BLOGGER DELİ ETME BENİ !!

30.10.08

Blogger normal değil farkında mısınız? Sorun bende mi bilmiyorum gerçi. http://nazoyla.blogspot.com/ şeklinde açarsam sorun yok. Son girdiğim yazı, son yorumlar ve son güncellenen bloglar görünüyor. http://www.nazoyla.blogspot.com/ şeklinde açarsam Son girdiğim yazı, son güncellenen bloglar ve son yorumlar görünmüyor :) Benzer bir sorundan Maskeli Hayat bu yazısında bahsetmiş. Sanırım benim ki tam tersi şekli. Blogger lütfen kendine gel !! Neyse bakalım şuan Yaprak Dökümü'nü izliyorum. Yeni yüklendi daha siteye. Türkiye izledi, ben de aradaki açığı kapatmak için iş başındayım :) Seviyorum bu diziyi ama genel olarak dizilerdeki gerginlikler beni de geriyor. İyi şeyler olsun istiyorum. Yaşlı teyzeler gibi kendimi çok kaptırıyorum sanırım. Bir de şunu farkettim kendimde ben dram seviyorum. İzlediğim diziler, filmler duygusal, dram vs. Sıkıcı bir insan olma yolunda tam gaz ilerliyorum :p İyi ki bir işim var. Çünkü boş oturmak bana göre değil/miş. Okul açıkken tatil olsa da boş boş otursam derdim, artık demeyeceğim :) Kitaplarım da gelmedi henüz. Posta kutusuna hergün bakıyorum; ama yok.

Sonra cuma günü biz taşınıyoruz, şimdikinden çok daha güzel ve uygun bir eve. Çok fazla eşyamız olmadığı için kolay olacak. Sanırım yeni bir ortama gitmek benim için de iyi olacak. Alışma dönemi falan derken zaman daha çabuk geçecek.


15 yorum:

serrose dedi ki...

kolay gelsin Canimcim
Japonyanin posta sistemini cok seviyorum lkeye gelir gelmez dagitiliyor herhalde ben hic zorluk cekmedim simdiye kadar cok sukur

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Yeni evin fotolarını istiyoruz:))))

a. gizem dedi ki...

ay ne güzel yeni ev öyle mi nazocummm :))) çok sevindim.
Boş oturmak konusunda katılıyorum sana, ne olursa olsun insan bi süre sonra bıkıyor galiba...
Dün bloga sık kullanılanlardan gireyim dedim hala o makheme yazısını falan gösterdi yine mi kapattılar oldum google dan girince düzeldi ama hbence blogger kafayı yedi :) yazık yaa...

n@zo dedi ki...

** Sanırım buraya biraz geç geliyor Serrose. Neyse bakalım gelsin de sorunsuzca, beklerim.

** :)) Banucum tamam, yerleşelim de çeker eklerim.

** Gizoş bence de yedi kafayı :) Boş oturma süresi uzayınca tat vermiyor. Çok yorulduğunu hissettiğinde kısacık tatiller en iyisi.

içimden geldiği gibi dedi ki...

nazocum merak etme burdada sorun var..gece bende giriş yapamadım gene.:((

Flame dedi ki...

Bendeki sorun bambaşka. Yeni yazı yazdığımız pencerede renkli yazmak için kutucuk ile eklediğim fotoğraflar yazı sayfasında gözükmüyor. Url'si çıkıyor. İlk başlarda böyle değildi sonradan böyle oldu, bende anlamadım.

Yeni eviniz hayırlı olsun Nazocum. Yaprak Dökümünü bende izleyemedim. Hastanedeydim.

n@zo dedi ki...

** İçimden Geldiği Gibi,
Blogger kesin kafayı yedi :)) Kendimize yeni yerler bulacağız sanırım yakında!

** Alevcim senin sorunun şu olabilir mi? Yeni yazı girdiğimiz sayfadaki kutucuklar var ya renk, punto, resim ekleme vs. Onların hemen üstünde HTML Düzenle ve Oluştur var. Html düzenle basılı olduğunda senin durum ortaya çıkıyor, oluştur deyince eski hali oluyor. Bir dene bakalım. Anneannen iyidir umarım. Sen de dikkat et kendine, yorgun düşme olur mu?

Flame dedi ki...

Sağol Nazocum. Hemennn deniyorum. Annnanem çok iyi değil, yazıcam bloğa. Öpüyorum.

zehra dedi ki...

gecmıs olsun blogunza
aynı zamanda kolay gelsın tasınma ısınız :)

esr@ dedi ki...

en azından engelli değiliz nazo. bunada şükür demekle yetiniyorum. Bu kadar kısa sürede sıkıldın mı evinden? sana kolay gelsin.

Bilun ŞEN dedi ki...

Hayırlı olsun Nazo'cum. Fotoğraf istiyorum ben de :)

ASLI KILIÇ dedi ki...

Nazocum bloglarda sorun var sanırım banada oluyordu.Bu arada taşınma sana iyi gelecektir..Şİmdiden kolay gelsin:D

n@zo dedi ki...

** Zehracım teşekkürler. Blog düzelmiş.

** esr@cım sıkılmak demeyelim de farklılık iyi olur. Bize ait olmadığından ve çok uzun süre kullanmayacağımızdan sahiplenmiyorum. Zaten fazla eşyamızda yok. Teşekkürler bu arada..

** Biluncum tamam, teşekkürler :)

** Alıcık sana da teşekkürler. Blog iyileşmiş. Bu aralar biraz hassas :)

nzlgl dedi ki...

Sevgili nazom
yeni eviniz hayırlı olsun canım güle güle oturun
Yaprak dökümünü hiç sorma son bölümlerini bir sinir harbi içinde seyrediyorum kızım (öteki nazlı:)))
anne sen böyle değildin niye kendini kaptırıyorsun yoksa böyle fikretin kaynanası gibi mi olacağım diye korkuyorsun diye benimle dalga geçiyor
gerçekten artık geriliyoruz senaristlerin bunu bilmesi lazım
neyse canım çok öptüm
sevgilerimle

n@zo dedi ki...

** Öteki Nazlı mı, o da mı Nazlı? Öyleyse ne güzel :) Bence de artık insanları rahatlatmaları lazım. İyi şeyler olsun. Kaynana ne fena değil mi? Düşman başına bile diyemiyorum :) Ev için teşekkür ederim Nazlı Ablacım, iyi haftalar