IVIR ZIVIR

4.12.08

Banu'nun tavsiyesiyle maybelline yeşil kapatıcı aldım. Yeşil renkli olmasını garipsesem de sonuçtan memnun kaldım. Tabii sürünce komik bir görüntü oluşuyor, yeşil yeşil. Üstüne pudra ya da fondateni fırçayla sürmek gerekiyor. Kırmızı lekeleri kapatıyor. Güzel bir ürün, tavsiye ediyorum ben de. Bir de aynı gün kozmetik reyonunda gezerken kırmızı oje aldım. Halbuki ihtiyacım yoktu ama çok mutlu oluyorum kırmızı ojeler benim olunca. Garip bir huyum da, kırmızı oje sürünce tırnaklarıma bakmak isterim hep, ne güzeller diye :p Bu kez Sally Hansen aldım. El ayak ürünlerinin ne kadar iyi olduğunu biliyorum ama ojesini denememiştim. Kullandığım pek çok markaya göre kalıcı, sürmesi çok kolay. Çıkarırken de tırnaklarım kırmızı kırmızı olmadı. Tavsiye ediyorum anlayacağınız, ben diğer renklerini de alacağım.

Sonra bu hafta yaptığım ıvır zıvır alışverişimde yukarıda gördüğünüz yüzüğü de aldım. Benim ilk defa kocaman bir yüzüğüm oldu, ondan bu hevesim :) Nasıl çekmişim ama fotoğraflarını, mum ışığında romantik bir yüzük tanıtımı :p Aslında bir tane daha var. Siyah ağırlıklı taşları var, o da kocaman ama fotoğrafını düzgün çekemediğim için koymadım. Takıp takıp Barış Manço edasıyla dolanıyorum evde. Gördüğünüz gibi beni mutlu etmek çok kolay :)

Sonra daha bitmedi tabii, bugün onu aldım, bunu aldım diye kafa şişirme günümdeyim. Mağazada dolanırken elime alıp, güzelmiş diye bakıp bıraktığım iki çanta, ertesi günü sürpriziyle benim oldular. -teşekkür ediyorum tekrar- İkisi de kahverengi ama biri spor, diğeri daha klasik. Fotoğrafta biraz kayık çıkmışlar. Tommy Hilfiger ve Nine West; 30 dolar civarındalar :) Madem buradayız, ABD nimetlerinden yararlanalım ama değil mi? Bir çok şeyi Türkiye'den çok daha ucuza alabiliyoruz. Bu kadar görmemişlik yeter :p

Yaklaşan Noel ve yeni yıl nedeniyle yılbaşı ağaçları ve rengarenk süslemeler yerlerini almaya başladı yavaş yavaş. Bir alışveriş merkezindeki iki büyük yılbaşı ağacı. Bir de yaşlı ve ton ton bir noel baba vardı. Daha pek çok renkli, yılbaşı resimlerini pek yakında çekeceğim. Zira yeni bir fotoğraf makinesi aldık, henüz kargoda :)



21 yorum:

serrose dedi ki...

iyi gunlerde kullan canim :)))

ELÇİN dedi ki...

canım hayırlı olsun cicilerin :)

bence imkan dahilinde almaya çalış ordan.sonra gelme vaktine yakın bir şekilde buraya yollarsın.nasılsa temelli döneceksin ve uygun fiyata kaliteli ürünleri kullanmış olursun

istanbul da nıne west in bir mağazası var.200 milyonluk ayakkabıyı 40 milyona aldım yazın:)

tabi fiyatlar uygun olunca her gittiğimde alıyorum ordan.ne olacak bu ayakkabı sevdam bilmem :)

sevgiler

cool cookie dedi ki...

Yüzüğün cok şıkmış Nazo..Güle güle kullan..:) ayrıca yeşil şeritleri olan çantanı da çok beğendim.:)

n@zo dedi ki...

** Serrose,
teşekkür ederim..

** Elçincim,
Ben de Tr.de pahalı olan şeyleri almaya çalışıyorum. Sen de çok uyguna almışsın. Ayakkabı ve çantadan bıkılmaz. Kadınların karaktersitik özellikleri :) Teşekkür ederim canım..

** Cool Cookie,
teşekkür ederim sana da..

nzlgl dedi ki...

Nazom
fırsatları değerlendirmek lazım:))))
hepsi de çok güzel iyi günlerde kullanman dileğiyle,,,,,,,

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Bu yeşil kapatıcıdan buralarda yok heralde,ilk kez gördüm. Çantalarda harika. iyi Günlerde inşallah.

uyuz cadı dedi ki...

ne çok şey almışsın, ben yazının sonuna çok güldüm. bu kadar şeyin üstüne bir de fotoğraf makinesi kargoda yazmışsın ya :)
hepsi de çok cici güle güle kullan.
yılbaşı süslerini çok merak ediyorum çünkü bayılıyorum her yer ışıl ışıl oluyo, ağaçlar, ışıklar.
ne güzel, düşünmek bile mutlu ediyo beni :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hepsi çok güzel Nazocum:) İyi günlerde kullan. Hazır oradeyken ihtiyacın olanları al bence. Gerçekten biz burada çok pahalıya alıyoruz. Kuzum geçen sene NY'ye gitmişti1 5 günlüğüne. Döndüğünde bir süre burada alışveriş yapamadı:) Bu arada ben koyu renk ojelere bayılıyorum ama sürmeyi beceremiyorum:((( Öptüm kocaman:)

ayshe dedi ki...

