KEÇELERE DEVAM

16.12.08

Keçelere devam ediyorum, bir süre bırakmayı da düşünmüyorum. Bu hafta bunları yaptım.

İlki kalem kutusu ya da makyaj çantası gibi birşey oldu. Makyaj malzemelerini ya da kalemleri çantada taşımak için kullanılabilir, hafif olduğu için.

Bunlar geçen sefer yaptıklarım gibi. Dikişleri daha düzgün olmaya başladı :)

Bu ise şuradan ç-alıntı :p Esinlenmek de diyebiliriz. Yabancı bloglarda neler yapsam diye gezinirken buldum. Çok güzel örnekler var. Benim ki biraz küçük oldu; ama daha büyüğünden bozuk para cüzdanı yapılabilir.



21 yorum:

Haydins dedi ki...

Ee ne olacak bunlar bu kadar cok :)Okula donunce cocuklarina verirsin motivasyon amaciyla yap sen yap ben dusundum senin yerine :)

a. gizem dedi ki...

ay çok şekerler nazooo :)
eline sağlık
makyaj malzemesi için olan da diğerleri de uğur böcüklü hele, sarı olannn :) hepsi çok şirin olmuşlar yaa :)

n@zo dedi ki...

** Haydinscim,
Eşimle aynı fikri paylaşıyorsunuz ;) Var aklımda bişeyler, bakalım..

** Gizoşş,
Teşekkürler..Daha çok yapasım geldi :)

zehra dedi ki...

ay bunlar cok guzel seyler ellerıne saglık cok sevıyorum boyle renklı cıvıl cıvıl seylerı

Flame dedi ki...

Nazooooo; çatır çatır çatladım haberin olsun :) Acayip gözüm kaldı hayır gelmez kimseye onlardan hehehehehheheh

Buradaki keçeler iğrenç renkte ve küçücük :( çok kıskandım çok! Hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık.

B u k e t dedi ki...

çok tatlı olmuşlar eline sağlık :))

n@zo dedi ki...

** Zehra,
Teşekkürler canım. Ben de çok seviyorum renkli şeyleri ;)

** Alevcimmm,
Ben sana alırım, kalmasın gözün. Bir daha ki gidişimizde alacağım söz.

** Buketcim,
Teşekkür ederim..

sihirli eller dedi ki...

çok şekerler dikişleride çok düzgün bence hatta süper muntazam devam et.ellerine sağlık.

mermaid dedi ki...

ay böyle ama mor bir makyaj çantası ben de yapabilsem keşke:( super olmuşlar

nergisce dedi ki...

:) bayildim bayildimmm bayildim :) bayildim devam yapmaya

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

ayy nazocum yaa bunlar çok güzel ama yaaa.kıskanıyorum çoookk.ben bulamadım koca memlekette keçe.burda arattırsam acaba varmıdır bak şimdi geldi aklıma.valla ellerine sağlık hepsi birbirinden şahanee.baykuşluya bittimm:)mor olan kuşlu da güzel.aman canım hepsi güzel bunların karar vermek zor.ve serpilin dediği gibi öğrencilerine ver sen bunlardan nasıl da sevinirler kim bilir.hem de motivasyon olur gerçekten.süper fikir.öpüldün

pammuk dedi ki...

Vallahi devam et harikalar:)

ayci dedi ki...

ben o kusluyu istiommm! mor kuslu!
cik cik ötüsü geldi tee buraya kadar!

Bilun ŞEN dedi ki...

Muhteşem hepsi! Ellerine sağlık! Bayıldım, bayıldım!

n@zo dedi ki...

** Sihirli Ellercim,
Senden onayı aldı demek dikişlerim. Yaptıkça düzeldiğini farkediyorum bende..

** Mermaid,
Yapabilirsin. Hem çok eğlenceli, hem basit. Ben bile yapuyorum işte. Dikiş dikmeyi falan bilmem normalde.

** Nergiscim,
Teşekkür ederim. Çok gaza geliyorum böyle..

n@zo dedi ki...

** Tuğbacım,
Bir bak bakalım. Keşke olsa, ne güzel şeyler yaparsın sen. Renkli renkli zaman geçiriyorum işte ;)

** Pammuk,
Ediyorum tam gaz :p

** Ayci,
Cik cik senin olsun öyleyse..

** Bilunn,
Sen yoğunsun bu ara galiba. Sesin çıkmıyor. Takılara da ara verdin. Sen bir başlasan bunlara, neler çıkar kimbilir! ;)

uyuz cadı dedi ki...

amanın ne şekerler. makyaj çantasını sevdim en çok..

mehtap dedi ki...

Çok şirin olmuşlar.ellerinize sağlık.sevgiler.

n@zo dedi ki...

** Cadıcım,
sen de yap!!

** Mehtap,
Teşekkür ederim ;)

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Nazo seni yerim ben ya hepsi enfes sarı olan ise favorim valla bravo baby.

yass dedi ki...

nazosss

http://evliliktenbahset.com/2009/01/16/blog-yazarlarinin-dugunleri/ surdan haberın var mı ben bugun sansına gordumdee!