2 TEŞEKKÜR

13.1.09

İlk teşekkürüm gerçek hayatta tanıdığım pek çok insandan daha sıcak, daha sevecen, yakınlığını ve dostluğunu her zaman hissettiren birine; Moonish'ime. Ayrıca bu teşekkürüm hepimiz adına. Çünkü gönderdiği kartı tüm blog arkadaşları adına ben aldım. Bu yazısında her zaman ki ince jestlerinden birini yapacağını söylemişti. Ben o yazıya yorum yazarken, resimdeki çok sevdiğim kartı bloguna ilk yorumu yazan kişiye vereceğini sanmıştım, meğer yazıya ilk yorum yazan kişiye verecekmiş, yanlış anlamışım. Ertesi günkü yazısında ve mailinde şanslı kişi olduğumu okyunca, tabii ki çok mutlu oldum. Bugün de kartımı aldım, okuyup okuyup seviniyorum :)
İyi ki varsın güzel kalpli Moonsuncum !!

İkinci teşekkürüm eşim adına, doğum gününde gece yarısını çoktan geçmişken, sevimli pasta ve bizim için artık çok değerli olan bir albümle kapımıza dayanan İbo ve Geri'ye ! Hatırlanmanın ve arkadaşlığın çok güzel olduğunu gösterdikleri için. Sanırım sabaha karşı 3 falandı pastayı yediğimizde. Hep gülümseyerek hatırlayacağız bu anıyı da..
Bu arada eşim yaşı 27 olalı, yani 2 gündür komplekse girdi. Kendini yaşlı hissediyormuş :) 30 ve devamını düşünemiyorum artık ! Mumlar ne güzel değil mi? 72 olunca da kullanırız diyorum, bozulmaz umarım :p


14 yorum:

Haydins dedi ki...

Ben 28 oldum ama tv'de orada burada 25-26 yasindakilerin benden kart gorunduklerini gorup seviniyorum..

ELÇİN dedi ki...

nazocum ne güzel doğum gününü güzel geçirmişsiniz

gerçekten çok önemli hele uzaklarda olunca daha da değeri fazlalaşıyor arkadaşlıklar...

ben 31 olunca tamam dedim artık bende geçti her şey :)

ama bence eşin asla üzülmesin.bir erkeğin en güzel yaşları 35 den sonra başlıyor .iş ve özel hayatındaki hırslarından , bazı şeyleri düzene koyma derdinden uzaklaşıyor .

ve hayatın tadını gerçekten o yaşlardan sonra almaya başlıyor ve yanındakilere de bunu hissettiriyor

uyuz cadı dedi ki...

nazo eşine söyle beni sinir etmesin :)
ben de 27 oldum yav ne varmış yaşımızda cık cık cık :))
benimkisi 27 olsa şapkayı havaya atar herhalde, 34 üne girdi çünkü :)

72ye de sakla bence, hiçbişeycik olmaz.. zaten çok şeker bi çiftsiniz, o yaşlarınıza kadar hep beraber kalın inşallah..
öptüm şeker...

SeDda dedi ki...

böyle dostlar ömüüüür boyu yakanızı bırakmasın inşaallah:)

Flame dedi ki...

Nazocum Moonish'in kartı çok güzel bayıldım bende.

İbo ve Geri'de çok güzel bir sürpriz yapmış afferinn onlara :) Bende 28 yaşındayım ama soranlara 30 diyorum galiba benimki de kompleksten :) Şimdiden hazırlıyorum kendimi 30'lara ama Alper ısrarla hayırr anniş 28 sin diye diretiyor :) Çocuk işte o da yaşlanmamdam korkuyor sanırım :))))

Çok öptüm seni canım...

MoonSun dedi ki...

Canimmmmm Nazommm kocaaamaaann opuyorum seniii :))

gunduz68 dedi ki...

nazocum moonishin kartını bende çok beğendim...Blog yazmaya başladığımda senin gibi moonish gibi arkadaşlarım olacağı aklıma gelmemişti.Sahtelikten uzak olduğuna inanıyorum...

Tanya's dedi ki...

Ahh ben 38imde ne oluyor..içimdeki cocuk hala cocuk..

Evet evet mumları atma 72de de kullanın..sevgiyle

turkuaz kıyılar dedi ki...

Nazo'cum ömrünüz sizi böyle seven dostlarınızla geçsin inşallah...

Moonish'in nezaketi ayrı bişey zaten...etrafına mutluluk dağıtıyor canım benim...

Nice yaşları,sevdiceğinle beraber aynı heyecanla, aynı mutlulukla karşılamanızı diliyorum canım...

Bu arada mumlar gerçekten çokkkk hoş:)))

Girls-on-blog dedi ki...

simdi tam bir yasli abla gibi k onusma zamaniii:)) ne varmis canim yasinizda cik cikkk:)) saka maka guzel yaslar...alah hep saglikli huzurlu mutlu bir yasam versin sevgili esine ve sana .

esr@ dedi ki...

eşine mutlu yıllar. Benim eşimdede yaşlanma fobisi var. Genelde bayanlar yaşını saklar. Bizim evde eşim saklar.

n@zo dedi ki...

** Haydinscim tv.dekilerle kıyaslayınca öyle canım. O kadar imkanları var ama daha yaşlı ve çirkin gösteriyorlar kendilerini

** Elçincim,arkadaşlar her zaman her yerde olsun. Yalnız hayat hiç çekilmez. Söylediğin yaşlara daha var bakalım. Tadını çıkarırız o zaman ;)

** Cadıcım, ne güzel yazmışsın. Çok teşekkür ederiz :) Eşin Elçin'in söylediği dönemde desene, tadını çıkarmaya bak sen :)

** Sedacım inşallah, teşekkürler..

n@zo dedi ki...

** Alevcim sen de değişiksin yani :) Niye büyütüyorsun yaşını? :) Ben de sana imreniyorum. 28 yaşında büyümüş bir çocuğun annesisin. Kimbilir ne keyifli zamanlar geçireceksiniz Alper biraz daha büyüyünce. Öptüm sizi..

** Moonsuncum tekrar teşekkürler, öpüyorum ben de seni..

** Gündüzcüm, ben de senin gibi düşünüyorum. Yaşasın blog arkadaşlığı :))

n@zo dedi ki...

** Tanyajım janımmm :)) sen ayrı bir olaysın. Senin gibi olabilmeyi çok isterim valla. Biyolojik olarak artıyorsun ama fiziksel ve ruhen taş çıkarırsın sözde 20liklere..

** Turkuaz Kıyılar, ne güzel yazmışsın. Çok teşekkür ederim sana :) Sağol canım..

** GOBcum hoşgeldinn ve iyi ki geldin. Teşekkürler :)

** Esracım bizde de aynı durum olacak sanırım. Teşekkürler..