SOBE / ÖLMEDEN ÖNCE YAPILACAKLAR LİSTESİ

8.10.08

Sobe dışında yazı yazmaz oldum :) Blogumun ana teması takılar ve sobeler oldu :) Yine de BabeGazelle'yi elbette kırmayacağım. Ölmeden önce yapılacaklar listemi yazmamı istemiş.
Ölüm konusunda büyük korkularım var benim. Özellikle yakınlarımı kaybetme korkum çok fazla ve çoğu zaman bunu düşünürken bulurum kendimi. En büyük moral bozucusuyum kendimin. Belki de yüzden ölmeden önce mutlaka yapmalıyım dediğim birşey hatırlamıyorum; yani ölümü düşünmemeye çalışıyorum elimden geldiğince. Zaten benim uç noktalarda isteklerim de yok. Huzurlu, mutlu ve sağlıklı yaşamak her zaman ki isteğim. Yeteri kadar ömrüm olursa gerçekleştirecebileceğim şeyler ise şunlar:
* Öncelikle burada kalma süremizin bitmesini ve ülkemize dönmeyi istiyorum. Sonrasında da tüm sevdiklerime sarılabilmeyi ve hemen ev kurma telaşına başlamayı..
* Farklı yerlerde yaşayacağımızın sürenin mümkün olduğu kadar kısalmasını ve Ankara'da yaşama şansımızın doğmasını istiyorum.
* Gezilecek, görülecek ne kadar yer varsa göreyim istiyorum. Yurtiçi ve yurtdışı, her fırsatta gezeyim.
* Sonra anne olmak istiyorum. Hemen değil elbette uygun olan bir zamanda.
* Bir de dövme yaptırmak istiyorum. Minik bir kelebek içimde kaldı. Yalnız küçük bir sorun var, cesaret edemiyorum :)
* Yabancı bir dil öğrenmek istiyorum. Hangisi olduğuna karar vermedim henüz :)
* Çok güzel yemekler yapabilmeyi, hatta bu konuda en az annem kadar övgü alabilmeyi istiyorum :)
* Kendime ait, dilediğim gibi döşeyebileceğim, mutfağı bahçeye açılan bir ev istiyorum.
* Hamakta sallanmak istiyorum :p
* Deniz paraşütüne binmek istiyorum.
* Bir kaç çocuğun okul masraflarını karşılamak istiyorum; en azından elimden geleni yaparım.
* Fotoğrafçılık kursuna gitmek istiyorum. Ayrıca değişik hobiler edinmek istiyorum.
* Tezimi bitirebilmeyi arzu ediyorum, bunun için Allah'tan ders çalışma azmi vermesini diliyorum :)
* Bir de yat turuna katılmak istiyorum. Birkaç günde olsa denizde yaşamak eğlenceli olur.
* Son olarak da Ayçi'yi sobelemek istiyorum !


2 yorum:

nzlgl dedi ki...

Sevgili nazo

Bence bu listenin adı değişmeli Yaşarken yapmayı istediklerimiz olarak

Yapmak istediklerini sağlık, mutluluk ve sevdiklerinle beraber en kısa zamanda gerçekleştirmen dileğiyle

öptüm canım
sevgiyle kal iyi hafta

Nazlı ablan

n@zo dedi ki...

Nazlı ablacım her zaman ki gibi içime su serpti yorumun. İyi ki varsın :)