YASAKLI SİTELERE GİRİN!!

25.10.08

Aşağıdaki Adımları Uygulayın:
Başlat >> Ayarlar >> Ağ Bağlantıları >> Yerel Ağ Bağlantısı (sağ tıklayın >> Özellikler'i seçin)Listeden "Internet İletişim Kuralları (TCP/IP) i seçip, Özellikler'i tıklayın, açılan pencerede, en altta bulunan seçeneği tıklayıp,
Yeğlenen DNS Sunucusuna: 4.2.2.1
Diğer DNS sunucusuna : 4.2.2.2
VEYA, Bu ayarlamayı yapmakta zorlanıyorum diyenler aşağıdaki programı yükleyebilirler.
(WinXP, Win2000 ve Win2003 işletim sistemlerinde çalışır)
TreeWalk DNS , Güncel DNS ler kullanarak sitelere sorunsuz ve kesintisiz bir şekilde ulaşmanızı sağlayan bir programdır. Hiç bir şekilde virüs, spy ve bilgisayarınıza zarar verecek özellik içermez. Program üreticisi: http://treewalkdns.com/
Kaynak:Bildirgeç


5 yorum:

a. gizem dedi ki...

ah nazooo :( ben de çok uzgunum ama çözüm önerin için teşekkürler... kavuştum siteme de sonrası ne olacak bilemiyorum

a. gizem dedi ki...

ah nazooo :( ben de çok uzgunum ama çözüm önerin için teşekkürler... kavuştum siteme de sonrası ne olacak bilemiyorum

a. gizem dedi ki...

çok uzgundum nazo bi şekilde sinemden ogrendim. saolun yaaa... ben de burdayım canım

Ukturk dedi ki...

Çalışan dns adresleri.Kaldığımız yerden devam edelim.100 de yüz çalışıyor.

67.138.54.100
207.225.209.66


66.76.175.71
69.111.95.106
ve
66.234.185.2
77.220.15.4

enhar koç dedi ki...

Nazo, aynı zamanda vtunnel.com ya da ktunnel.com adreslerinden de giriş yapılıyor ve böylece biz okumaya devam ediyoruz hepinizi