ÇOK ÖNEMLİ BİR RİCA

17.11.08

Craft Woman'ın yazısından aynen kopyaladım aşağıdaki yazıyı, lütfen duyarlı olalım!
Benim bloguma şu an bakıyorsan ve bir şekilde bu yazıyı okuyorsan senden rica ediyorum. Her kim olursan ol eğer blog sahibiysen blogunun içeriği ile ilgisi olmasa bile lütfen bahsedeceğim yazıyı yaz. Eğer blogun yada web siten yoksa "insan insan" olmanın görevidir diye düşün ve bahsedeceğim siteyi mail listende ki her arkadaşına yolla! Avaz avaz bağırmak ve dur demek istiyorum bu gidişhata!
http://kampanya.annecocuk.com/



5 yorum:

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Linkimi yazmasan da olurdu Nazo'cum sesimiz duyulsun tek dileğim bu sapıkların sonunun gelmesi :(

n@zo dedi ki...

** Olur mu canım? Senin yazın sonuçta. Elimizden bu kadarı geliyor zaten. Umarım çok kişiye yayılır. Umarım bir işe yarar. Umarım o sapıklar istedikleri gibi at koşturamazlar.

icimden geldigi gibi dedi ki...

daha dün eşimle konuştuk,çocuklarımızı bir süre sonra sokağa oynamaya bile çıkartamıcaz..

nzlgl dedi ki...

Sevgili nazo

ben yokken üzümlü ve çikolatalı kekler yenmiş:))))
afiyetler olsun kolay gelsin

Anıla çok üzüldüm Allah rahmet eylesin

İşte harika bir insan duyarlı bir öğretmensin
tabiki çocuk istismarına hayır diyoruz hemde haykırıyoruz

sevgilerimle çok öptüm canım

n@zo dedi ki...

** İçimden geldiği gibi, bir süre dışarı çıkamayacaklar, sonra insanlara güvenmemeyi öğrenecekler, sonra mutsuz bireyler olacaklar, sonra herşey daha kötü olacak. Dünyamızın böyle olmasına izin vermemek için bir adım..

** Nazlı Ablacığım, ne güzel şeyler yazıyorsun, üstelik acının arasında. Çok teşekkür ederim sana. Anıl'a hepimiz çok ama çok üzüldük. Allah rahmet eylesin.
Çocuk istismarı konusunda keşke daha fazlası gelse elimizden, keşke..