Bloguma Dokunma!!!

25.10.08

Ne yapılması gerektiği konusunda hiçbir fikrim yok. Meğer blogum ne kadar önemliymiş benim için. Türkiye'de olmadığım için hiçbir sorun yaşamıyorum ben ama arkadaşlarımın beni okuyamıyor olduklarını bilmek çok can sıkıcı. Burada blogum en yakın arkadaşım. Günümün önemli bir kısmını blogumla ve diğer bloglarla geçiriyorum, bu keyfimi elimden alma hakkını nereden buluyorlar? Muhtemelen birkaç kendini bilmez yüzünden, tüm blogların kapanması nasıl bir zihniyetin çözümüdür? Anlamak çok güç. Türlü cambazlıklarla giriyor herkes bloguna; çünkü orada emekleri var. Emeklerimizin ziyan olmasını istemiyorum. Birşeyler yapabiliriz umarım. Bloguma Dokunma!!
Facebook grupları ise;


6 yorum:

beliz dedi ki...

haklısın nazo inşallah bişeyler yapılabilir...

a. gizem dedi ki...

valla benim de canım sıkılıyor. . saçma bişiler açıp oralardan giriyoruz ayıp yaaa...

babegazelle dedi ki...

saol nazocum desteğin için yılmadık kenetlendik illegal yollardan onu kurcala fln ayarı boz giriyoruz giricez kenetlenme zamanı:)))

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

arkadaşlar http://www.gizlen.net/ her yere girebilirsiniz bu site sayesinde. ben blogumda yazdım http://www.gizlen.net/ e girin http://craftwoman.blogspot.com/ yazın ilk yazımda izah ettim rahatça gezinin

el*ff dedi ki...

N@zo birbirimizi bulmak bile ne zor oldu ulaşamadığımız ama biyerlerde yazmaya devam eden nice bloglar var kimbilir,yorumları alıyor fakat yayınlayamıyorum ama ona da bulucam çare...Wordpress cidden zor ya da biz henüz onu tanımıyoruz taniicaz mecburen ben ikisinde de inadına yazmaya devam edicem ama blogspot a resim ekleyemiyorum maalesef...
Wordpress de blog aldıktan sonra yönet kısmında içe aktar var ordan aktardım ama resimleri geçiremedim onlarda blogspot uzantılı picasadan yüklendiğinden sebepmiş sanırım tek tek eklemek gerekliymiş biraz da onun için uğraşmalı,blogspot umuzu geri isterizzzz :)
Görüşmek üzere ...

n@zo dedi ki...

Of anam off.. Ne zor işmiş bu. Eziyet çekiyoruz resmen. Sinir geldi.Sana yorum yazdım; sonra da yorumu nasıl okuyacak acaba diye düşünmeye başladım :) Neyse okumuşsun Elif. Görüşürüz biryerlerde artık. bana mail at istersen. nazoyla@gmail.com
Ben de msn adr. vereyim.