UluslararasI ArkadaşLIk Ödülü / Friendship Around The World Award

19.10.08

Sevgili Craft Woman, dünya çapında arkadaşlarımız olan bloggerları tanıtmak amaçlı bir ödüle layık görmüş beni. Çok sevindim gerçekten. Arkadaşlık çok güzel de; daha güzeli arkadaşlar tarafından sevilmek ve insanın sevdiği arkadaşlarının olması. Şimdi, ödül sürekli alıcı tarafından devrediliyor ve her alan kişi kendine gönderenden 1 fazla kişiye yollamalı bunu. Bir de benim ödül vereceğim arkadaşlarım, CW'ninkilerden farklı olmalı ki sürekli aynı kişiler etrafında dönmesin. Sonuç olarak pek çok yolu var ödülü vermenin. Blogumun sağ tarafında "Sevdiğim Bloglar" var. Ben her birini okumaktan çok ama çok zevk alıyorum. Hergün ne yazdıklarını, ne yaşadıklarını, neyi önerdiklerini ya da önermedikleri vs. merak ediyorum. O yüzden seçim yapmak gerçekten çok zor. Bunun bir çeşit oyun olduğunu düşünerek ve kurallarına uymaya çalışarak rastgele oluşturacağım listemi. Bu arada Serrose ve Gizem'in listelerinde de varolduğumu farkettim. Onlara da çok ama çok teşekkür ettiğimi belirtmek istiyorum. Bu demek oluyor ki listelerimiz çok farklı olmayacak.
10-15 blogla sınırlandırmak vardı aklımda ama olmadı. Herkesi çok seviyorum :)


16 yorum:

mermaid dedi ki...

ben de seni seviyorum nazocuğum:)

serrose dedi ki...

Sagolasin canimcim :)
iyi oldu bu yaa :)

Flame dedi ki...

Bende Nazocummmmm. Öpüyorum seni...

Bilun ŞEN dedi ki...

Biz de seni çok seviyoruz Nazo'cum!! Öpüldün kocaman :)

cool cookie dedi ki...

İyi ki varsın Nazo!! cok opuyorum;P

el*ff dedi ki...

Nazo cummm canım tşk ler,hemen ödüllerimi verdim hem de havaya bile girdim :))

a. gizem dedi ki...

ben de seni çooook seviyorum nazoooo :) sevgi yumağı olalım :))))

n@zo dedi ki...

Pazar mayışıklığını atamadan yorumları okudum ve iyice mayıştım. Evet evet sevgi yumağı olalım :)) İyi ki varsınız!!

klasiktatlar dedi ki...

Teşekürler, teşekkürler, teşekkürler..
Sevindim..

Salincakta Iki Kisi dedi ki...

tesekkurler Nazo'cum-duygularimiz karsilikli!

sihirli eller dedi ki...

nazo çok teşekkür ederim güzel arkadaşım bende seni seviyorum.

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Nazoooo, çok sağolllllllllllllllllll.

içimden geldiği gibi dedi ki...

teşekkürler nazocum sende iyiki varsın..

ASLI KILIÇ dedi ki...

Bende sevyorumm :D

babegazelle dedi ki...

nazocuum çok saol yeni gördüm walla ben bundan bi fazla kişiyi nerden bulcam ama yaa hem çok ortak bloggerımız da varmış???

nzlgl dedi ki...

Çok teşekkürler nazocum
çok tatlısın sağol