Gazze..

16.1.09

İki gündür yazasım yoktu. Günde 10 kere girdiğim sayfama bile bakmadım. Koltuğun hep aynı köşesinde oturup, birşeyler izleyip, birşeyler yiyip sürdürdüm yaşamımı. Eşim de ders çalışıyordu. Bugün tez öneri savunmasına girdi ve sorunsuz atlattı. Darısı tez savunmasının başına. Bir de dönüş tarihimizi 5 gün daha aşağı çektik. Bunlar güzel haberler benim için..
******
Ve Gazze..

Birşeyler söylemek istiyorum ama ne söyleyeceğimi bilmiyorum. Haber okuyamıyorum, izlemeye ise hiç dayanamıyorum. Bebeklerden ne istediklerini kafam almıyor. Artık ne mezarlıklarda yer, ne hastanelerde yatak, ne de ilaç var yaralıları iyileştirecek ve de devam ediyor savaş en acı haliyle. Aslında savaş bile demeye dilim varmıyor. İsrail saldırıyor, karşısında maalesef bir savunma yok artık, buna rağmen devam ediyor..

Küçük de olsa neler yapabileceğimize gelince;

* Öncelikle Filistin İçin Ne Yapabilirim? diyorsanız, bu site size göre.
* Boykot için buraya bakabilirsiniz.
* Bağış için; Kızılay en güvenlisi bence.

Üzülmekten biraz daha fazlası bunlar işte. Yardımın küçüğü bile büyüdüğünde bir can kurtarabilir. Lütfen böyle düşünüp elimizden geleni yapalım.


7 yorum:

Haydins dedi ki...

Burada gecirdigim ilk senem geldi aklima Nazo..Bende evde bir 3 lu koltuk 2 de tekli koltuk olmasina ragmen sadece bir yerde oturup , kivrilarak yatardim..Calismiyordum tabi o zaman ;)

Flame dedi ki...

Bende de aynı ruh hali var !
Nedensizce...

Merve dedi ki...

Nazo'cum senin gibi duyarlı insanların olduğunu bilmek insana iyi geliyor! Bende ne izleyebiliyorum ne de elimden kızılaya yardım dısında birsey geliyor..En kızdığımda böyle acıların en fazlasını yaşamış olan Israilin bunu yapması!! Bunu anlayamıyorum!!

uyuz cadı dedi ki...

çok kötü gerçekten...
haberlere bakamıyorum, sonra da kendimi duyarsız hissedip izlemeye çalışıyorum...
dediğin gibi yardımın küçüğü büyüyü olmaz, birşeyler yapabiliriz...

ayci dedi ki...

suskunluk durgunluk....

melusina dedi ki...

hayatı kolaylaştıran bir sürü şey varken , teknoloji ilerliyorken , insanlık neden gerileme kaydediyor anlşamıyorum

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

5 gün bile tarihin öne gelmesi süpper sevindim:)
Gazze'ye ait haberler cok canımı sıkıyor....