği bir yerden. İkimizinki de birbirinin neredeyse aynısı uçak ama ben kardeşiminkini daha çok sevmiştim. Ondan almaya çalışınca vermedi, ağladı falan. Babam da "senin ki uçuyor. Ona söyleme" dedi bana. Neyse ben başladım uçmasını sağlamaya, eviriyorum, çeviriyorum ama olmuyor. Babam çalıştırmaya çalışır gibi birşeyler yaptı. Ben bekliyorum tabii kardeşime hava atmayı. Sonra babam söylenmeye başladı, "satıcı yanlış vermiş galiba, belki de bozuk çıktı, çalışmıyor" diye. Çok ağladım o gün. Çook sonra anladım ki o uçak zaten uçamayacaktı, anı kurtarmak için babam beni kandırmıştı..
İşte böyleee..
Hemen ben de birilerini sobeleyeyim. Bakalım onlar hatırlayabilecekler mi, ilk kandırılma hikayelerini?
Hadi bakalım kızlar !!


8 yorum:

serrose dedi ki...

hehe ben yazdim bilee :)
tesekkur ederim.

Seninki de cok hosmus.Simdi koca koca ucaklarda ucuyorsun bak :)

Flame dedi ki...

Nazocum, iyi niyetinden o kandırılmalar başka sebebi yok. Herkesi kendimiz gibi görüyoruz maalesefff

a. gizem dedi ki...

çok şeker bir anmış baban için eminim :)
ilk kez sobeleniorum acemi bi blogçu olarak :))
bakalım ne yapcazzzz:)

klasiktatlar dedi ki...

Nazo kardeş merhaba,
Senin için neler yazdım bakmak istermisin?

E e, öyleyse Blograzzi sayfana..

Çav..

n@zo dedi ki...

** Serrose hemen geliyorum okumaya :) Ben teşekkür ederim cevap verdiğin için..

** Alev, kocaman bir MAALESEF :(

n@zo dedi ki...

** Hehehee acemi blogcu seniii :)) Bekliyorum bakalım ne yapacaksın ;)

** Klasik tatlar merhaba, okudum yorumunuzu. Bu hikaye gülmelik :) Çok teşekkür ediyorum ben de size.
Sevgiler..

a. gizem dedi ki...

bu arada ben de yazdım nazocum, bakalım acemiliğmizi atmışmıyız senle :)

n@zo dedi ki...

Attın attın merak etme Gizem. Okudum şimdi ve çok güldüm :)