ETAMİN ÖRNEKLERİ

17.1.09

Etsy'de ki hemen hemen herşeye bayılıyorum. Yaratıcılık ve hayal gücü budur diyorum her seferinde. Temel de çok basitler ama düşünüp, uygulamak önemli olan. Hep ben bunu niye düşünemedim diyorum :p Son zamanlardaki gözdem etaminler biliyorsunuz. Örnekler buldum, bir de etamin işini kasnakta sergilemekten başka şeyler de yapmışlar.



Dahası burada !!

Düğmelerden şurada da var. Toka ve broş yapılabilir. Düğmemize, minik bir desen işlediğimiz etamin kumaşımızı sarıp dikeceğiz ya da silikon tabanca ile yapıştıracağız.
Bunlarda dolap içlerinde lavanta kesesi olarak kullanılabilir ya da değişik yerlerde kullanılmak üzere süsler yapılabilir, tık tık !
..ve de daha fazla fikir için Etsy Cross Stitch !!


17 yorum:

SeDda dedi ki...

etaminin daha incesi de vardı nazocum:)adı da kanaviçe, annem ablam ve bana çeyizlik yapmıştı yatak örtüsü falan, metrelerce hemde :)) sabır işi biraz ama çok şirin görünüyorlar,emeğine sağlık:)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Etamin düğmeler harika. Bir sürü yerde kullanılır bunlar. Bende etsy için aynı düşüncedeyim.

NzlGl dedi ki...

Şemsiyeye bayıldım......

iyi hafta sonları dileğiyle
sevgiler nazom

Flame dedi ki...

Düğmeler çok hoş ama zordur be Nazocum minicik ben sıkılırım ama sende azim var dene valla :)

derya dedi ki...

Bir etamin işleme tutkunu olarak bu siteyi öğrendiğim iyi oldu harika örnekler varmış teşekkürler

Jojee dedi ki...

filliye kediye kelebeğe bayıldımmm:)

DuruButik dedi ki...

ben de etaminden seccade işlemiştim.hem kolay hem de çabuk ilerliyor.tablo olarak da çok hoş duruyor gerçekten.bir iki gün önce Ankara'da Erdoğan Düğme de gördüm.kasnağı, ipleri ve yapmak istediğin figürle beraber satılıyordu.yani herşey paketin içinde.sonra yapıp duvarına asabiliyorsun.benim de yapasım geldi:))

Ayse dedi ki...

ay bayildim nazo, ozellikle de o lavanta keselerine...

ben simdiki isimi kasnaksiz isliyorum. simdiye kadar hic kasnakta islemedim. aslinda duvara asmak icin guzel oluyorlar- Michael's a gidip bakmak lazim...

sevgiler.

Girls-on-blog dedi ki...

:) ayni seyler dusunuluyo demek ki hep...ya ne kadar basit niye benim aklima gelmedi diye.:)
Etsy muazzam ben bir de flickrda kendimi kaybediyorum :)
Sevgiler

n@zo dedi ki...

** Sedacım,
Kanaviçeyi biliyorum. Ustalık ve büyük sabır gerektiriyor. Benim de annemin eski kanaviçelerinin günümüze uyarlanmasıyla yapılan bir nevresim takımım var. Kullanmak için sabırsızlanıyorum :)

** Banucum,
Etsy harikalar diyarı gibi :) Düğmeleri en kısa zamanda deneyeceğim bende..

** Nazlı Ablacığım,
Ben çok sevdim şemsiyeyi, güzel bir hafta sonu dileğiyle..

** Alevcim,
Sandığın kadar zor değil. Hatta küçükler çok daha kolay.

** Deryacım,
Ben de senin kitap ayraçlarını çok beğendim. Fikir alışverişinde bulunmak güzel !

n@zo dedi ki...

** Jojee,
Ben de bayıldım bunlara yapacağım :)

** Duru Butik,
Onlar ağır işler, ben öyle ucundan köşesinden yapmaya çalışıyorum :) Erdoğan Düğme'yi biliyorum, ben de takı malzemesi alıyordum oradan. Söylediğin paketlerden burada da var. İçime sinen bir desen bulamamıştım ben. Yaparsan kolay gelsin canım..

** Ayşecim,
Kasnakta gergin durduğu için daha kolay oluyor. Ben de gideceğim bugün Michael's a. Kendimi kaybediyorum orada :) Bir de kasnağı alırsan eve gelince temizle canım. Ben direkt kumaşıma geçirdim ve kirlendi kumaş :)

** GOBcum aynen ya :)N'apalım biz de ilham alırız onlardan :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum sen şaka maka işi ilerlettin:)
Yakında ticarete dökebilirsin valla:)
Güzel bir pazar günü olsun...

ayci dedi ki...

ben o pisi pisi kediyi begendimmmiauuuuwww! ;)

MoonSun dedi ki...

Ayy Nazom bunlar harika :)) Dedigin gibi cok basitler ama gercekten cok siklar :))

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Nazocum iyiki gösterdim bunları bize yaa.ben düğmelere bayıldım ve tabi kelebeğe de:):)fikir olarak yazıyorum bunları bir kenara.linkini verdiğin siteyi de dikkatle inceleyeceğim şimdi. bu etamin işi pek güzel yahu henüz yapmaya cesaret edemesem de.ama artık bu hafta edeyim diyorum:):)sevgiler öpücüklerr

a. gizem dedi ki...

yaa ne hoş şeyler bulmuşsun nazocum ya :)
filli kelebekli kedili ne kadar cici yaa
biraz da renkleri çok hoş kullanmışlar heralde ondan.. pastel tonlar çok hoş olmuuuuş :)
nazo o minik düğmeleri saç tokaları yapsak kolyelere iliştirsek ne hoş olur yaa

n@zo dedi ki...

** Yok be Zilsizcim. Ticarete dökülürse sıkar beni :)

** Ayci, ben dee :)

** Moonsuncum yaratamıyorum ama ilham alıyorum işte.

** Tuğbaaa başşllaa artııkk !! Gerçekten eğlenceli ;)

** Renkler de hoş, desenler de Gizoş.. Böyle değişik bir havası var sanki değil mi? ;)