aldığın ürünler süper ve çok hoşuma gittiği için hemen türkiye sitelerinde araştırdım ve fiyatlarına inanmadım özellikle oje 30 ytl ve çantalarda 200 lira civarında bence oradayken bu güzel nimetlerden yararlanmalı ve iyi günlerde kullanmalısın umarım bizimde ürünlere buradan o fiyatlarla sahip olabileceğimiz bir durum ortaya çıkar :)

a. gizem dedi ki...

amannnın nazoooş güle güle kullan yüzüklerini ama bayıldım valla :)
o yuzüğü hemen kombinledim kafamda :) krem dimi onun rengi?
canım yaaa, herşeyi güle güle kullan :) yılbası sizin orada çok hareketli geçecek sanırım :P siz de evinizi süsleyecek misiniz :)

n@zo dedi ki...

** Nazlı Ablacım,
teşekkürler..

** Banucum,
teşekkürler.. Bilmiyorum Türkiye'de olup olmadığını, bi bakmak lazım. Yoksa depolayayım dönerken ;)

** Daha yazmadığım ıvır zıvırlar da var Lale :) Çok paraya tek parça almaktansa, bir sürü şey almak daha çok mutlu ediyor. Foto mak. gelsin güzel fotoğraflar çekerim. Renkli renkli ben de çok seviyorum :)

n@zo dedi ki...

** Kirpikteki Gözyaşı,
Alıyorum bazı şeyleri, gerçekten çok uygun şeyler var. Sally Hansen oje denemeni tavsiye ederim. Yağ gibi sürülüyor. Tabir biraz garip oldu :) Çok rahat sürdüm, kenarlarını falan batırmadan. Normalde ben de pek de düzgün süremem. Ben de öptüm canım..

** Ayshe,
ben ojeyi 2,5 dolara aldım, düşün artık :) Umarım dediğin gibi olur canım..

** Gizoşş,
evet krem rengi yüzük. Senin de tarzın değil mi? Ben de çok beğendim. Yılbaşı renkli geçecek gibi. Eve alırız belki ağaç, alırsak fotoğraflarım ;) Öptümm..

Flame dedi ki...

Canımcımmm; sen bir daha bir şey beyenirken daha dikkatli ol :) Ayrı renkleri beğen bence, ne olur ne olmazzzz! Yüzükte çok şekermiş, sevimli şey seniiiii

Merve dedi ki...

biz bayanlar hep aynıyız :) bir başkasının aldıklarını görünce ben alışveriş yapmış gibi seviniyorum, güle güle kullan...

sihirli eller dedi ki...

aldıklrını güle güle kullan.
aferim sana ben diyorum ya oradaki nimetlerden faydalan diye .
hemde sonuna kadar:)))

n@zo dedi ki...

** Alevcimm,
neden olmasın, büyük sözü dinlemekte fayda var. Beğendiğine sevindim. Öptüm canım..

** Merve,
merhaba, kesinlikle haklısın ;) teşekkürler..

** Sihirli Eller,
teşekkürler, aklım başıma gelmeye başladı :)

elfeyp dedi ki...

Yüzüğün harika.çoook sewiorum ben büyük yüzükleri.

ZencefilliÇörek dedi ki...

evet Amerika'nin alisveris cilginligina sen de hosgeldin :)) insan kendini durduramiyor degil mi? hele ki 10-15 dolara Nine West, Tommy Hilfiger cantalari, 6-7dolara Adidas ayakkabilari, t-shirt'leri gorunce :)) neyseki ben artik kendimi frenliyorum ama ilk yillarda ben de baya bir kaptiriyordum kendimi..
yeni cicilerini iyi gunlerde kullan canim..:)

Salincakta Iki Kisi dedi ki...

aldiklarinin hepsi cok guzel gorunuyor! Cantalara bayildim-ne kadar ucuzlar burada oyle degil mi?:)

ara sira alisveris yapmak bunyeye iyi geliyor, cok faydali bir aktivite :)

yesil kapaticiyi begenmene sevindim, dedigin gibi uzerini illa ki pudrayla kapamak lazim.
bir de sally hansen'in no chip nail color diye ojeleri var, asetonla cikarana kadar tirnaklardan cikmiyor, dokulmuyor, koseleri dokulmuyor, kesinlikle tavsiye ederim.

optummmm
banu

n@zo dedi ki...

** Elf,
Teşekkür ederim. Artık ben de seviyorum ;)

** Zencefilli Çörek,
Özellikle Tr ile kıyaslayınca pek çok ürün uygun. Eee az biraz kaptırıyoruz kendimizi :)

** Salıncakta İki Kişi,
Beğendiğine sevindim canım. Bence de alışveriş bünyeye çok yararlı :) Bahsettiğin ojeye bakarım mutlaka, çünkü hiç sevmem kenarları falan çıkmış oje. Öptüm ben de..

L@L dedi ki...

N@zo güle güle kullan cicilerini :)yüzüğe özellikle bayıldım :P