I LOVE YOUR BLOG

11.2.09

Salıncakta İki Kişi tarafından bu ödülü almış bulunmaktayım. Daha önce de benzer bir ödül bloglar arasında dolaşmıştı. Küçük ama gurur okşayıcı bir durum. O yüzden mutlu olmamı sağladığı için Banu'ya teşekkür ediyorum öncelikle.
Ödülün gönderilmesiyle ilgili 3 kural var:
1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.
2. kuraldaki 7 blog sahibi kısmı zorluyor. Çünkü Sevdiğim Bloglar kısmındaki tüm blogların ayrı ayrı yeri var. Hepsini de çok seviyorum ama bu oyunun gereğini yerini getirmek zorundayım. Sıralamayı rastgele yaptım.
Şimdi 3. kuralı yerine getirmeye gidiyorum ve tabii ki hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum.


12 yorum:

MoonSun dedi ki...

I Love you, toooo :))

Nazom ben de seni seviyorummmm, oyy sen sevilmeyecek kiz misin :))

Haydins dedi ki...

Geldim, aldim odulumu :)
Konusmami da yapayim....
Bu odulu bana layik goren , yorumlariyla her daim bana destek olan sevgili arkadasim Nazo'ya cok tesekkur ederim...(alkisss)

Canim farkli bloglar mi yazmak zorundayiz :) benim sevdiklerim de hemen hemen ayni :)

n@zo dedi ki...

** Moonsuncummm öptüm seni çok çok.. ;)

** Haydins, alkışların sesine geldim :) Ben teşekkür ederim canım. Öyle bir zorunluluk yok sanıyorum. Dilediğin gibi yaz. Öpüyorum..

a. gizem dedi ki...

şeker yaaa ben de seni cok sefiyorummm :))
çok teşekkür ederim valla nazo eee serpilciğimin dediği gbi benim de sevdiğim bloglar hemen hemen aynı :)
amaaa hepinizi inanılmaz cok sefiyorummm

Flame dedi ki...

Canım Nazoooo;
Bende seni çoook ama çook ama çoook seviyorummmm. Teşekkürler...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum çok teşekkür ederim bende seni seviyorummm:)

lacheen dedi ki...

Nazocum,
Ben de hem senin blogunu hem de seni çok seviyorum. Teşekkür ederim.

Flame dedi ki...

Nazocum hem header'ın hemde etiket bulutun çok güzel olmuş. Bulutunda pek kocamanmış yawww :)

L@L dedi ki...

Sevgili N@zo seni tanıdığım için çok mutluyum :) Blogumda çiçeğin var almayı unutma olurmu :)

Sevgiler!

gamze dedi ki...

meraba nazo ben gamze :)

demlihayatın eşi

kıtap ayracı içinn çoooooookkkkkkk teşekkkur ederım benı ne kadar mutlu ettın ınanamazsınnn

ellerıne emmeğine sağlık canımmm:)

n@zo dedi ki...

** Kızlarrr öpüyorum hepinizi.. İyi ki varsınız :)

** Alevcim etiket bulutumun küçülmüş hali b :) Tekrar teşekkürler..

** Gazme Hanım merhaba,
Rica ederim, çok sevindim beğenmenize :)

melusina dedi ki...

ben haber verme kuralını unuttum sanırım
benim de ödülüm var sana nazo :)