UMUDUMUZU YİTİRMİYORUZ

27.10.08

Bir şekilde herkes bloguna giriyor. Yeni arayışlara girmeye hiç gerek yok. Ben Wordpress'i denedim. Her hangi bir durum olduğunda orada da devam edebilirim ama şuan aldığım adresi sildim. Blogger'ın kullanımı daha kolay ve rahat. Bunu deneyerek görmüş oldum. Bir de burayı benimsemişiz gerçekten, başkasının evine gitmiş gibi hissettim kendimi :) Craft Woman'dan öğrendiğim kadarıyla gelişmeler güzel. Bu ve bu habere bakarak mutlu olabilirsiniz. Yine de imza kampanyalarına katılmayan varsa katılsın arkadaşlar. http://www.bloghareketgunu.com/imza/bloguma-dokunma/index.php
Umarım bu saçma durum ortadan kalkar ve herkes gönül rahatlığıyla ve legal olarak devam eder yazmaya.


2 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Her şey ne kadar ilginç güzel ülkemde.Her şey ne kadar değişik.Verdiğimiz bir çok değerli ödünden sonra yine de sanki girebilecekmişiz, sanki girmek isteyen varmış gibi AB diye bir türkü tutturup 'bir AB masalı' yutturan zihniyet 'konuşan, paylaşan,üreten' bir insan topluluğu üzerinde böyle bir baskı kurmaya kalkışsın..İnanılır gibi değil, komedi filmi gibi..Tam da çok paylaşasım, konuşasım varken iş mi bu şimdi??

n@zo dedi ki...

Canım Ablacım sen dilediğin gibi paylaş. Kısa zamanda yaptıklarının ne kadar saçma, komik, yersiz olduğunu anlayacaklar umarım. Hakimin adalet anlayışı, olayları analiz edip, sorunu ortadan kaldırma anlayışı ancak bu kadarmış. Biz kendi ülkemizde yapılanlara böylesine gülerken, başka ülkelerin bize gülmesi ne kadar doğal değil mi?