Sodalit kolyem

15.9.08

Yeniden başladım boncuklarımla oynamaya. Alışveriş merkezinde öylesine gezinirken bir anda karşıma çıktılar, nasıl mutlu oldum anlatamam. Ondan şundan bundan derken epey bir zarara uğrattım kocacığımı ama o şikayetçi değildi. Tek isteği benim mutlu olmam; ama anlatamıyorum ki sadece yanında olduğum için bile mutluyum :) Yarı değerli taşlardan aldım. Aşağıdaki kolye de kullandığım taş sodalit. Çok farklı birşey olmadı yine ama ben şıngır mıngır kolyelerden çabuk sıkılıyorum, dönüyorum yine aslıma.
Bir de burada pek çok hobi malzemesi var. Bir tane mutfak önlüğü aldım. Üzerini dilediğim gibi süslemek için de yapıştırmalar, düğmeler vs. Aynı şekilde dikilmiş boş çantalarda satılıyor. Zevkinize göre süslüyorsunuz. Yakında yapacağım ama önce boncuklarımdan hevesimi almam lazım :)
Güzel bir hafta diliyorum herkese..



11 yorum:

Sinem YAMAN dedi ki...

Hobi malzemelerini oradan da temin edebiliyor olmana sevindim. Kolye çok şık olmuş. Güle güle kullan Nazo'cum.

Haydins dedi ki...

Amerikada bir hobi cilgnligidir gidiyor galiba oradakileri cok kiskaniyorum valla..Daha cok sey vardir arastir at elini herseye :)
sana da iyi haftalar..Gule gule kullan kolyeyi cok sik..

n@zo dedi ki...

** Teşekkür ederim Sinemcim. Ben de çok seviniyorum valla :)

** Haydinscim kıskanma canım. İstediğin bişey varsa orada temin edemediğin göndereyim ben sana. Moonsun'un yaptığı kartlara benzer şeyler için süsler, renkli kağıtlar vs. var. Düğün için masa kartı, nikah şekeri vs. hazırlamak için aklına gelmeyecek kadar çok malzeme var. Öyle işte, kolyeyi beğendiğine sevindim ;)

a. gizem dedi ki...

lacivert herşeyi çok seviyorum...
Özellikle şöyle doğla tonlarını :) güle güle kullan

Flame dedi ki...

Hobi çılgınlığı tüm dünyayı sardı zaten. Yapacak işimiz mi yok ne :)))anlamadım. Sade bir kolye olmuş, çok güzel. Çok şıngırtılı aksesuarları bende günlük hayatımda kullanamıyorum. Eline sağlık canımm. Öpüyorummm.

Craft Woman dedi ki...

Bende bir bayandan ders alıyorum Enharla scrap book dersi ne malzemeler var değil mi orada:( Bu arada bu taşı ilk defa duydum canım güle güle tak.

nergisce dedi ki...

sade ama sIk güzel olmus nazocum güle güle kullan, anlattigin malzemeleri merak ettim ...özellikle önlügü:)sevgiler

Salincakta Iki Kisi dedi ki...

Yasadigin yer cok guzelmis Nazo'cum, umuyorum ki gunleriniz hep guzel gecsin orada. Burasi dedigin gibi tam bir hobi cenneti-Michaels diye bir magaza var-tamamen boncuk-boyama-orgu vs hobiler icin malzemeler satiyor-mutlaka ziyaret etmelisin :)sevgiler.b.

n@zo dedi ki...

** Gizemcim ben de aynı şekilde
** Öyle valla Alevcim. Çalışan çalışmayan her kadın ufak tefek bişeylerle uğraşıyor. Öpüyorum ben de..

n@zo dedi ki...

** Craftcım scrap book da süpermiş. Ne ararsan var burada. İstediğin bişey olursa yaz hemen, gönderirim canım. Sodaliti ben de ilk kez duydum ama rengi çok hoşuma gitti.

** Nergiscim hoşgeldin. Önlüğü yapınca, koyarım ;)

n@zo dedi ki...

** Michaels mutlaka ziyaret edilecek! :) Baktım şimdi, Vegas'ta da varmış. Teşekkürler Banucum..