KEÇE TELEFON KILIFI

10.12.08

Mutfak önlüğü ararken de keçeleri gördüm. Renk renk A4 kağıdı büyüklüğündeydiler, aldık tabii ki hemen. Sonra düğmeler, ipler derken yeni bir ilgi alanı yarattım kendime. Şimdi uzunca bir süre bu vb. şeyler göreceksiniz blogumda. Mutfak önlüğü tasarımlarım şimdilik rafa kalktı :p Yukarıda gördükleriniz cep telefonu kılıfı ya da ipod, mp3 kılıfı olarak kullanılabilirler. Yaparken çok eğlendim. Fırsatınız varsa tavsiye ederim :)

Arka yüzleri aşağıdaki şekilde. Ön ve arka yüzü farklı renkte yaptım.

Arkası yeşil, önü mor olan kılıftaki turuncu çiçek eski keçelerimden kalma. Yeşil kum boncuklarda çiçeğin gövdesi olma görevini üstlendiler.

Yeşil mor uyumunu sevdiğim belli oluyor sanıyorum. Bu da yukarıdakinin tersi. Mor arka yüz, yeşil ön yüz. Fıstıklı-çikolatalı dondurma da en sevdiğim dondurma ;)

Şimdilik sonuncu olan kılıf da açık ve koyu mavi renklerden oluşuyor. Pisili ve uğur böcekli :)

Not: Dikişlerdeki yamukluk ile ürün sahibesinin dikiş konusundaki yeteneksizliğinin hiçbir ilgisi yoktur.
Durum tamamen modellerin öyle tasarlanmasıyla ilgilidir :p


25 yorum:

Adsız dedi ki...

selam Nazo,
ne zamandir blogunu takip ediyorum, arada yorum yapmakta gecti icimden ama naparsin tembellik ya da usengeclik iste...
nese bende philadelphia da yasiyorum 16 aydir esimle birlikte. ayni senin gibi evlenip 1 hafta sonra buraya geldim, ben geldigimde esim 1 yildir burdaydi. ikimizde doktora yapiyoruz. derslerden- ki bunu genelde cok yasiyorum- ve burda yasamaktan bunaldigim zamanlarda kendimi eglendirecek daha cok aktiviteye ihtiyacim var. senin bu mutfak onluklerin ve kecelerin cok hosuma gitti. nerden aliyorsun bunlari?

kendine iyi bak:))

GLY

n@zo dedi ki...

** GLY,
Merhaba, yorumun için teşekkür ederim. Ben de sıkıldıkça yeni ilgi alanları yaratıyorum. Mutfak önlüğünü Walmart'tan, keçeleri Michaels'den aldım. Michaels hobi malzemelerinin falan satıldığı büyük bir yer. Bir çok zinciri var ama sizin bulunduğunuz yerde var mı bilemiyorum. Yoksa bile benzer bir yer bulabilirsin ya da marketlerin hobi bölümlerine bak, mutlaka vardır. Etaminler, takı malzemeleri, scrapbook mazlemeleri vs. hangisi zevkine uygunsa alıp, uğraşabilirsin. Ayrıca mutfak önlüğünün kumaşından çantalar falan da var. Zevkine göre süsleyebilirsin. Derslerinde başarılar, kolay gelsin..

serrose dedi ki...

bende istiyom bananeee :)))
ellerine saglik super gorunuyorlar

Haydins dedi ki...

Pisili olani cok sevdim ;) Ellerine saglik canim harika olmuslar..

uyuz cadı dedi ki...

nazo bunlar ne???
çoook tatlılar, acayip şirinler..
güle güle kullan..

keçeyi ben de çok seviyorum, bakalım daha neler yapıcaksın. beklemedeyim :))

n@zo dedi ki...

** Serrose,
Beğendin mi? Tamam canım, bi hevesimi alayım, isteğini yerine getiririm seve seve..

** Haydins,
Ben de çok sevdim onu, Tedi'den şirin olmasın :)

** Cadıcım,
Başlıyorum yapmaya, bişeyler çıkıyor. Bakalım var aklımda bişeyler.. Yaptıkça koyacağım. Beğendiğine sevindim ;)

icimden geldigi gibi dedi ki...

