SOBE / ÇANTANIZDA NELER VAR?

8.11.08

Alevcim tarafından sobelendim ve işe koyuldum. Bu sayede fotoğraf makinemi de şarj etmiş oldum. Öncelikle burada çalışmadığım için çantam boş. Yani bu boş hali, iyi ki okul zamanı sobelenmemişim. Öğrencileri pekiştirmek için şekerler, kitaplarım, bisküvi, çikolata, anahtarlar, hatta çöp kutusu bulamadığımda attığım çöpler ve daha pek çok ıvır zıvır eksik :p
1. Ediciğin hediyesi yelpazem :)
2. MP3 çalar
3. Çilek ve limon aromalı sakız
4. Kağıt mendil
5. Flash diskler
6. Acil durumlar için toka
7. Not defteri ve kalem
8. Fotoğraf makinesinin kılıfı
9. Cüzdanım
10. Gözlüğüm
11. Çilek kokulu dudak koruyucu
12. Telefonum
13. Zor anlar için ağrı kesici
14. Minik parfümler
Sıra Serrose, BabeGazelle ve Aslı'da !!
Ne var ne yok çantanızda, görelim bakalım :)


19 yorum:

serrose dedi ki...

ben bayilirim abur cubura
5 ay once baligin abisi Amerika`ya gelmisti bana senin sakizdan getirmisti ahh ahh aklima geldi :)

bu sobe super ya

zehra dedi ki...

sende benım gıbıbuyuk canta tasyanlardansın:))

sihirli eller dedi ki...

benim çantamın içindekilerin aynısı hatta 3-4 tane fazlam var.o yüzden her daim valiz çantaları kullanıyorum.ne yaptın taşındınmı?

n@zo dedi ki...

** Zehra, büyük de laf mı? Valiz tipi çantalar tercihim :)

** Ben de canımcım :) Taşındık taşındık. Ne zormuş taşınma işi. Biraz mutfak eşyası, yatak, masa falan var oysa ki.

n@zo dedi ki...

** Serrose ben az önce buraya yorum yazdım ama göndermedim mi anlamadım ki? Seni ekledim hemen, sen de aynı hızla yazmışsın :)) Sakız çilekli limonlu. Orada da vardır canım :)

a. gizem dedi ki...

aman efendim ne cici şeyler varmış çantamızın içinde :)

Flame dedi ki...

Hızınıza hayran kaldım efendim :) Öpüyorumm seniiiii

Dilek Isabelle dedi ki...

:) bayiliyorum baskalarin cantasina "bakmaya" :)

babegazelle dedi ki...

yazdım şekeriiim

cool cookie dedi ki...

Demek tasındın Nazocum..Tasınmak zor iş..Bu ikinci evim ..Cok cok kolay gelsin.Sevgiler;)

n@zo dedi ki...

** Gizem, aman efenim utandırmayın :p

** Teşekkür ederim efenim :)) Ben de sizi öpüyorum..

** İtiraf ediyorum ben de Dilek :p

** BabeGazelle, okudum şekerim ;)

** Cool Cookie, teşekkür ederim. Benim için esas taşınma ve yerleşme Tr.ye döününce olacak. Bunlar çerez niyetine :)

L@L dedi ki...

Hepsi çok şeker ya :)Cüzdanlarımız aynı ama ben çabuk eskittim senin cüzdanın yepyeni görünüyor :)

ASLI KILIÇ dedi ki...

Nazo en sevdiğim sobe konusuydu birkaç blogta rastlamıştm merakla inceliyor insan oley sobelendim diyim ozaman öptüm :D

AssoRTieK dedi ki...

hepimizdee bir nivea dudak stiği war ve hepsi çilekliii :))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ne renkli bir çanta bu Nazocum:)

n@zo dedi ki...

** Lal, ben çok uzun zaman olmadım alalı. Yani 8-9 ay olmuştur ve aslında çok hor kullanırım eşyalarımı. Nedense cüzdanım yeni kalmış :)

** ee hadi o zaman Aslı, yaz hemen ;)

** hehe en güzelü o çünkü Assortiekcim..

** Pembe ağırlıklı di mi Zarifecik. Ben de farkettim. Hatta bugünlerde herşeyim pembe olmaya başladı :p

sermoon dedi ki...

zor anlar icin agrikesici sanirim apranax...
ben buraya gelmeden stok yapiyorum hep tr de..
gercekten egerki ayni hapsa birebir hemencik agriyi kesiyor..
bu arada yelpazeye bayildim :)

n@zo dedi ki...

Sermoon merhaba,
Ağrı kesici majezik. Daha çok özel günlerdeki ağrılarım için. Bir tek bu çözüyor. Yelpazemi bende çok seviyorum, teşekkür ederim :)

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Kokoşum deftere bayıldım ağrıların az olsun portakal suyu iç ilaç alma çok emi