KANAVİÇE DERGİM VE ÇOK TEŞEKKÜR...

30.1.09

Bu aralar şans benim yanımda. Tatilden döndükten sonra da gülümsemeye devam ettim. Ayşe'nin blogunda Anchor Butik Kanaviçe'yi görüp beğenmiş, beğenimi dile getirmiştim. Ayşeciğim ben sana da getirebilirim demişti. Ben de 'tamam o zaman' dedim ama utangacımdır bu konularda, sonradan keşke istemeseydim falan diye hayıflandım. Sonuçta tatile gitti İstanbul'a, fırsatı olmaz, kendini almak zorunda hisseder diye çekindim ama Ayşe çok sıcakkanlı ve nazik birisi. Dostça bir mail attı ve ben de utanmaktan vazgeçtim. Salı günü eşim büyük bir zarfla gelince çok mutlu oldum. Dergi o kadar güzel ve kaliteli ki.. Örnekler biraz zor ama eminim çok güzel olacaklar. Daha basit geldiği için dans eden çifti yapmaya başladım bile.. Kelebekli kartı ise ne kadar çok sevdiğimi beni biraz tanıyanlar tahmin eder. Bir de şeker mi şeker bir kitap ayracı var, minik kuşlu :)
Ayşeciğim tekrar tekrar teşekkür ederim,
çok mutlu oldum sayende..


9 yorum:

gunduz68 dedi ki...

ama çabuk bitirme:) sana yetişemiyorum.Elimdeki yarım kalan iki işi bitirmeden etamine başlamak istemiyorum...:(

Ayse dedi ki...

rica ederim Nazocum. Ben de sizleri mutlu ettigim icin mutlu oldum...

yalniz dans eden cift hem kolay hem zor. kolay cunku cok duz, zor cunku sirf isliyorsun boyar gibi, ben de ona baslamistim biliyorsun. azicik kaldi, ama bundan sonra biraz orguye vereyim kendimi diyorum!

MoonSun dedi ki...

iyi gunlerde kullan Nazocum, yeni yeni etamin islerini bekliyorum :)) yavastan beni de merak sardi ama vakit yok :))

elfeyp dedi ki...

Sen Hollywood, Las Vegas, LA.... gez dolaş, eve gel kanaviçe işle. Nasıl bi bünye bu anlamadım ben. Türk kızı çizgimizi bozmayalım :))

n@zo dedi ki...

** Gündüzcüm bu öyle çabuk bitecek bişey değil, merak etme :))

** Ayşecim teşekkür ederim..
Ben de dün başlayınca farkettim kısa süre de bitmeyeceğini :)) Mor tonlarıyla yapacağı, bakalım.. Sonra çini desenleri var sırada..
Seneye de örgü örmeyi öğrenmem lazım :D

** Moonishcim benim elim boş, Tr.de böyle yapamam. Bi ara başla sen de bir model, hevesini al :)

** Elfcimmm :)) Türk kızı kimliğimde arada gevşeme olsa da hemen dönüyorum özüme :))

serrose dedi ki...

Canim iyi gunlerde kullan :)

Guzel guzel modeller bekliyoruzz haa :)
sevgiler

Flame dedi ki...

Güle güle kullan canımmmm

Gözde dedi ki...

Kitap ayracı da gerçekten çok şirinmiş Nazocum :))
Dergin epey elini oyalar sanırım, yapacaklarını bekliyoruzz

goblenim.blogcu.com dedi ki...

Çalışmalarınız çok ho. Ellerinize sağlık.:)