üzerinde dondurma olanını sevdim...sanırım herkes ilgi alanına göre seçiyor ne hoş..

a. gizem dedi ki...

ayyy ben de kediliye ugur böcüklüye bayıldımm nazooo :)
eline sağlıkk!
süper cici olmuş

ebrugzo dedi ki...

mavi tonlarını cok severim zaten cok şirin olmuş ellerine saglık güle güle kullann :)

ASLI KILIÇ dedi ki...

Hepsi çok güzeller hele o pisi ya yeri onu ben tatlış şey:D eline sağlık canm bayramınıda kutluyorum sevgiler..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhaba canım;
keçeler süper, renkleri de bir harika.ben izmirdeyken blogdan güldemle kemeraltında çook aradım keçe.ama malesef bulamadım.alsaydım çok sevimli kolyeler yapmak istiyordum.sen de deneyebilirsin canım kolye yapmayı.istediğin şekilde iki renk kesip süsleyince boyunda güzel duruyor.sana örneğini yolların maille canım.öpüldün.ellerine sağlık..

nergisce dedi ki...

cok begendim:) özellikle dondurmali olani:D süperrr

babegazelle dedi ki...

süper olmuşlar bebeeem özellikle de kedili olanı:)

Adsız dedi ki...

tesekkurler nazo ama maalesef Michaels yakinlarda yokmus:( tatil donusu yakinlarda hobi magazasi var mi bi bakiyim tekrardan? genelde dolasirken cevreme dikkatlice bakarim ne var ne yokmus diye, simdiye kadar pek rastlamadim boyle seylere...

GLY

n@zo dedi ki...

** İçimden Geldiği Gibi,
Evet, herkes ilgi alanına göre seçiyor ;)

** Gizoşş,
Onu beğeneceğin belli zaten ;)

** Ebru,
Merhaba, beğenmene sevindim.

n@zo dedi ki...

** Aslıcım,
Teşekkür ederim. Sana da iyi bayramlar..

** Tuğbacım,
Ben de tesadüfen buldum. Eskiden beri renklerinin canlılığından dolayı çok severim keçeleri. Kolye örneği gönderirsen denerim. Gerçi takabilir miyim bilmiyorum. Tenime deyince biraz kötü oluyorum :) Teşekkürler canım, öpüyorum ben de..

** Nergiscim,
Teşekkür ederim..

n@zo dedi ki...

** BabeGazelleee,
Beğendin mii? Teşekkürler..

** GLY,
Üzüldüm canım ama belki benzer bir mağaza görürsün. Bir de marketlere bak bakalım. İşine yarar bişey çıkar belki..

gunduz68 dedi ki...

nazo;bu fikrinede bayıldım.daha önceleri düğümleme metoduyla yaptığın anahtarlık fikrinden faydalanıp kendime anahtarlık yapmıştım.beğenip soranlara da fikrini senden aldığımı söyledim.haberin olsun:D

n@zo dedi ki...

Canım, teşekkür ederim. Hem beğendiğine sevindim, hem de emeğe saygı göstermene ;) bu kılıfları pek çok yerde görüyordum. Onlardan ilham alarak, kendimce birşeyler yaptım. Yani çok çok orijinal değiller. Bunlardan da yapabilirsin, hem belki daha farklı şeylerde çıkar.

Flame dedi ki...

Nazooooooooooo,
Nazoooooooooooooooooo;

BA_YIL_DIM
Çok güzeller bunlarrrr, batan geminin mallarııı gell abla gellll

Eline sağlık canım. Hepsi çoook güzel, seçim yapamadım ben. Dikiş kusurumu varmış, kim demiş ! ben görmedim :))))

n@zo dedi ki...

** Hahaha Alevcimm işte, güzel bakarsan öyle görmezsin :)) Beğendiğine sevindim. Öpüyorumm..

ZencefilliÇörek dedi ki...

harika harika, bayildim. ne seker seyler yapmissin. ellerine saglik canim :)

elfeyp dedi ki...

nazo, sen aştın kendini:) boş zamanını süper değerlendiriosun. melek güneş 10 puan verdi sana :)

n@zo dedi ki...

~~Zencefilli Çörek ve Elfeyp teşekkür ederim :)

~Melek Güneş'e ayrıca teşekkür ediyorum ve onu koccaman öpüyorum ;)

Siu dedi ki...

Süper süper süper.. favorim dondurmalı olan :)