NOSTALJİK BROŞUM

19.1.09

Daldan dala konuyorum şu günlerde. Market alışverişi esnasında resimdeki dantelleri gördüm ve hiç aklımda yokken broş yapmaya karar verdim. Her rengi vardı, ben gri ve siyah tercih ettim. Çok sevdiğim inci ve çiçek şeklindeki düğmeleri ve kırmızı beyaz kurdaleyi kullandım. Pınar'ın hediyesiydi ortadaki madalyon da. Ne zamandır ne yapsam diye düşünüyordum. Metal kapağını çıkarıp, dantelin üzerine yapıştırdım, eşimin gece yarısı alıp geldiği yapıştırıcı ile :) Nostaljik bir hava verdi broşuma :) Siyah, gri ve beyaz bluzlarda, hırkalarda veya ceketlerde güzel duracak diye düşünüyorum.
Bu hafta çok güzel olsun herkes için!
Sevgiler..


27 yorum:

Yelda dedi ki...

Günaydın
Canım çok şık olmuş
Broşları bende çok seviyor zevkle yapıp kullanıyorum
Madalyon broşuna ayrı bir hava katmış iyi günlerde kullan
Sevgiler

a. gizem dedi ki...

oy ne kadar şirin olmuş eline sağlık nazoooo :)
pınarın yolladıkları da çok hoşmuş bu arada...
beyazla kullan nazocum bence ya da grilerle :)

Haydins dedi ki...

Cok guzel olmus :) senin ellerine, gece yapistirici almaya giden esinin ayaklarina saglik :)

nazpek dedi ki...

çok güzel görünüyo emeğine sağlık

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Çok güzel olmuş, ekose kurdela çok şık durmuşşşşşşş, uyum süper.

MoonSun dedi ki...

Cok guzel olmus Nazocum, eskiden su kadina hastaydim ben :)) ben bu brosu kislik bir mantonun ustune cok yakistirdim nedense :)) Yani gozumde oyle canlandi birden :) Kocaman opuyorum seni Nazom :))

esr@ dedi ki...

çok şık olmuş nazocum. İyi günlerde kullan. Hepsi sana çok sende moonniş gibi göndersen bizde faydalansak.))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok güzel olmuş! Herşeye çok yakışır. İster kışın ister yazın kullanabilirsin:) Güle güle kullan! İnşallah dediğin gibi çok güzel bir hafta olur:)))

pammuk dedi ki...

Nostalji seven biri olarak bayıldım!harika duruyo bence ellerine sağlık :)))

uyuz cadı dedi ki...

vaaay süper :)
çok beğendim nazo, güle güle kullan...

gunduz68 dedi ki...

bencede çok güzel olmuş ama ben kullanamıyorum.Yakıştıramıyorum kıyafetlerime:)

İz dedi ki...

harika olmuş cnm ya nekadar zevklisin eline sağlık..bitane daha var pembesi bi esinleneyim senden;)

Flame dedi ki...

Bencede çok güzel olmuş. Danteller çok romantik bir hava katmış. Saç bandı bile olabilir bu bence canım.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

şahane olmuş...:)

sihirli eller dedi ki...

çok güzel olmuş.siyah beyaz gri demişsin bence kırmızıdada çok hoş olur.

NzlGl dedi ki...

Çok severim broşları
Eline sağlık nazom harika olmuş.
Güle güle kullan canım

salincakta iki kisi dedi ki...

Boyle figurlu madalyonlara bayiliyorum ama bir turlu bulamiyorum.

Cok zarif bir hava vermis bro$'una-ellerine saglik canim, cok guzel.

n@zo dedi ki...

** Yeldacım teşekkür ederim. Madalyon olmasaydı sönük kalacaktı :)
Sevgiler..

** Gizemcim sağol. Siyah biraz kapatmış değil mi? Beyaz ve gri ile kullanırım daha çok.

** Haydinscim napayım ilhamın saati olmuyor :p Sabaha kadar açık olunca, ne zaman istersem getiriyor yazık. Sağol canım..

** Nazpek, teşekkür ederim..

** Banucum, senden iyi not aldığıma göre tamamdır. Zevkine çok güveniyorum ben. Sağol canım..

n@zo dedi ki...

** Moonsuncum, gri bir montum var kalın. Onunla kullanacağım şimdilik. Ne asil değil mi madalyondaki yüz. Ben de çok beğeniyorum. Öpüyorum canımm..

** Esracım bu tek :)) Keçeleri falan gönderdim ben de. Beğendiğine sevindim..

** Seblacım, çok teşekkür ederim. Umarım çok güzel olur bu hafta !!
Sevgiler canım..

** Pammukcum sağol canım..

n@zo dedi ki...

** Lalecimm çooook teşekkür ederim. Sen de yaparsın kolye yaptığın değişik malzemelerle. Hani kurdela kolye yaptın ya onları kullarak falan.

** Gündüz ben de bugüne kadar 1-2 defa broş kullandım biliyor musun? Bu öyle içimden geldi işte. Kullanacağım ama :)) Teşekkür ederim bu arada..

** Pınarrrr sayende :) Madalyonu çook seviyorum. Sen de yap. Öpüyorum canımmm..

** Alevcim benim de geldi aklıma saç bandı. Sağol canım..

n@zo dedi ki...

** İGG :) teşekkür ederimm..

** Sihirlicim, haklısın canım. Kullanırım mutlaka kırmızı ile de..

** Nazlı Ablacım, sevindim beğendiğine, sağol..

** Banucum, teşekkür ederim. Michael's da vardı galiba. Orada gördüm gibi hatırlıyorum ama emin değilim canım.

babegazelle dedi ki...

bayıldım süper ben de bi ara bu kadılı zımbırtıyı çok aradım böle fırfırlı victorian gömleğin hemen boğazına koycaktım anca bi küpede bulabildim o da pahalıydı almadım:))

Merve dedi ki...

canım cok güzel olmuş iyi günlerde kullan ben böyle romantik eskinin tarzı iğneleri çok severim artık maalesef pek kullanılmıyor sen yeniden yaşatmışşın :)

Adsız dedi ki...

sevgili nazo, sana kücük bir tavsiye : hani pasta yapimlarinda kulanilan Jelatinler var ya ,seffaf kagit gibi görünenler, iste onlardan evinde varsa 4-5 damla sirkeyle kaynatirsan ,cok özel spezial bir yapistirici elde edebilirsin. denemeni tavsiye ederim. bu arada brosun cok güzel olmus iyi günlerde kullan. sünter

n@zo dedi ki...

** Babegazellecim hediye olduğu için fiyatını bilemiyorum ama takı malzemesi satan yerlerde bulabilirsin gibi geliyor. Teşekkür ederim beğendiğin için..

** Mervecim herşeyde eskiye dönüş var ne de olsa ;) Sağol canım..

n@zo dedi ki...

** Sünter Hanım merhaba,
Diğer bloglardaki yorumlarınızdan Ayci'nin annesi olduğunuzu biliyorum. Umarım yanılmıyorumdur :) Hoşgeldiniz.. Malzemeler yok ama mutlaka birgün denenecek bu öneri. Beğeninize ve yorumunuza çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

evet güzel kizim ben aycinin annesi oluyorum. Blogunuzuda severek okuyorum.