Moonsun'dan :))

8.1.09

Moonsun'cumdan gelen posta, her defasında olduğu gibi yüzümde güller açtırdı :) Posta kutusunu hergün kontrol ediyoruz. Genelde reklamlar, broşürler, bankalardan gelenler ya da eşimin okulu ile ilgili birşeyler oluyor. Yani benim adıma pek gelen giden olmuyor. Böyle arada olunca da nasıl sevindiğimi tahmin edersiniz. Bir de sarı zarfın içinden dünya tatlısı bir insanın sevgisi ve el emekleri çıkıyorsa sevinciniz katlanıyor. Moonsun's handmade postcard :) her zaman ki gibi çok şirin. Bu sefer ki çiçekli. Renklerinin uyumu, şekli harika! Ayrıca el emeği küpem, fimo yusufçuklarım ve güzel şeyler yazacağım bir defterim var artık.
Moonish'im, çok ama çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni.
Seviyorum seni!


5 yorum:

MoonSun dedi ki...

Nazom, simdi actim bilgisayarimi ve ilk senin sayfana tiklamak geldi icimden :)) uyuyakalmisim ben de yorgunluktan... Hani mailde konustuk yaa ruyalar hakkinda, ben de seni gordum ruyamda :)) Canim Nazom asil ben tesekkur ederim, dostlugunu benimle paylastigin icin :)) Seni cooook seviyorum ben :))

n@zo dedi ki...

Moonsunum kalp kalbe karşı :)
Öpüyorum çoook..

Flame dedi ki...

Deftere bayıldım hep güzel şeyler yaz içine e mi :) Moonish kart yaparda güzel olmaz mı o da çok güzel. Gülümsetmiş seni işte ne güzel daha ne olsun di mi ama :)

a. gizem dedi ki...

yusufcuklarrrrr!
hem de kesedeeee :)
eline sağlık moniş :)
güle güle kullan nazo :)

ayci dedi ki...

bende seviyorum bendeeee :)