2 kolye

6.10.08

Elim boş ya incik boncuğa sardım yine. Bugün yaptıklarımdan ilki yukarıda gördüğünüz sarı uzun zincirli bir kolye. Ucunda mavi boncuk, kalbim ve anahtarı var :p Bir de minik bir inci. Buna benzer bir modeli mağazanın birinde görmüştüm. Kopya çekmiş oldum birazcık ama aynısını yapmadım, -gerçekten-.




İkinci kolyem tam bir kafa dağıtmalık. Minik kum boncukları ipe dizerken hiçbir şey düşünmüyorum, bir an önce bitirmekten başka. Bu da uzun. Yeşil, mavi boncukların arasında gümüş rengi aparat ve beyaz, kırmızı boncuklar var.
Resimlerin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz!


6 yorum:

a. gizem dedi ki...

nazo, ben şu altınlı kolyeye de bayıldım yaaa...
ne kadar kaliteli duruyo altınının rengi, mat ve sanki hiç kararmayacakmış gibi.
güle güle kullan nazocum :) çok şeker olmuşlar. bu arada ben de yeni haftaya 2 kolyeyle başladım ;)

Flame dedi ki...

Maşallah Nazoocum ne güzel malzemeler bulmuşsun oralarda. Anahtarlı olana bayıldım. Çok güzel olmuş. 2. kolyenin benzeri benim boynumda şuan :)

nergisce dedi ki...

iki kolyeyede bayildim...ikinci kolyede farkli bi tarz yakalamissin

n@zo dedi ki...

** Gizemcim mat rengi. O yüzden beğendim bende. Kararıp kararmayacağını zaman gösterecek, bakalım :)

** Bu kadar malzeme olabileceğini hiç düşünmemiştim Alev. Çok sevinçliyim o yüzden.

** Farklı olduğunu sanıyordum ben de Nergis ama Alevde benzeri varmış :))

nzlgl dedi ki...

Sevgili nazo

Harika takılar yapıyorsun bayılıyorum vallahi hayatta en sevdiğim şeylerdir takılar ellerine sağlık şunu beğendim diyemeyeceğim çünkü hepsine b a y ı l d ım:))))))

sevgilerimle canım

n@zo dedi ki...

Teşekkür ederim Nazlı Ablacığım. Beğeni almak çok güzel.